122

396
103
83
Publiczne serwery głosowe Sygnatury Jaka jest twoja historia? Generator buildów Luna Atra Pobierz Klienta Gry Wymagania sprzętowe GW2
{https://account.arena.net/register?alt=gw2} Sygnatury Oferta Domen Publiczne serwery głosowe

Aktualizacja 15 kwietnia vol. 2 19.04.2014
www.guildwars2.com

Newsy

Nagłówek

Długo oczekiwany patch. ArenaNet mimo wszystko zdążyła. Wielu graczy myślało że patch zostanie wgrany w okolicach godzin 18:00-20:00. Przyszło nam jednak czekać nieco dłużej. Co rusz wypytywanie na czacie mapy o czas wgrania aktualizacji stał się normą na każdym serwerze. Ale jest! W końcu wielkie zmiany ogłaszane przez twórców zostały podane graczom na tacy. Trzeba przyznać że nie licząc psikusa z lekkim poślizgiem czasowym, dali radę. A wy jak oceniacie te zmiany? Zapraszam do drugiej części opisu zmian!

Balans i poprawki

Ogólne

Fear: Działa teraz jak przerywanie, działają na nią wszystkie funkcje oddziałujące przerywania. Gadżety graczy (zestawy, przywołana broń, bannery, etc.) będą dostosowywać swoje obrażenia w zależności od rzadkości używanej przez gracza broni.

Jezza’s Flamethrower: Red Button: Naprawiono błąd, który sprawiał, że AoE tej broni wycentrowane było na celu a nie na graczu. Zmniejszono obrażenia o 70%, dodano 20-sekund czasu odnowy.

Throw Net: dodano 20-sekund czasu odnowy.

Mine Kit: Poprawiono opis umiejętności tak, aby podawał prawdziwe dane an temat zasięgu I obrażeń.

Poprawiono złe skalowanie atrybutów w przypadku gdy poziom gracza zmieniał się w obrębie tej samej lokacji. Poprawiono błąd, który sprawiał, ze niektóre pociski ignorowały bańki odbijające, np Orb of Wrath Guardiana. Istoty, którym nie można zadawać obrażeń nie mogą już być celem dla umiejętności. Poprawiono działanie serwerów aby przeciwdziałać lagom na umiejętnościach. Poprawiono błąd, który powodował, ze gracze czasem nie byli w stanie się poruszać gdy wskrzeszono ich zaraz po powaleniu. Osiągnięcia związane z rangą PvP zbierają ilość punktów zdobytą na koniec a nie wynik. Medal rangi PvP na ekranie wyboru postaci odzwierciedla teraz rangę w grze. Usunięto rangę z tabeli wyników wyświetlanej pod koniec meczu.

Umiejętności Rasowe

Ludzie

Prayer to Lyssa: Zmieniono wartości procentowe tak, aby każde wzmocnienie miało taką samą szansę na nałożenie się. Dodano 3 sekundy stabilności. Zwiększono czas trwania potęgi z 5 do 15 sekund. Czas trwania furii zwiększono z 5 do 8 sekund.

Asurowie

Radiation Field: Poprawiono opis umiejętności. Elite Power Suit: Gatling Fists: Poprawiono opis umiejętności. Power Suit Buff: dodano licznik pozostałego czasu.

Nornowie

Howl: Poprawiono opis umiejętności. Call Owl: Zmieniono sposób w jaki działa celowanie umiejętnością, aby było bardziej intuicyjne.

Sylvari

Healing Seed: Poprawiono hitbox wieżyczki aby bardziej odzwierciedlał jej wygląd.. Seed Turret: Poprawiono hitbox wieżyczki aby bardziej odzwierciedlał jej wygląd.. Grasping Vines: Poprawiono hitbox wieżyczki aby bardziej odzwierciedlał jej wygląd.

