122

396
103
83
Publiczne serwery głosowe Sygnatury Jaka jest twoja historia? Generator buildów Luna Atra Pobierz Klienta Gry Wymagania sprzętowe GW2
{https://account.arena.net/register?alt=gw2} Sygnatury Oferta Domen Publiczne serwery głosowe

Aktualizacja 15 kwietnia 16.04.2014
www.guildwars2.com

Newsy

Nagłówek

Długo oczekiwany patch. ArenaNet mimo wszystko zdążyła. Wielu graczy myślało że patch zostanie wgrany w okolicach godzin 18:00-20:00. Przyszło nam jednak czekać nieco dłużej. Co rusz wypytywanie na czacie mapy o czas wgrania aktualizacji stał się normą na każdym serwerze. Ale jest! W końcu wielkie zmiany ogłaszane przez twórców zostały podane graczom na tacy. Trzeba przyznać że nie licząc psikusa z lekkim poślizgiem czasowym, dali radę. A wy jak oceniacie te zmiany? Zapraszam do pierwszej części opisu zmian!

NOWE ASPEKTY I ZAWARTOŚĆ

Nagrody PvP

  • Dodano nowy system nagród do PvP. Podczas gry gracze będą wybierali jedną ze ścieżek i zdobywali określone nagrody w miarę postępu danej ścieżki.
  • Aby uczynić postęp na ścieżce nagród, gracze muszą grać PvP w meczach dopuszczających ten rodzaj ścieżki
  • Wszystkie osiem ścieżek nagród związanych z dungeonami będzie dostępne w dwutygodniowej rotacji po jednej w danym okresie. dodatkowo każda ścieżka nagród z dungeonu może zostać na stałe odblokowana na koncie poprzez ukończenie odpowiedniego trybu story.
  • system nagród będzie miał elementy powtarzalne i niepowtarzalne. Będzie pięć ścieżek związanych z regionami, osiem odpowiadających dungeonom oraz jedna dodająca unikalny Balthazar Back Item, który dzięki nowemu systemowi będzie mógł zostać użyty również PvE, PvP oraz WvW.
  • Pięć powtarzalnych ścieżek związanych z regionami to Shiverpeak Mountains, Ascalon, Ruins of Orr, Kryta i Maguuma Jungle
  • Ścieżki te będą zawierały wygląd broni związany z danym regionem, Dragonite Ore, Empyreal Fragments, Obsidian Shards oraz torebki wypadające z czempionów.
  • Osiem powtarzalnych ścieżek z lochów Ascalonian Catacombs, Caudecus's Manor, Twilight Arbor, Sorrow’s Embrace, Citadel of Flame, Honor of the Waves, Crucible of Eternity i the Ruined City of Arah.
  • Nagrody będą zawierały (do wyboru) bronie, zbroje, tokeny z danego lochu oraz torebki wypadające z czempionów.
  • Jedna niepowtarzalna ścieżka Balthazar Back Item
  • Zawiera wygląd unikalnego przedmiotu na plecy Fires of Balthazar Dragonite Ore, Empyreal Fragments, Obsidian Shards, torebki wypadające z czempionów i Mystic Clovers.

Ujednolicenie sprzętu PvP

  • Cały ekwipunek PvP (zbroje, bronie, amulety itp) nie będzie zdobywany czy ubierany.
  • Po wejściu do Heart of the Mists przedmioty PvP zostaną usunięte z plecaka postaci, z samej postaci, z szafki PvP czy banku konta. Dotyczy to również skrzynek PvP.
  • Wygląd wszystkich usuniętych przedmiotów zostanie odblokowany w wardrobe na koncie
  • Postacie PvP będą używać zbroi i broni z PvE
  • Wszystkie przedmioty jak runy, sigile czy dodatki z infuzji w PvP dają 0 atrybutów
  • Wszystkie przedmioty funkcjonują jako exotic przeznaczone na 80 poziom.
  • Kurtka, spodnie i buty dodają wartość do ogólnej obrony.
  • Wszystkie te wartości są zgodne ze starym systemem.
  • Ekwipunek PvP zawiera miejsce na runy, sigile i amulet.
  • Gracze mają teraz dostęp do nowego interfejsu tworzenia buildu PvP
  • W lobby PvP dodano pasek szybkiego dostępu na górze ekranu, zapewniający dostęp do edytora buildu i przeglądarki meczy.
  • Dodano również możliwość ustawienia konkretnego przycisku do otwierania panelu z buildem PvP a opcjach ustawień klawiszy.
  • Części składowe buildu PvP nie są już przedmiotami, ale cały czas dostępnymi opcjami na liście.
  • Sigile wybieramy bez konieczności wkładania ich w broń.
  • Runy wybieramy bez konieczności wkładania ich w zbroję.
  • Można wybrać tylko jeden zestaw run składający się z sześciu sztuk dających maksymalną ilość dodatków.
  • Gracze mogą wyszukiwać konkretne runy, sigile, amulety i bronie.
  • Listę można sortować w oparciu o kategorie (atrybut lub własność sigila)
  • Bronie podwodne zostały usunięte, ponieważ mapy zawierające elementy walki podwodnej zostały wyłączone z rotacji.

