122

396
103
83
Publiczne serwery głosowe Sygnatury Jaka jest twoja historia? Generator buildów Luna Atra Pobierz Klienta Gry Wymagania sprzętowe GW2
{https://account.arena.net/register?alt=gw2} Sygnatury Oferta Domen Publiczne serwery głosowe

Burza wezbrała 27.02.2013
guildwars2.com

aktualizacja

Naglowek

Już praktycznie tradycją stały się uaktualnienia od koniec miesiąca, przynoszące spore zmiany w świecie Guild Wars 2. Tak więc w nocy pojawiła się między innymi nowa mapa PvP, możliwość wyboru własnego Daily Achievementa czy wzięcia udziału w Gildiowych Misjach... A co więcej? Pełna lista w rozwinięciu newsa.

ŻYJĄCA OPOWIEŚĆ

Ogień i Mróz: Wzbierająca Burza Sytuacja mieszkańców Podgórza Wędrowca i Płaskowyżu Diessa pogarsza się z dnia na dzień. Ochotnicy wciąż pomagają przybywającym uchodźcą. Wszyscy bohaterowie są wysyłani do obrony północnych ziem i domostw aby powstrzymać wzbierającą burzę. Przed wami drugi rozdział żyjącej opowieści pełnej nowych wyzwań i zadań.

Osiągnięcia

  • Dodano dwa nowe osiągnięcia do zakładki z żyjącą opowieścią: The Gathering Storm oraz Lost and Found

Wydarzenia

  • Dodano nowe osiągnięcia związane z żyjącą opowieścią.

Ogólne

  • Obozy w Hoelbrak i Czarnej Cytadeli są obecnie przepełnione. Uchodźcy udają się do Lwich Wrót.
  • Uchodźcy w drodze do LA pogubili swoje cenne przedmioty. Pomóż im je odzyskać.
  • Cała zawartość z preludium w dalszym ciągu jest dostępna – dalej można zdobyć poprzednie osiągnięcie.

NOWE FUNKCJE I ZAWARTOŚĆ

Osiągnięcia

  • Od teraz będziesz mógł wybrać pięć dziennych osiągnięć z listy dostępnych na dany dzień. Za wykonane pięć dostaniesz nagrodę.
  • Od teraz możesz wybrać które osiągnięcie będzie wyświetlane po prawej stronie ekranu w celu śledzenia jego postępu.
  • Zwiększono ilość doświadczenia przyznawaną za dzienne i miesięczne osiągnięcia.
  • Dodano nowe dzienne osiągnięcia.
  • Dodano nowe nagrody dostępne za laury.

Ascalonian Catacombs Explorable

  • Duża część spotkań w AC została odnowiona.

Skalowanie wydarzeń

  • Nowa testowe wersja systemu skalowania wydarzeń została dodana do czterech wysokopoziomowych wydarzeń w celu monitorowania sprawności nowego systemu w otwartym środowisku. Nowy algorytm skalowania dynamicznie zmienia poziom trudności wydarzenia wykorzystując w tym celu obecny system zwiększania poziomu potworów, dodaliśmy również system dodający potwory o niższych poziomach trudności przy skalowaniu wydarzenia w górę. Jeżeli system okaże się w pełni sprawny, zostanie on rozszerzony na wszystkie wydarzenia w grze.

Podgląd przedmiotów

  • Podgląd przedmiotów jest teraz dostępny na TP. Po prostu kliknij PPM na przedmiocie który chcesz zobaczyć. Panel pokaże twoją postać wyekwipowaną w dany przedmiot.
  • W trakcie podglądu będziesz mógł zobaczyć przedmiot noszony na plecach postaci, a nawet sam przedmiot bez postaci, abyś mógł się mu dokładnie przyjrzeć

Zawartość dla gildii – przeczytaj więcej tutaj

  • Nowe ulepszenia gildii
  • Zaimplementowany został system misji gildyjnych a wraz z nim nowa waluta merits (punkty zasługi)
  • Dodano nowe typy misji: Guild Bounty, Guild Trek, Guild Rush, Guild Challenge oraz Guild Puzzle.
  • Dodano nowe osobiste nagrody za uczestnictwo w misjach. Mogą one zostać zakupione za rekomendacje (commendations)
  • Zaktualizowano dotychczasowe bonusy gildyjne.