Profesje

Elementalista

  • Burning Speed: Ta umiejętność unika obecnie ataków.
  • Frozen Burst: Ta umiejętność jest teraz finnisherem typu blast.
  • Water Trident: Dodano 3 sekundy regeneracji dla 5 sojuszników w zasięgu.
  • Arcane Shield: Zmniejszono maksymalną liczbę celów blastu do 5. Poprawiono błąd, który sprawiał, że umiejętność nie zadawała obrażeń pod wodą.
  • Signet of Restoration: Usunięto podział – umiejętność leczy teraz tak samo w PvP jak leczyła w PvE.
  • Armor of Earth: Zmniejszono czas odnowy z 90 sekund do 75 sekund.
  • Conjure Fiery Greatsword: Poprawiono opis umiejętności.
  • Fiery Rush: Ta umiejętność przestaje działać jeśli użyty zostanie teleport lub shadowstep.
  • Fiery Eruption: Poprawiono opis umiejętności.
  • Firestorm: Poprawiono opis umiejętności.
  • Cleansing Water: Ta cecha nie ma już wstępnego czasu odnawiania w PvP.
  • Static Field: Poprawiono błąd, który pozwalał graczom na blokowanie pola elektryczności
  • Tempest Defense: Poprawiono błąd, który sprawiał, że cecha nie aktywowała się przy trafieniu Basilisk Venomem.
  • Glyph of Elemental Power: Poprawiono opis umiejętności.
  • Tornado: Poprawiono błąd, który sprawiał, ze wskaźnik AoE nie znikał po anulowaniu rzucania umiejętności.
  • Ice Spike: Poprawiono błąd, który sprawiał, że umiejętność działała nawet po jej anulowaniu.
  • Dragon’s Tooth: Poprawiono błąd, który sprawiał, że umiejętność działała nawet po jej anulowaniu .
  • Eruption: Poprawiono błąd, który sprawiał, że umiejętność działała nawet po jej anulowaniu.
  • Magnetic Shield: Poprawiono opis umiejętności.
  • Flamewall: Zwiększono ilość celów z 4 do 5. Poprawiono opis umiejętności.
  • Lava Font: Poprawiono opis umiejętności.
  • Meteor Shower: Poprawiono opis umiejętności. Dodano czerwony okrąg jako obszar działania widoczny dla przeciwników. Dodano biały okrąg dla sojuszników.
  • Lightning Cage: Poprawiono opis umiejętności.
  • Lightning Storm: Poprawiono opis umiejętności.
  • Cleansing Wave: Poprawiono opis umiejętności.
  • Ice Globe: Poprawiono błąd, który sprawiał, ze eksplozja tej umiejętności trafiał tylko w jeden cel. Poprawiono opis umiejętności.
  • Signet of Fire: Poprawiono opis umiejętności.
  • Signet of Earth: Poprawiono opis umiejętności.
  • Signet of Air: Poprawiono opis umiejętności.
  • Signet of Water: Poprawiono opis umiejętności.