Aktualizacja rang PvP

  • Zmieniono wymaganą ilość punktów na kolejne poziomy rang PvP w zakresie 40 do 80. Każdy poziom wymaga zdobycia 20000 punktów.
  • Wprowadzenie tej zmiany powoduje, że ilość punktów potrzebna do osiągnięcia rangi smoka spadła z 8,9 mln do 1,1 mln.
  • Niektórzy gracze z wysoką rangą zostaną przesunięci w górę na skutek przebilansowania ilości punktów. Będą oni otrzymywać nagrody w oparciu o nową rangę.
  • Część graczy otrzyma rangę 80. Dostaną oni dodatkową nagrodę przy każdym kolejnym ukończeniu poziomu 80.

Aktualizacja map PvP

  • Nowa mapa Courtyard.
  • Mapa powstała specjalnie dla społeczności PvP. Tworzone przez graczy odmiany map dają drużynom wiele radości, a Courtyard został stworzony, aby te zabawy wspierać. Jest to typowa rozgrywka w trybie deathmatch (anihilacja przeciwnika) zaprojektowana dla mniejszych drużyn, ale gra jest równie zabawna w przypadku standardowej ilości uczestników. Nowa mapa jest dostępna tylko w trybie custom arena. Pragniemy zobaczyć jak zostanie wykorzystana do rozgrywek 2v2, 3v3, czy też innych, na które wpadną sami gracze.
  • Mapa jest mała i nie zawiera punktów do przejmowania.
  • Jest dostępna tylko dla właściciela custom areny.
  • Gracze będą na niej otrzymywać postęp w randze oraz ścieżkach z nagrodami.
  • Usunięto Raid on the Capricorn
  • Mapa ta została stworzona do testowania walki podwodnej w PvP, jednak nie chcemy kontynuować tych testów. Raid on the Capricorn oraz podwodne obszary treningowe zostały usunięte z PvP. Bronie podwodne zostały usunięte z interfejsu PvP.

Wardrobe (szafa)

  • Wygląd zbroi i broni może zostać odblokowany dla całego konta.
  • Wygląd jest odblokowywany poprzez używanie, zakładanie, rozbijanie na surowce, niszczenie przedmiotów z plecaka, pozyskanie broni i zbroi przypisanej do konta lub postaci lub kliknięcie prawym przyciskiem na przedmiocie i przypisanie go do konta.
  • Przedmioty przechodzące proces zmiany wyglądu (legendarne bronie czy Spinal Blade) odblokują również wcześniejsze wersje wyglądu (np.: jeśli ktoś posiada Twilight to odblokuje również wygląd Duska)
  • Przedmioty o zmienionym wyglądzie odblokują zarówno obecny wygląd jak i ten sprzed jego zmiany.
  • Zmiany wyglądu dokonujemy poprzez wejście w zakładkę Wardrobe w panelu postaci, zakładka z ekwipunkiem. Wszystkie dostępne wersje wyglądu będą wyświetlone, a zmiana kosztuje 1 transmutation charge za każdą poddaną zmianie część zbroi lub broni.
  • Zalogowanie się na wszystkie postacie na koncie spowoduje odblokowanie wyglądu znajdujących się na nich zbroi i broni.
  • Panel bohatera zawiera teraz więcej opcji związanych z doborem i zarządzeniem wyposażeniem postaci.
  • Przycisk Equipment pozwala na zarządzanie aktualnie noszonymi przedmiotami.
  • Przycisk Wardrobe pozwala na zmianę wyglądu aktualnie noszonych przedmiotów poprzez wybranie odblokowanego wcześniej wyglądu.
  • Sekcja Dyes pozwala zobaczyć wszystkie odblokowane na koncie farby i użyć ich do pomalowania zbroi.
  • Zmiany w części Wardrobe są połączone ze zmianami z panelu farb, co pozwala na podgląd nowego ustawienia przed jego zastosowaniem.
  • Podgląd koloru jest możliwy po najechaniu kursorem na daną farbę. Zmiana koloru następuje dopiero po potwierdzeniu.
  • Farby odblokowują się teraz dla konta.
  • Po zalogowaniu na postać, każda znajdująca się na niej farba zostanie odblokowana na konto.
  • Za każdą powtarzającą się farbkę gracze otrzymają rekompensatę w postaci farbki niezidentyfikowanej, która zostanie przesłana mailem.
  • Niezidentyfikowane farby nie będą już wypadać z potworów. Będą dostępne w nagrodach oraz po użyciu Mystic Forge.
  • W cookingu nadal można tworzyć farby.
  • Koszt zakupienia farb za laury został zwiększony do 5 laurów za 1 farbę.
  • Dowolne 4 wyprodukowane w cookingu paczki z farbą mogą zostać połączone w Mystic Forge w celu otrzymania niezidentyfikowanej farby.
  • W celu zrekompensowania podwyższonej trudności zdobyci niezidentyfikowanych farb, Gift of Color wymaga teraz użycia 100 szt. Unidentified Dyes zamiast 250.
  • Wygląd wszystkich zbroi i bronie jest przechowywany w zakładce Wardrobe, która jest częścią banku konta.
  • Przedmioty mogą być sortowane, filtrowane i podglądane bezpośrednio z tejże zakładki.
  • Wszystkie wersje wyglądu dostępne dla danej postaci będą również widoczne po kliknięciu przycisku Wardrobe na zakładce z ekwipunkiem w panelu bohatera.