PvP – przeczytaj więcej tutaj

  • Dostępna jest nowa mapa – Spirit Watch.

Aktualizacja nagród

  • Nagrody za zabijanie potworów są teraz łatwiejsze w zdobyciu w przypadku gdy wiele osób atakuje jeden cel.
  • Zwiększono nagrody ze skrzyń dostępnych w świecie PvE. Dotyczy to także skrzyń w świątyniach Orr oraz smoczych skrzyń.
  • Naprawiono błąd, który powodował otrzymywanie niższej nagrody ze skrzyń od tej pierwotnie zdefiniowanej. Te skrzynie będą teraz dawać nagrody tylko raz dziennie aby zmusić graczy do walki z wieloma typami przeciwników rozsianych po całym świecie. (Koniec z farmieniem pazura czy tequili}
  • Wprowadzamy pięć nowych możliwych kombinacji statystyk na pierścieniach i amuletach Ascended.

BALANS, NAPRAWA BŁĘDÓW, DOPIESZCZANIE GRY

Ogólne

  • Zaktualizowano zestaw umiejętności dla części kraitów oraz nieumartych istot aby uprzyjemnić walkę z nimi.
  • Menu postępu dziennych osiągnięć nie zamyka się już samoczynnie po rozwinięciu.
  • Zmieniono sposób reakcji potworów na graczy używających niewidzialności.
  • Wydłużono okno pozwalające na przyciągnięcie przeciwnika do siebie po użyciu umiejętności, która na to pozwala np. Binding Blade u Guardiana.
  • Naprawiono błąd który źle wyświetlał skrzynie z łupem w trakcie gry grupowej. Skrzynie z łupami od teraz pojawiają się tylko przy przedmiotach o rzadkości powyżej „rare”.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał że broń środowiskowa ulegała zniszczeniu w chwili gdy gracz przestawał z niej korzystać.
  • Naprawiono błąd z przepisami Mystic Forge na egzotyczny 80 poziomowy ekwipunek Berserker i Rampager oraz heavy armor box.
  • Naprawiono błąd, który powodował że przetransformowany plecak wyświetlał się w złym miejscu.
  • Naprawiono błąd, który powodował że gracz biegł dalej mimo wykonania akcji podniesienia przedmiotu.
  • Carmel – kupiec karmy w Mount Mealstorm od teraz sprzedaje zbroje na poziomach właściwych dla lokacji w której się znajduje.
  • Dodano recepty pozwalające na stworzenia armor Bowes i satchels dla zestawów zbroi Apothecary i Giver.
  • Otwarte drzwi blokujące dostęp do farmy kapusty w Harathi Hinterlands nie powinny już sprawiać problemu.
  • Naprawiono błąd, powodujący problemy z wyświetlaniem różnych osiągnięć.
  • Menu śledzenia osiągnięć zostało zaktualizowane przez co zachowuje się teraz zupełnie inaczej.
  • Pomniejsze żywiołaki powietrza mają od teraz nogi i ogony.
  • Dodano wsparcie dla dźwięku pozycyjnego w Mumble.