Inżynier

  • Wieżyczki: Poprawiono błąd, który sprawiał, że wszystkie wieżyczki strzelały wolniej. Poprawiono również błąd który sprawiał, że ich hitboxy były większe niż powinny.
  • Deployable Turrets: Poprawiono błąd, który sprawiał, że gracz mógł przeciążyć wieżyczkę w trakcie jej zrzucania, automatycznie marnując umiejętność.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że inżynier mógł zdetonować wieżyczkę zanim ta skończyła się rzucać, zadając obrażenia i jednocześnie nie niszcząc urządzenia. Poprawiono błąd, który sprawiał, że wieżyczki tworzone przy pomocy tej cechy nie czerpały korzyści z Rifled Turret Barrels.
  • Automatic Fire: Poprawiono błąd, który sprawiał, że przeciążenie tej wieżyczki nie zwiększał jej szybkostrzelności.
  • Poprawiono opis umiejętności.
  • Electrified Net: Poprawiono opis umiejętności.
  • Net Turret: Zmniejszono czas odnowy podstawowego ataku tej wieżyczki z 13 na 10 sekund. Zmniejszono czas unieruchomienia z 3 do 2 sekund.
  • Rocket Turret: Ta umiejętność czerpie teraz korzyści z cech wpływających na materiały wybuchowe.
  • Explosive Rockets: Poprawiono opis umiejętności.
  • Slick Shoes: Poprawiono błąd, który przyspieszał odnawianie tej umiejętności o 30% w połączeniu z cechą Speedy Gadgets.
  • Poprawiono opis umiejętności.
  • Poison Grenade: Zmniejszono czas trwania zatrucia per puls z 5 na 3 sekundy.
  • Box of Nails: Zmniejszono czas rzucania z 1 do 0,75 sekundy. Poprawiono opis umiejętności
  • Box of Piranhas: Zmniejszono czas rzucania z 1 do 0,75 sekundy.
  • A.E.D.: Zmniejszono czas rzucania z 1 do 0,75 sekundy.
  • Automated Response: Granica życia dla tej cechy została zwiększona z 25 do 33%. Zmniejszenie czasu trwania kondycji spadło ze 100 na 50%.
  • Rocket: Changed this skill to allow it to benefit from traits that enhance explosive attacks.
  • Timed Charge: Ta umiejętność czerpie teraz korzyści z cech wpływających na materiały wybuchowe.
  • Autodefense Bomb Dispenser: Poprawiono błąd, który sprawiał, ze animacja dymu pojawiała się wcześniej niż zadziałała umiejętność.
  • Grenade Kit: Naprawiono błąd, który sprawiał, że granaty wybuchały dwukrotnie pod wodą.
  • Poprawiono opis umiejętności. Naprawiono błąd, który powodował, ze granaty nie działały po trafieniu w niektóre przeszkody.
  • Blowtorch: Poprawiono opis umiejętności.
  • Blunderbuss: Poprawiono opis umiejętności.
  • Fire Bomb: Poprawiono opis umiejętności.
  • Smoke Bomb: Poprawiono opis umiejętności.
  • Magnet: Poprawiono opis umiejętności.
  • Mortar: Poprawiono opis umiejętności. Poprawiono błąd, który powodował, ze pociski nie działały po trafieniu w niektóre przeszkody
  • Mine Field: Poprawiono opis umiejętności gdy gracz posiada cechę Steel-Packed Powder.
  • Usunięto błąd, który sprawiał, ze punkty przyznane w linię cech Tools nie skracały czasu odnowy tej umiejętności. Poprawiono opis umiejętności.
  • Throw Mine: Poprawiono opis umiejętności gdy gracz posiada cechę Steel-Packed Powder. Poprawiono znacznik celu aby odzwierciedlał wielkość wybuchu.
  • Toss Elixir R: Poprawiono opis umiejętności.
  • Toss Elixir C: Poprawiono opis umiejętności.
  • Toss Elixir S: Usunięto możliwość uzyskania stabilności podczas użycia tej umiejętności pod wodą.
  • Throw Napalm: Poprawiono opis umiejętności.
  • Acid Bomb: Poprawiono opis umiejętności.
  • Homing Torpedo: Poprawiono opis umiejętności.
  • Throw Junk: Poprawiono opis umiejętności przy wykorzystaniu cechy
  • Grappling Line: Poprawiono opis umiejętności przy wykorzystaniu cechy
  • Booby Trap: Poprawiono opis umiejętności przy wykorzystaniu cechy
  • Reserve Mines: Poprawiono opis umiejętności.
  • Elixir S: Poprawiono opis umiejętności przy wykorzystaniu cechy Fast-Acting Elixirs.
  • Elixir X: Poprawiono błąd, który sprawiał, ze gracze pozostawiali w formie plagi lub furii po wejściu lub wyjściu z wody.
  • Steel-Packed Powder: Poprawiono błąd, który błędnie przypisywał opis tej cechy do umiejętności, gdy gracz jej nie posiadał.
  • Drop Antidote: Poprawiono opis umiejętności.
  • Toss Elixir:
  • Poprawiono błąd, który powodował, ze pociski nie działały po trafieniu w niektóre przeszkody Poprawiono błąd, który powodował, że wersja naziemna I podwodna tej umiejętności miały osobny czas odnawiania.
  • Explosive Shot: Zmieniono nazwę umiejętności na Fragmentation Shot aby dać jasno do zrozumienia, że nie działają na nią cechy wpływające na wybuchy.
  • Guardian
  • Searing Flames: Cecha aktywujue się teraz tylko, gdy cel ma na sobie jakieś wzmocnienie.
  • Vigorous Precision: Zwiększono czas odnowy z 5 do 10 sekund.
  • Healing Breeze: Zmieniono umiejętność tak, aby przyznawała 50% leczenia od razu a resztę w 5 tickach działających na rzucającego oraz 5 sojuszników w zasięgu stożka.
  • Litany of Wrath: Zmniejszono czas rzucania z 1 do .75 sekundy.
  • Zealot’s Flame: Poprawiono opis umiejętności. Poprawiono błąd, który sprawiał, że podpalenie nakładało się dwukrotnie.
  • Sanctuary: Poprawiono opis umiejętności.
  • Hallowed Ground: Poprawiono opis umiejętności.
  • Merciful Intervention: Poprawiono opis umiejętności.
  • Shield of the Avenger: Poprawiono opis umiejętności.
  • Smite Condition: Poprawiono błąd, który sprawiał, że umiejętność zadawała obrażenia przeciwnikom poza zasięgiem.