Zmiany w transmutacji

  • System transmutacji został zastąpiony Wardrobe. Transmutacja przedmiotów jest dokonywana poprzez nałożenie wyglądu na przedmiot w panelu bohatera zamiast scalania dwóch przedmiotów w jeden.
  • Dwukrotne kliknięcie Transmutation Crystala spowoduje jego przekształcenie w 1 Transmutation Charge.
  • Dwukrotne kliknięcie Transmutation Stone spowoduje jego przekształcenie w Transmutation Charge w stosunku 3-1.
  • Wraz z dodaniem Wardrobe i usunięciem szafki PvP gracze otrzymają 1 Transmutation Charge za każdą rangę PvP jaką osiągnęli.

Outfit

  • Outfit jest nowym typem przedmiotu pozwalającym na zmianę wyglądu postaci bez wpływu na zmianę statystyk.
  • Outfit to kostium na całą postać przykrywający aktualnie noszoną zbroję.
  • Gracze mogą wyświetlać i ukrywać je używając odpowiedniej opcji w panelu bohatera. Ustawienie zostanie zapamietane na każdym obszarze.
  • Można wyłączyć wyświetlanie hełmu z outfitu w każdej chwili odznaczając go w panelu bohatera.
  • Każdy outfit ma 4 warstwy przeznaczone do malowania, pozwalające na spersonalizowanie wyglądu.
  • Outfity są dostępne do zakupienia za gemy w kategorii Style w Black Lion Trading Company Gem Store.
  • Town clothes zostały zastąpione przez wardrobe i outfits jako sposoby na spersonalizowanie wyglądu postaci zarówno w czasie walki jak i poza nią.
  • Gracze odwiedzając Black Lion Armor Tradera w jednym z głównych miast mogą przekonwertować town clothes na przedmiot dopasowany do nowego systemu.
  • Pełne stroje jak Cook’s Outfit i Mad King’s Outfit zachowują się jak opisano powyżej.
  • Większość nakryć głowy została zmieniona na hełm możliwy do użycia przez każdą klasę.
  • Zabawki przekształcono na przedmioty przywołujące pakunek o zawartości z wcześniejszą funkcjonalnością.
  • Niektóre pojedyncze town clothes zostały usunięte, a istniejące zostały przekształcone w tonik zmieniający wygląd postaci.