Wydarzenia

  • Bloodtide Coast: Wieżyczki lecznicze stworzone przez Lionguard Scratchblade znikają po 60 sekundach.
  • Dissea Plateau: Dodano kilka usprawnień aby permanentnie naprawić krowopultę.
  • Queensdale: Naprawiono błąd w „Shadow Behemoth” utrudniający celowanie w portale.
  • Malchor’s Leap: Naprawiono wydarzenie z niszczeniem jajek w północno wschodniej części lokacji, tak aby jajka nie pojawiały się już więcej po wykonaniu tego wydarzenia.
  • Harathi Hinterlands: Naprawiono błąd przez który skritty w zadaniu z harpiami nie mogły zostać wskrzeszone.
  • Włócznie należące do Synów Svanira nie zostają już w lokacji po śmierci Svanira podwodą.
  • Timberline Falls: Naprawiono błąd w „Partake In the moot”, który sprawiał że pijani NPC psuli się po próbie zlania ich wodą.
  • Plains of Ashford: Naprawiono błąd blokujący wydarzenie z separatystami niszczącymi łódź podwodną.
  • Naprawiono błędy związane z eskortą w wydarzeniach wokół Świątyni Balthazara.

Lochy

Ascalonian Catacombs

  • Poprawiono umiejętności Trolla.
  • Kohler będzie wspierany przez dodatkowe duchy w trakcie walki.
  • Usunięto breedery z wszelkich nor pojawiających się w trakcie gdy Hodgins szuka pierwszego berła.
  • Zbalansowano gravelingi tak aby stały się one bardziej interesującym wyzwaniem w lochu.
  • Przebudowano walkę z Ghost Eaterem jak i płapki Deathy
  • Przebudowano walkę z Colossusem Rumblusem przez dodanie mu nowych umiejętności i zdolności.
  • Przebudowano walkę z Howling Kingiem i jego podopiecznych.
  • Poprawiono ilość życia potworów w lochu.
  • Explorable mode: Naprawiono błąd przez który pułapki w korytarzu za królową pająków nie wyłączały się jak należy.

Cadecus’s Manor

  • Story: Dodano waypoint pod koniec lochu.

Citadel of Flame

  • Dodano siatki zabezpieczające dookoła Tribune Burntclaw i Magmacyte które przeteleportują gracza na bezpieczną odległość w chwili gdy ten zginie w lawie.

Crucible of Eternity

  • Dodano siatki zabezpieczające dookoła Evolved Destroyera które przeteleportują gracza na bezpieczną odległość w chwili gdy ten zginie w lawie.
  • Siatka laserowa już nie będzie ranić martwych co przez co będą oni mogli bezpiecznie wskrzesić się przy waypointcie.
  • Explorable Mode: Naprawiono błąd przez który złodzieje i Mesmerze mogli się przeteleportować przez zamknięte drzwi.

The Ruined City of Arah

  • Explorable Mode: Zmniejszono wartość leczenia Simin w chwili gdy ta jest niewidzialna.
  • Naprawiono błąd przez który Giganticus Lupicus resetował się gdy gracze wchodzili w niewidzialność.
  • Story: Naprawiono błąd przez który przeciwnicy nie pojawiali się w trakcie walki z Zhaitanem.

Twilight Arbor

  • Explorable Mode: Dodano oraz zmodyfikowano obecne waypointy.
  • Explorable Mode: Usunięto gałąź przez którą gracze mogli z łatwością pokonać ostatniego bosa.

Sorrow’s Embrace

  • Story: Gracze mogą teraz bezpiecznie przenieść się po śmierci w lawie.

Honof of the Waves

  • Explorable Mode: Naprawiono błąd przez który Honor’s Claw powtarzał swój dialog.

Historia Osobista

  • ”Deeply Tangled Roots”: Naprawiono błąd przez który ostatnia scena nie zmieniała się w zależności od wyboru gracza.
  • ”Source of Orr”: Naprawiono błąd blokujący teleportacje po zabiciu ostatniego przeciwnika.

Honof of the Waves

  • Explorable Mode: Naprawiono błąd przez który Honor’s Claw powtarzał swój dialog.