Mesmer

  • Illusions X—Phantasmal Haste: Poprawiono błąd, który sprawiał, ze cecha nie działała na iluzje stworzone przy pomocy Illusionary Mariner, Phantasmal Berserker, Phantasmal Swordsman oraz Phantasmal.
  • Phantasmal Warden: Poprawiono błąd, który sprawiał, że umiejętność wpadała w odnawianie bez wcześniejszego rzucenia. Poprawiono błąd, sprawiający, że przywołana iluzja nie atakowała wrogów w swoim zasięgu.
  • Masterful Reflection: Poprawiono błąd, który sprawiał, że gracze nie otrzymywali odbicia po rozmyciu przy pomocy sygnetów.
  • The Prestige: Poprawiono błąd, który sprawiał, że zasięg oślepienia był mniejszy niż zamierzony
  • Time Warp: Poprawiono błąd, który sprawiał, że umiejętność odnawiała się dwukrotnie.
  • Critical Infusion: Zwiększono czas odnowy z 5 do 10 sekund.
  • Halting Strike: Poprawiono błąd, który czasami sprawiał, że cecha natychmiastowo zabijała cel.
  • Illusion of Drowning: Zmieniono umiejętność na atakująca pojedynczy cel, jednocześnie zwiększając jej obrażenia. Poprawiono opis umiejętności.
  • Illusion of Life:
  • Poprawiono błąd, który resetował czas odnowy umiejętności po założeniu Far-Reaching Manipulations. Poprawiono błąd, który zaliczał gracza do liczby celów. Poprawiono opis umiejętności.
  • Arcane Thievery: Poprawiono błąd, resetował czas odnowy umiejętności po założeniu Far-Reaching Manipulations.
  • Illusionary Mariner: Poprawiono opis umiejętności.
  • Mind Spike: Poprawiono opis umiejętności.
  • Phantasmal Disenchanter: Poprawiono opis umiejętności.
  • Portal Entre/Exeunt: Poprawiono opis umiejętności.

Nekromanta

  • Reanimator: Połączono cechę z cechą Death Nova.
  • Nowa cecha—Armored Shroud: Przyznaje dodatkową wytrzymałość w death shroud.
  • Protection of the Horde: Połączono cechę z cechą Flesh of the Master.
  • Nowa cecha —Soul Comprehension: Zwiększa pasywną generację sił życiowych za zgony w zasięgu.
  • Plague Signet: Aktywacja sygnetu przeniesie teraz oślepienie na cel zamiast automatycznie pudłować.
  • Reaper’s Touch: Ta umiejętność nie ma już długiej animacji rzucania w połączeniu z cechą Spiteful Talisman. Poprawiono opis umiejętności.
  • Vampiric Master: Zmniejszono efektywność cechy o 10%. Leczenie z cechy będzie skalowane zgodnie ze statystyką siły leczenia.
  • Reaper’s Mark: Ta umiejętność nie zmniejsza czasu swojego rzucania w połączeniu z cechą Greater Marks.
  • Death Shroud: Poprawiono błąd, który blokował umiejętności na 1 sekundę po wyjściu z Death Shroud. Poprawiono opis umiejętności.
  • Lich Form: Poprawiono błąd, który nie zdejmował wszystkich efektów Spectral Walk po aktywacji umiejętności. Poprawiono błąd, który czasami wywoływał pełny czas odnawiania po przerwaniu.
  • Quickening Thirst: Poprawiono błąd, który sprawiał, ze cecha nie aktywowała się, gdy gracz posiadał jedynie sztylet w drugiej ręce.
  • Blood to Power: Poprawiono błąd, który nie zwiększał mocy gracza.
  • Death Nova: Poprawiono błąd, który nie aktywował się gdy gracz został powalony.
  • Putrid Explosion: Ta umiejętność nie jest już nieblokowalna.
  • Training of the Master: Zmniejszono bonus do obrażeń sług z 30 do 25%.
  • Dhuumfire: Ta cecha została zmieniona tak, aby umiejętność Life Blast zakładała 3 sekundy podpalenia z 10 sekundowym czasem odnawiania. TA cecha jest teraz taka sama w PvP i PvE.
  • Plague: Poprawiono błąd, który sprawiał, ze efekt utrzymywał się na graczu po wyjściu z transformacji.
  • Signet of Vampirism: Poprawiono błąd, który sprawiał, ze pokonani gracze byli niewrażliwi na działanie sygnetu.
  • Corrosive Poison Cloud: Poprawiono opis umiejętności.
  • Chilling Wind: Poprawiono opis umiejętności.
  • Tainted Shackles: Poprawiono opis umiejętności.
  • Putrid Mark: Poprawiono opis umiejętności.
  • Marks: Poprawiono opis umiejętności.
  • Deadly Feast: Poprawiono opis umiejętności.
  • Locust Swarm: Poprawiono opis umiejętności.
  • Signet Mastery: Poprawiono opisy sygnetów przy włączonej cesze.
  • Life Siphon: Poprawiono opis umiejętności.
  • Life Leech: Poprawiono opis umiejętności.
  • Blood Is Power: Poprawiono błąd, który sprawiał, że gracz nie otrzymywał krwawienia, gdy umiejętność nie miała celu.
  • Łowca