Synchronizacja bossów

  • Wiele eventów z bossami zostało już zsynchronizowane tak, aby aktywowały się w tym samym momencie na wszystkich kopiach mapy.
  • Następujące eventy w niskopoziomowych strefach aktywują się 15 i 45 minut po każdej godzinie w rotacji:
  • Great Jungle Wurm (Caledon Forest)
  • Shadow Behemoth (Queensdale)
  • Svanir Shaman Chief (Wayfarer Foothills)
  • Fire Elemental (Metrica Province)
  • Następujące eventy będą aktywowane o pełnej i 30 minut po każdej godzinie w rotacji:
  • The Shatterer (Blazeridge Steppes)
  • Modniir Ulgoth (Harathi Hinterlands)
  • Golem Mark II (Mount Maelstrom)
  • Claw of Jormag (Frostgorge Sound)
  • Admiral Taidha Covington (Bloodtide Coast)
  • Megadestroyer (Mount Maelstrom)
  • Fire Shaman (Iron Marches)
  • TBD / miejsce zarezerwowane na przyszłość
  • Eventy o wysokiej trudności będą pojawiały się wg poniższej listy przerywając rotację wymienionych wyżej:
  • Karka Queen (Southsun Cove)
  • 03:30 PDT, {12.30 CEST}
  • 09:00 PDT, {18.00 CEST}
  • 19:00 PDT, {4.00 CEST}
  • Tequatl the Sunless (Sparkfly Fen)
  • 04:30 PDT, {13.30 CEST}
  • 10:00 PDT, {19.00 CEST}
  • 20:00 PDT, {5.00 CEST}
  • Triple Trouble (Bloodtide Coast)
  • 05:30 PDT, {14.30 CEST}
  • 11:00 PDT, {20.00 CEST}
  • 21:00 PDT, {6.00 CEST}
  • Rotacja standardowa i niskopoziomowa będzie resetowana każdego dnia o północy {9.00 CEST}(PDT).
  • W celu wspomagania systemu z rotacją wprowadzono następujące modyfikacje.
  • Karka Queen
  • Po aktywacji gracze mają 15 minut na przejęcie wszystkich czterech osad w meta evencie Island Control. Po upływie tego czasu Karka Queen się nie pojawi.
  • Claw of Jormag
  • Po aktywacji gracze mają 15 minut na ukończenie wszystkich 5 eventów z kryształami. Po upływie tego czasy event z kryształami zakończy się fiaskiem, Claw of Jormag się nie pojawi, a potwory z eventów z kryształami pozostaną na mapie.
  • Dodatkowe czynniki skalujące zostały dodane, aby dopasować event do różnorodnej liczebności graczy.
  • The Shatterer
  • Po aktywacji gracze mają 15 minut na ukończenie eventów związanych z pomocą siłom Vigil i Sentinel. Jeśli po wpływie tego czasu eventy nie zostaną ukończone, boss się nie pojawi.
  • Kryształy regenerujące zdrowie Shatterera są większe i silniejsze. Są również bardziej rozproszone, co zwiększy trudność pozbawienia smoka regeneracji życia.
  • Dodatkowe czynniki skalujące zostały dodane, aby dopasować event do różnorodnej liczebności graczy.
  • Admiral Taidha Covington
  • Galeon z Lions Arch pojawi się w bazie jak tylko boss zostanie aktywowany, będzie ściągał na siebie ogień sił obronnych Taidhy.
  • Jeśli galeon ulegnie zniszczeniu, event zakończy się niepowodzeniem, a siły Lionguardów wycofają się. Gracze mogą chronić galeon przed zniszczeniem walcząc z kanonierami.
  • Po zniszczeniu północnej i południowej wieży, galeon rozpocznie ostrzał bramy. Gracze mogą pomagać podkładając ładunki z prochem pod bramę.
  • Po zniszczeniu bramy Taidha pojawi się jak wcześniej.
  • Dodatkowe czynniki skalujące zostały dodane, aby dopasować event do różnorodnej liczebności graczy.
  • Modniir Ulgoth
  • Modniir Ulgoth pojawi się w pobliżu War King’s Greatcamp jak tylko event zostanie aktywowany.
  • Ulgoth będzie chroniony przez magię żywiołów, dopóki siły Seraphów nie dotrą do Greatcampa i nie zaangażują się w walkę.
  • Jeśli siły Seraphów nie przypuszczą ataku, Ulgoth ogłosi zwycięstwo i wycofa się. Event zakończy się niepowodzeniem i siły centaurów przypuszczą atak.
  • Dopóki atak nie zakończy się niepowodzeniem siły Seraphów będą bez przerwy atakować centaury, nie dając im czasu na kontratak.
  • Dodatkowe czynniki skalujące zostały dodane, aby dopasować event do różnorodnej liczebności graczy.
  • Megadestroyer
  • Po aktywacji eventu, wulkan wchodzi w fazę aktywności, co wymaga udziału asurańskich specjalistów aby zapobiec katastrofie.