Przedmioty

  • Zaktualizowano szósty bonus z Superior Rune of the Soldier, który teraz poprawnie usuwa kondycje z sojuszników.
  • Zaktualizowano piąty bonus z Superior Rune of the Rata Sum, który teraz poprawnie dodaje 90 precyzji.
  • Zaktualizowano trzeci bonus z Superior Rune of the Pack, który teraz poprawnie dodaje 50 siły.
  • Dodano 40 sekundowy czas ładowania umiejętności nadawanej przez Depleted Power Crystal sprzedawany w Caledon Forest.
  • Transumutowane przedmioty mogą teraz być pokolorowane według ich oryginalnych barw.
  • Black peppercorns nie leci już z Mature Herb i Verdant Herb.
  • Sprzedawca z Cadecus’s Manor w LA poprawnie sprzedaje Major Rune of Monk.
  • The Charged, Hard, Warm i Cold Potion nie są już przedmiotami “Soulbound on acquire”.
  • Zmieniono nazwy zbroi z lochów u kupców aby poprawnie odzwierciedlać ich model.
  • Zwiększono szansę na Passion Flowers z Passiflora Viens.
  • Najeźdzając na ikonę waluty w oknie kupca zostanie ona poprawnie zidentyfikowana.
  • Naprawiono szansę zwrócenia niczego przy korzystaniu z Mystic Forge. Zommoros przeprasza za swoje złodziejstwo.
  • Przepis na The Extended Potion of Ghost Slaying od teraz tworzy właściwy przedmiot.
  • Zwiększono statystyki wszystkich przedmiotów Ascended.
  • Zaktualizowano wiele ikon przedmiotów.
  • Zwiększono szansę na egzotyki ze skrzynek kupowanych za laury.
  • Skrzynka Łowcy już nie będzie dawać strzelb.
  • Jedzenie które daje specjalny bonus taki jak uderzenie krytyczne od teraz ma interwał odliczający czas do następnego możliwego użycia specjalnego bonusu.

Umiejętności klas

Ogólne

  • Niewidzialność nie resetuje już potworów.
  • Zredukowano maksymalną ilość stacków Retaliation do pięciu ( wcześniej było 25). Czas trwania dalej się statkuje.
  • Poprawiono hitboxy dla ataków wręcz wszystkich statycznych obiektów.
  • Naprawiono błąd przez który gracze byli unieruchamiani po przerwaniu używania takich zdolności jak Meteor Shower, Healing Rain.
  • Sygnety nie będą już tracić swojego pasywa w chwili gdy zmienia się ich miejsce na pasku umiejętności.
  • Frost Aura: Otrzymywane obrażenia są zredukowane o 10% gdy gracz jest pod działaniem tej aury. Wrogowie mogą być spowolnieni przez tą aurę raz na sekundę. Oddziałuje to na wszystkie mroźne aury.
  • Flame Aura: Oprócz podpalenia ta aura teraz daje 10 sekund might za każdym razem gdy gracz jest powalony. Oddziałuje to na wszystkie ogniste aury.

Elementalista

  • Comet: Uderzenie tej umiejętności jest teraz szybsze.
  • Evasive Arcana: Rzucanie tego zaklęcia przy dostrojeniu do wody zostało oddzielone pomiędzy PvE I PvP: Efektywność leczenia tej umiejętności została zmniejszona o 50% w trybie PvP.
  • Flame Shield: Umiejętność trwa teraz 5 sekund zamiast 3.
  • Flame Wall: Zwiększono zasięg interakcji dla combo.
  • Glyph of Elemental Harmony: Ta umiejętność lecząca zapewnia teraz trzy stacki might zamiast jednego.
  • Ride the Lighting: Czas ładowania umiejętności wzrósł do 20 sekund.
  • Shocking Aura: Poprawiono umiejętność tak aby pokazywała czas trwania oszołomienia na przeciwniku.
  • Stoning: Prędkość pocisków została zwiększona o 22%.
  • Static Field: Umiejętność od teraz poprawnie oszałamia przeciwników przebiegających przez pole.