    • Zmiany zachowania zwierzaków:
    • Komendy F2: Zwierzaki będą natychmiast wykonywały komendę po jej aktywacji.
    • Komenda ataku: Ta komenda będzie natychmiast przerywała obecną umiejętność zwierzaka i powodowała, że ten zaatakuje wybrany cel.
    • Zwierzaki nie mają już czasu inicjalizacji zaraz po przyzwaniu, podczas którego stały w miejscu i nic nie robiły, Poprawiono błąd, który sprawiał, że podczas spamowania komendami zwierzak zastygał w bezruchu. Zwierzaki łowcy będą natychmiast atakować gdy przełączy się je z trybu pasywnego w tryb ochrony.
    • Zmiany zwierzaków:
    • Protection: Poprawiono opis umiejętności.
    • Icy Pounce: Poprawiono błąd, który sprawiał, że zmrożenie zakładane było czterokrotnie a nie dwukrotnie.
    • Lashtail Venom: Poprawiono opis umiejętności.
    • Keen Edge: Ta cecha jest teraz uznawana za umiejętność przetrwania. Poprawiono błąd, który uruchamiał cechę przy 50% życia a nie przy 75%.
    • Lightning Reflexes: Ta umiejętność usuwa teraz unieruchomienie.
    • Hunter’s Call: Poprawiono błąd, który sprawiał, ze przyzwane sokoły nie trafiały, jeśli gracz stracił z linii wzroku swój cel.
    • Call of the Wild: Poprawiono błąd, który sprawiał, ze zwierzaki uznawały użycie tej umiejętności za atak.
    • Flame Trap: Poprawiono błąd, który nie zwiększał obszaru kombinacji z cechą Trapper’s Expertise.
    • Frost Trap: Poprawiono błąd, który nie zwiększał obszaru kombinacji z cechą Trapper’s Expertise.
    • Trapper’s Expertise: Poprawiono błąd, który sprawiał, że rzucanie pułaep nie działało na niektórych budynkach.
    • Empathic Bond: Poprawiono błąd, który pozwalał nma przenoszenie kondycji na martwego zwierzaka.
    • Spirit of Nature: Zmniejszono leczenie na sekundę z 480 do 320.
    • Viper’s Nest: Ta umiejętność jest teraz trującym obszarem.
    • Sun Spirit: Poprawiono błąd, który podpalał cel na 3 sekundy po trafieniu pociskiem.
    • Concentration Training: Poprawiono opis umiejętności.
    • Compassion Training: Poprawiono opis umiejętności.
    • Expertise Training: Poprawiono opis umiejętności.
    • Malicious Training: Poprawiono opis umiejętności.
    • Pet’s Prowess: Poprawiono opis umiejętności.
    • Man O’ War: Poprawiono opis umiejętności.
    • “Guard”: Poprawiono opis umiejętności.
    • “Search and Rescue”: Poprawiono opis umiejętności.
    • Muddy Terrain: Poprawiono opis umiejętności.
    • Stone Spirit: Poprawiono opis umiejętności.
    • Splinter Shot: Poprawiono opis umiejętności.
    • Whirling Defense: Poprawiono opis umiejętności.
    • Mercy Shot: Poprawiono opis umiejętności.
    • Feeding Frenzy: Poprawiono opis umiejętności.
    • Nature’s Bounty: Poprawiono opis cechy.
    • Furious Grip: Poprawiono opis cechy.
    • Storm Spirit: Poprawiono opis wzmocnienia.
    • Hide in Plain Sight: Poprawiono opis cechy.
    • Healing Spring: Poprawiono błąd, który nie pokazywał odpowiedniego opisu pod wpływem cechy Nature’s Bounty.
    • Entangle: Poprawiono hitbox pnącz aby lepiej odzwierciedlały ich wygląd.

