122

396
103
83
Publiczne serwery głosowe Sygnatury Jaka jest twoja historia? Generator buildów Luna Atra Pobierz Klienta Gry Wymagania sprzętowe GW2
{https://account.arena.net/register?alt=gw2} Sygnatury Oferta Domen Publiczne serwery głosowe

Ambicja na dużą skalę - Matt Barrett opowiada o architekturze Asurów

Tłumaczenie artykułu Ambition on a Grand Scale – Matt Barrett Talks Asura Environment Art opublikowanego na blogu ArenaNet 12 września 2011 roku przez Matta Barretta.

Asurowie - nagłówek

Jakąkolwiek czynność jaką Asurowie wykonują, nie jest tylko zwykłym rzemiosłem, ale prawdziwym wyczynem - manifestem ambicji zawartym w metalu i kamieniu. Każdy asuriański artefakt zawiera odcisk ich pradawnego mistrza energii żywiołów. Jednakże nigdy ślepo nie naśladują swoich przodków. Jeśli coś da się zrobić lepiej, Asurowie podejmują się tego wczoraj.

Podczas projektowania asuriańskiej architektury bardzo dużo czerpaliśmy z pradawnych hinduskich świątyń: wielkie kamienne kolumny, zawiłe, ogromne posągi, wrażanie bycia we wnętrzu góry. Osobiście bardzo fascynują mnie wielkie architektoniczne przestrzenie, wyrażone przez wielkie formy i to właśnie ma się świetnie do asuriańskiego zamiłowania do podkreślania swojego kamieniarskiego talentu. Oprócz obrabiania kamienia, nasycają go (lub wyciągają z niego) energią życiową, aby stał się golemem bojowym, energetyczną piramidą lub statkiem powietrznym.

Większość środowiskowych konceptów zaczyna się od rysunków podobnych do tego poniżej - całych tuzinów szkiców przedstawiających kombinację światła, przestrzeni, nastroju i wielu innych czynników. Mogą być cyfrowe lub tradycyjne, ale ten pierwszy lepiej przedstawił subtelność poniższej fabryki golemów.

Stworzenie tego co chcą z kamienia i energii to dla nich pestka, stąd obficie zdobiona i lewitująca miejska architektura. Zdobienie to także część magii, rodzaj wyrytej inkantacji, który sprawia, że obiekty są całkowicie zależne od ich woli. To chyba jasne, że próbują swój świat wypełnić gigantycznymi, magicznymi chipami komputerowymi - każdy ich wytwór pełni rolę w przepływie witalnej energii. (Nie próbujcie domyślać się żadnych wzorców - to w sumie sztuka teatralna.)

Kiedy w końcu dobrze wczułem się w klimat świata, który chciałem odkrywać, zacząłem kreślić odpowiednio ukierunkowane tematycznie szkice. Mam ich całą masę - takich jak ten przedstawiający kolumny z asuriańskiego laboratorium (poniżej). To jest to, co muszę robić. Nie jest to coś, co dobrze wygląda na t-shirtach, ale jest to bardzo ważne.

Z punktu widzenia motywów dekoracyjnych, asuriańskie narzędzia i machiny są trochę inne od architektury - bardziej dynamicznie energetyczne, ze zmianą rozmieszczenia materiałów by osiągnąć taki efekt. Asurowie to szaleni naukowcy, zatem zadbałem o to, żeby można było odnaleźć wiele archetypowych elementów w ich artefaktach. Elektryczność lub magia bardzo do niej podobna, odbija się bardzo na ich technologii, więc inspirowałem swoje rysunki rozdzielniami elektrycznymi, izolatorami, transformatorami Tesli, generatorami Van der Graaffa, wczesnymi akceleratorami cząstek - ogólnie wszystkim co mogliście zobaczyć w filmach Frankestainopodobnych z lat pięćdziesiątych ubiegłego stulecia.

Pracuje w kolorze głównie na początku projektowania lokacji, kiedy ustalamy motywy, palety itd. Kiedy jest to gotowe, bardziej ekonomicznie jest kontynuować pracę w skali szarości. Chociaż, czasami używam kolorów mimo wszystka tak jak na tym obrazku poniżej.

Nie chcę by były to zwykłe majsterkujące gobliny, ale szaleni i ambitni Asurowie, chcący okiełznać moce planety i posiadający narzędzia, dzięki którym mogą to osiągnąć. Kiedy będziesz grać Asurą, chcę, żebyś poczuł wszechobecną siłę przeznaczenia, ze światem leżącym u Twoich stóp i najpierwotniejszym Tyriańskim kamienieniem, będącym gotowym na twoje rozkazy.

Tłumaczenie - Rvik