Inżynier

  • Chowanie Med. Kitu działa poprawnie w PvE.
  • Elixir U: Quickness działa już poprawnie.
  • Acid Bomb: Na początku działania umiejętność ta jest teraz blast finiszerem.
  • Super Elixir: Poprawnie detonuje się podwodą.
  • Super Elixir: Zwiększono leczenie skalowane przez healing Power o 100%. Zwiększono bazowy mnożnik leczenia o 50% i skalowanie healing Power o 100%.
  • Flame Blast: Umiejętność może być teraz zdetonowana przez drugorzędną zdolność.
  • Flame Blast Detonate: Nowa umiejętność która detonuje napalm wystrzelony przez Flame Blast.
  • Air Blast: Wydłuża czas podpalenia już podpalonych celów o 2 sekundy.
  • Flame Jet: Zadaje 10% więcej obrażeń podpalonym celom.
  • Pry Bar: Zwiększono liczbę konfuzji z 3 do 5 oraz czas ich trwania z 3 do 5 sekund.
  • Tool Kit: Moc leczenia wieżyczek zwiększono o 100%
  • Kit Refinement: Ta cecha ma teraz wewnętrzny globalny czas ładowania 10 sekund dla Flamethrower, Elixir Gun, Grande Kit oraz Tool Kit.

Strażnik

  • Pure of Voice: Cecha ta poprawnie zmienia kondycje w bonusy.
  • Smite: Wyświetla informacje o zasięgu.
  • Empower: Umiejętność rzuca się teraz szybciej. Naprawiono błąd przez który umiejętność leczyła dwa razy.
  • Healing Breeze: Kąt padania tej umiejętności został zwiększony przez co łatwiej trafić sojuszników.
  • Line of Warding: Zmieniono animację umiejętności co pozwala rzucać ją w biegu.
  • Orb of Light: Od teraz leczy również graczy.
  • Orb of Light Detonate: Zwiększono healing Power o 50% i zredukowanie skalowanie poziomu o 20%.
  • Shield of Absorption: Dodano informację o leczeniu.
  • Symbol of Wrath: Zwiększono zasięg combo tak aby pokrywał się z całym obszarem symbolu.
  • Bow of Truth: Punkty życia zwiększono o 30%.
  • Hammer of Wisdom: Punkty życia zwiększono o 33%.
  • Sword of Justice: Punkty życia zwiększono o 30%.
  • Shield of Avenger: Punkty życia zwiększono o 33%.

Mesmer

  • Illusionary Counter: Zasięg reaktywnej części umiejętności jest zgodny z podanym zasięgiem.
  • Portale nie będą działać jeżeli między nimi a graczami stoi przeszkoda.
  • Mind Stab: Trafia teraz do trzech celów.
  • Illusionary Riposte: Atak działa teraz na całym dystansie zamiast na jego połowie. Dodano informacje o zasięgu.
  • Mirror: Ta umiejętność lecząca daje teraz 2 sekundy reflection.
  • The Prestige: Umiejętność już nie wymaga ładowania jak i detonuje się 3 sekundy po jej użyciu.

Nekromanta

  • Bloodthirsty: Ta cecha działa teraz również z Vampiric Rituals i Vampiric Master.
  • Flesh of the Master: Działa już poprawnie na Jagged Horrors.
  • Ghastly Claws: Zwiększono obrażenia o 10%.
  • Locust Swarm: Promień zasięgu został zwiększony o 16%, a sama umiejętność jest teraz atakiem wręcz.
  • Mark of Revival: Cecha ta działa teraz z Greater Marks.
  • Minion Master: Cecha ta wpływa teraz na Mark of Horror z formy Licha.
  • Necromantic Corruption: Cecha ta działa teraz z Bone Fiend, Shadow Fiend, Flesh Wurm oraz Jagged Horror.
  • Protection of the Horde: Działa teraz z Jagged Horror.
  • Rending Claws: Niewrażliwość zakładana przez tą umiejętność trwa teraz 7 sekund zamiast 5.
  • Spectral Wall: Pole combo występuje teraz na całej długości postawionej ściany.
  • Spinal Shivers: Zdolność ta zadaje teraz dodatkowe obrażenia w zależności od ilości zdjętych bonusów z przeciwników. Jeden bonus daje dodatkowe 50% obrażeń, dwa dodatkowe 100%, a trzy dodatkowe 150%.
  • Chill of Death: Zdolność ta zadaje teraz dodatkowe obrażenia w zależności od ilości zdjętych bonusów z przeciwników. Jeden bonus daje dodatkowe 50% obrażeń, dwa dodatkowe 100%, a trzy dodatkowe 150%.
  • Summon Blood Fiend: Punkty życia przywołańca zwiększono o 80%.
  • Weakening Shroud: Cecha ta nakłada teraz dwa stacki krwawienia zgodnie z opisem Enfeebling Blood.