    Złodziej

    • Poprawiono błąd, który usuwał inicjatywę podczas wskrzeszania.
    • Smoke Screen: Poprawiono błąd, który czasami sprawiał, że umiejętność pojawiała się na celu a nie na graczu.
    • Steal: Poprawiono błąd, który powodował, że umiejętność nie trafiała, jeśli podczas aktywacji pojawiła się przeszkoda miedzy graczem a celem.
    • Basilisk Venom: Poprawiono błąd, który powodował, że cele przerywały same sobie zamiast przerwać złodziejowi będącemu źródłem przerwania.
    • Pistol Whip:
    • Podzielono tą umiejętność na wersję PvP oraz PvE. W PvP będzie kosztować 6 inicjatywy. Poprawiono opis umiejętności.
    • Disabling Shot (Shortbow):
    • Zmniejszono czas unikania podczas użycia tej umiejętności do 64% czasu jej trwania – łącznie o .3 sekundy. Unik jest aktywowany natychmiast po użyciu umiejętności. Poprawiono błąd, który sprawiał, że gracz przestawał się ruszać po użyciu jej na celu znajdującym się za złodziejem.
    • Backstab: Poprawiono opis umiejętności z cechą Dagger Training.
    • Black Powder: Poprawiono opis umiejętności.
    • Signet of Agility: Poprawiono opis umiejętności.
    • Signet of Malice: Poprawiono opis umiejętności z cechą Signets of Power.
    • Shadow Refuge: Poprawiono opis umiejętności.
    • Choking Gas: Zmniejszono zatrucie per puls z 5 do 3 sekund. Poprawiono opis umiejętności z cechą Lotus Poison.
    • Cloaked in Shadow: Poprawiono błąd, który oślepiał przeciwników gdy złodziej był już niewidzialny.
    • Venomous Knife: Poprawiono opis umiejętności.
    • Escape: Poprawiono opis umiejętności.
    • Exploding Venom Sack: Poprawiono opis umiejętności.
    • Rusty Scrap Strike: Poprawiono opis umiejętności.
    • Throw Scale: Poprawiono opis umiejętności.
    • Whirling Axe: Poprawiono błąd, który niepoprawnie współdziałał z obszarami kombinacji.
    • Tripwire: Poprawiono opis umiejętności.
    • Twisting Fangs: Poprawiono opis umiejętności.
    • Flanking Strike (Dual): Poprawiono opis umiejętności.
    • Stab (Dual): Poprawiono opis umiejętności.
    • Shadow Strike: Poprawiono opis umiejętności.
    • Infiltrator’s Arrow: Poprawiono opis umiejętności.