  • Gracze mają 20 minut aby odeprzeć atak destroyerów i inquestu. Jeśli czas upłynie wulkan wybuchnie.
  • Event polegający na obronie asurów i ich technologii podczas stabilizacji wulkanu zakończy się niepowodzeniem po upływie 10 minut i wulkan wybuchnie.
  • Jeśli zabicie Megadestroyera zakończy się niepowodzeniem, wulkan wybuchnie.
  • Dodatkowe czynniki skalujące zostały dodane, aby dopasować event do różnorodnej liczebności graczy.
  • Golem Mark II
  • Po aktywacji, gracze muszą wyłączyć zbiorniki z toksyną. Event polegający na pokonaniu golema zostanie aktywowany krótko po zakończeniu eventu z pojemnikami.
  • Kilka błędów polegających na tym, że ataki golema pojawiały się w niewłaściwych miejscach, zostało naprawionych.
  • Zmieniono ataki golema, aby AoE było bardziej widoczne.
  • Shadow Behemoth
  • Eventy w klasztorze nie będą już blokowały rozpoczęcia eventu z Shadow Behemothem. Zakończą się niepowodzeniem w momencie aktywacji Shadow Behemotha.
  • Po aktywacji gracze będą mieli 15 minut na ukończenie czterech eventów z portalami, aby pojawił się behemoth.
  • Portal na Godslost Swamp pojawi się po ukończeniu trzech eventów, które mają miejsce poza bagnem.
  • Utrudniono fazę z portalami. Dodatkowe portale będą musiały zostać zniszczone zanim Shadow Behemoth będzie znów wrażliwy na ataki.
  • Naprawiono błąd powodujący, że Behemoth nie używał wszystkich swoich umiejętności.
  • Dodatkowe czynniki skalujące zostały dodane, aby dopasować event do różnorodnej liczebności graczy.
  • Fire Elemental
  • Po aktywacji event z golemem C.L.E.A.N. 5000 rozpocznie się od razu. Rooba będzie czekać tylko 5 minut na graczy, zamiast czekać bez końca.
  • Gracze mają 15 minut na ukończenie eskorty C.L.E.A.N. 5000. Po upływie tego czasu golem zostanie przejęty przez Inquest i event zakończy się niepowodzeniem. Golem zostanie przeprogramowany i zostanie bossem (zamiast Fire Elementala).
  • Event na zniszczenie sześciu sztuk chaotic material powstałych w wyniku stopienia reaktora został podzielony na sześć osobnych eventów. Dzięki temu wyeliminowaliśmy niepożądany efekt skalowania eventu do wszystkich graczy obecnych w obszarze reaktora. Wszystkie 6 eventów musi się zakończyć sukcesem, aby eskorta golema została zakończona pomyślnie.
  • Dodatkowe czynniki skalujące zostały dodane, aby dopasować event do różnorodnej liczebności graczy.
  • Great Jungle Wurm (Caledon Forest)
  • Event z eskortą Gamariena nie jest już częścią ciągu eventów związanych z Great Jungle Wurmem. od teraz pojawia się, gdy wurm nie jest aktywny.
  • Po aktywacji gracze mają 10 minut na ukończenie czterech eventów na Wychmire Swamp. Po upływie tego czasu, jeśli eventy nie zostaną zakończone Great Jungle Wurm się nie pojawi, a potwory z wcześniejszych eventow zostaną na bagnie.
  • Naprawiono błąd związany z atakiem chmurą trującego gazu.
  • Atak chmurą trującego gazu będzie rozłożony równomiernie.
  • Wzmocniono fazę z pożeraniem husków. Jeśli wurm pożre huska odzyska część punktów życia.
  • Naprawiono błąd powodujący, że wurm nie przyzywał minionów.
  • Dodatkowe czynniki skalujące zostały dodane, aby dopasować event do różnorodnej liczebności graczy.
  • Svanir Shaman Chief
  • Po aktywacji, w interfejsie meta eventów pojawi się informacja o tym, iż dostrzeżono potężnego szamana w the Maw. Jeśli w tym czasie event polegający na ochronie Scholara Broguna podczas badania plemienia grawli nie jest aktywny, zostanie natychmiast aktywowany.
  • Scholar Brogun będzie czekał 5 minut na przybycie graczy.
  • Jeśli Scholar Brogun umrze i nie zostanie wskrzeszony przez 5 minut event zakończy się niepowodzeniem.
  • Jeśli event na zniszczenie totemu zostanie zakończony sukcesem, gdy boss nie jest aktywny, Scholar Brogun ogłosi zwycięstwo i powróci do siedziby Krennaka bez podejmowania walki z szamanem.

opublikowane przez: Guen