Łowca

  • Guard: Zwierzaki nie będą już bronić obszarów które są dla nich nie dostępne.
  • Crippling Talon: Czas ładowania umiejętności zmniejszono z 18 sekund do 15.
  • Empathic Bond: Naprawono błąd który nie przenosił kondycji na zwierzaka. Cecha ta od teraz przenosi trzy kondycje na zwierzaka co 10 sekund.
  • Jastrząb i Orzeł mają teraz oddzielne unikalne ikony przez co nie dzielą już tej samej jak kiedyś.
  • Path of Scars: Poprawiono obrażenia umiejętności w zależności od tego czy została wsparta właściwą cechą. Gdy cecha jest wyłączona umiejętność ta zadaje 85% więcej obrażeń w porównaniu do obrażeń z przed aktualizacji.
  • Icy Screech: Umiejętność Białego Moa nakłada teraz 3 sekundy spowolnienia.

Złodziej

  • Basilisk Venom: Przeciwnicy dotknięci tą umiejętnością będą teraz wiedzieć jaki ona ma na nich wpływ.
  • Cloak and Dagger: Gracz nie może już stakować niewidzialności atakując mury w trybie WvW.
  • Shadow Shot: Gracze mogą poruszać się w chwili gdy wykonywana jest część ataku za pomocą sztyletu.
  • Venomous Aura: Aktywując umiejętności Venom mając włączoną ta cechę na graczu wyświetli się aura wskazująca jej działanie.
  • Withdraw: Umiejętność ta skaluje się teraz o 20% lepiej przy statystyce healing Power. Podstawowe leczenie co poziom zwiększono o 10%.
  • Ankle Shots: Cecha ta nakłada teraz pełne 3 sekundy okaleczenia.

Wojownik

  • Vigorous Shouts: Cecha poprawnie działa na sojuszników w swoim zasięgu.
  • Okrzyki pokazują teraz gdy cel jest poza zasięgiem umiejętności.
  • Last Stand: Dodano czas ładowania do opisu cechy.
  • Impale: Zredukowano czas ładowania do 15 sekund.
  • Pin Down: Nakłada krwawienie na trafione cele.
  • Gracze niosący Banner of Defense, Discipline, Strenght i Tactics od teraz będą mogli uderzyć aż trzy cele umiejętnością Stab.
  • Smoldering Arrow: Poprawiono finiszer umiejętności.
  • Burst Skill: Informacja o obrażeniach wyświetla się poprawnie w zależności od noszonej broni.
  • Vengeance: Używanie wieżyczek po użyciu tej umiejętności nie resetuje już kamery.

Umiejętności rasowe

  • Sylvari: Umiejętności Seed i Turret mogą teraz być użyte razem.
  • Asura: Asuran Power Suit: Umiejętność nie usuwa już transformacji z postaci.

PvP

Zmiany w turniejach

  • Zniesiono koszt biletów dla 2-drużynowych turniejów.
  • Bilety turniejowe nie są już potrzebne, od teraz można je wymienić na skrzynie z nagrodami w Sercu Mgieł.
  • Dodano przycisk „Join Solo” do panelu z turniejami aby automatycznie dołączyć w pojedynkę do jakiejś drużyny.