    Wojownik

    • Rampage: Poprawiono błąd, który sprawiał, że gracze pozostawali w transformacji pod wodą, nie mogąc używać umiejętności.
    • Arcing Shot: Zmniejszono obrażenia z tej umiejętności o 15%. Poprawiono błąd, który wyświetlał w opisie znacznie mniejsze obrażenia w połączeniu z cechą Burning Arrows.
    • Impale (Miecz):
    • Mniejszono czas, w którym ta umiejętność działa z 10 do 4 sekund. Udręka jest teraz nakładana w każdej sekundzie działania umiejętności a nie co 3 sekundy. Zmniejszono ilość udręk po trafieniu z 2 do 1 aby wyrównać większą ilość pulsów. Ta umiejętność nie działa już na cele za wojownikiem.
    • Merciless Hammer: Zmniejszono dodatkowe obrażenia zadawane ogłuszonym i powalonym przeciwnikom z 25 do 20%.
    • Shrug It Off: Poprawiono błąd, który wymagał dwóch kondycji aby cecha zadziałała.
    • Deep Strike: Poprawiono błąd, który źle kalkulował dodatkową precyzję.
    • Building Momentum: Ta cecha poprawnie odnawia 15% wytrwałości przy użyciu umiejętności. Poprawiono błąd, który sprawiał, ze cecha wydłużała czas trwania kondycji na wojowniku.
    • Adrenal Health: Poprawiono opis cechy.
    • Kick: Ta umiejętność działa już poprawnie z cechą Mobile Strikes.
    • Dogged March: Poprawiono opis umiejętności.
    • Charge: Poprawiono opis umiejętności.
    • Rending Strikes: Ta umiejętność wyświetla teraz ilość osłabień, jakie wywołuje.
    • Healing Signet: Zmniejszono pasywne leczenie o 8%.
    • Pin Down: Dodano nowy efekt rzucania. Zwiększono czas rzucania z .25 do .75 sekundy.
    • Battle Standard: Zmieniono nazwę sztandaru przyzywanego tą umiejętnością na Battle Standard aby był bardziej spójny z opisem umiejętności.
    • Whirling Axe: Poprawiono błąd, który sprawiał, że umiejętność źle współdziałała z obszarami kombinacji. Poprawiono błąd, który dublował opis umiejętności po najechaniu na nią myszką.

    Structured PvP

    Punkty chwały będą całkowicie wycofane i niemożliwe do uzyskania. Niestandardowe areny 8vs8 hostingowane przez ArenaNet zostały całkowicie usunięte Właściciele niestandardowych aren muszą od teraz włączać opcję ‘Autobalance’. W przeciwnym razie arena będzie oznaczona jako ‘Brak postępu’. Rangi zostały zmienione tak, aby były łatwiejsze do zdobywania dla wszystkich graczy. Łączenie sprzętu Wszystkie przepisy do Mystic Forge’a na tworzenie sprzętów PvP zostały usunięte wraz z materiałami PvP do rzemiosła Zaktualizowano teksty osiągnięć, tak aby były bardziej jednorodne Usunięto wodę z PvP lobby Walka w wodzie została usunięta ze wszystkich map PvP już wcześniej, więc zdecydowano o usunięciu też terenów treningowych do walki w wodzie. Naprawiono błąd, w którym wybór cech był dostępny na serwerach z włączonym systemem blokowania umiejętności Naprawiono błąd, w którym na minimapie nie pojawiały się ikony pokonanych graczy Naprawiono błąd, powodujący, że osiągnięcia związane z rangami nie był obliczany na podstawie zdobytych puntów rangowych. Dodano nowe amulety: Cavalier i Magi Dodano nową runę: Traveler Dodano nowe sigile: Generosity i Renewal

    World vs. World

    • Dowódcy: wzmocnienie od dowódcy jest od teraz widoczne tylko dla sprzymierzeńców
    • Maszyny oblężnicze: znormalizowano hit boxy wszystkich gadżetów oblężniczych.

    Kompania Handlowa Czarnego Lwa – Gem Store

    Nowe przedmioty i promocje

    W zakładce Styl dostępne są już nowe dostępne modyfikacje wyglądu zbroi: Rampart (zbroja ciężka), Strider (zbroja średniociężka) i Incarnate (zbroja lekka). Cena za każdą to 800 klejnotów. W celu uczczenia ulepszeń w strojach, dzięki nowemu systemowi Szafy, kostiumy bożonarodzeniowe będą dostępne w sklepie przez najbliższy tydzień. Kupić je można za 800 gemów w zakładce Styl.

    Ulepszenia

    Usunięto opóźnienie pierwszej nuty podczas grania na harfie lub bębnie Z Skrzynek Czarnego Lwa wypadać będą od teraz Ładunki do Transmutacji zamiast Kryształów Transmutacyjnych. W celu usprawnienia wydajności przeglądania, historia handlu została zmniejszona do ostatnich 90 dni.

    Naprawione błędy

    Naprawiono błąd, sprawiający, że część graczy nie mogła używać czatu. Naprawiono błąd, który wyrzucał z gry podczas przebywania w panelu podpowiedzi UI Naprawiono błąd, który powodował zbyt wczesne przerwanie pobierania aktualizacji Guild Wars 2.

    Tłumaczenie - Em, Guen, Tom Stone

    opublikowane przez: KrzysheK, Guen, Tom Stone, Em