Inne zmiany

  • Zmieniono domyślne buildy PvP dla nowych postaci.
  • Zmieniono dzienne i miesięczne osiągnięcia tak aby zawierały Arcane Silvers, Crystals i Orbs zamiast biletów turniejowych.
  • Zmieniono szafkę PvP tak aby mogła ona przechowywać biżuterię Valkyrie, pozostałe finiszery i przedmioty PvP z HoM.
  • Dodano nowe bronie PvP do złotych skrzyń turniejowych.
  • Naprawiono błąd przez który nie można było kupić PvP Trident Tokenów.
  • Naprawiono błąd przez który część broni wyświetlała zły skin.
  • Naprawiono błąd przez który pociski odbijały się od przejmowanych punktów.
  • Temple of the Silent Storm: Zmieniono przejmowanie bonusów tak aby przerywały się one przy teleportacji, niewidzialności czy niewrażliwości.
  • Temple of the Silent Storm: Naprawiono błąd który nie pozwalał na przerwanie ostatnich kilku sekund przy przejęciu w kaplicy Meditation on Tranquility.
  • Legacy of the Foefire: Po zniszczeniu bramy jej pasek życia znika jak należy.
  • Raid on the Capricorn: Naprawiono błąd przez który nie zdobywało się punktów Skirmishera.
  • Heart of the Mists: Dodano kupca skupującego bilety turniejowe.
  • Członkowie przeciwnych drużyn nie będą już mogli widzieć siebie gdy ci są niewidzialni.
  • Naprawiono błąd z wskrzeszaniem graczy na mapie Spirit Watch

World vs. World

  • Zmniejszono bezpieczny obszar na którym gracze nie mogą stawiać machin oblężniczych.
  • Zmieniono znacznik pomarańczowych mieczy tak aby pokazywał się wtedy gdy w walce jest więcej niż 25 osób.
  • Naprawiono błąd przez który strażnicy w Durios Gulch pojawiali się w złej drużynie.
  • Naprawiono błąd we wszystkich twierdzach przez który strażnicy pojawiali się w złej drużynie.
  • Naprawiono błąd który pozwalał NPC otrzymywać obrażenia z kondycji przy użyciu umiejętności Righteous Indignation.
  • Usunięto wiele przedmiotów kupowanych za karmę w trybie WvW.

KOMPANIA HANDLOWA CZARNEGO LWA / SKLEP Z KLEJNOTAMI

Nowe przedmioty

  • Dodano Pluszowy plecak z Charrem który można kupić za 300 klejnotów. Plecak może być nałożony na jakikolwiek przedmiot na plecy zarówno w PvE jak i PvP. Sam plecak może być założony jednakże nie posiada on żadnych statystyk.
  • Dodano różową wersje plecaka z Quagganem oraz Tygrysiego Charra, które mają szansę wypaść z Black Lion Chest. Te dwa przedmioty dostępne są tylko za pomocą Black Lion Chest.

Usprawnienia

  • Sylvari mogą teraz zmienić kolor poświaty za pomocą Total Makeover Kit.
  • Dodano 9 nowych kolorów włosów oraz 6 kolorów oczu do Total Makeover Kit oraz Self-Style Hair Kit. Nowe kolory są oznaczone gwiazdką i dostępne są tylko poprzez te dwa Kity.
  • Evon Gnashblade Box’o Fun daje teraz szansę na otrzymanie bonusu Dancing Spirit, który daje możliwość wykonania trzech nowych krótkich tańców. Dancing Spirit trwa 10 minut, wejście w tryb walki usuwa bonus.
  • Pojawiająca się Evon Gnashblade Box’o Fun daje teraz narzędzie które daje możliwość kontroli skrzynki. Jeżeli je stracisz podejdź do skrzynki aby wziąć nowe.
  • Nowe przedmioty w sklepie z klejnotami są teraz oznaczone niebieską ikonką.
  • Przedmioty o ograniczonym czasie kupna posiadają teraz licznik wskazujący ile czasu pozostało zanim staną się one niedostępne.
  • Przedmioty z wyprzedaży zawierają opis ile pozostało czasu do jej końca.

opublikowane przez: Tom Stone