122

396
103
83
Publiczne serwery głosowe Sygnatury Jaka jest twoja historia? Generator buildów Luna Atra Pobierz Klienta Gry Wymagania sprzętowe GW2
{https://account.arena.net/register?alt=gw2} Sygnatury Oferta Domen Publiczne serwery głosowe

Co szykuje dla nas ArenaNet? (i nowe artykuły od nas) UPDATE 13.11.2012
MMORPG

Nagłówek

Mamy dla Was garść informacji o zbliżającym się wyjątkowym wydarzeniu w Guild Wars 2. Nowa mapa PvP, nowy niełatwy przeciwnik, nowy loch, nowe przedmioty - jest na co czekać! Tymczasem poczytajcie poniżej, co Was czeka już w ten weekend. W międzyczasie nasi redaktorzy przygotowali dla Was kilka artykułów z wiedzą dla nowych graczy, ale i mogące zaskoczyć starych wyjadaczy. Świeżutkie teksty można przeczytać w naszym dziale artykułów lub podążając tymi linkami Combo! Działanie i rodzaje kombinacji umiejętności, Waluty, Osiągnięcia i tytuły

Jednorazowe wydarzenie, które na zawsze zmieni świat Tyrii, rozpocznie się w piątek 16 listopada, a zakończy w poniedziałek 19-ego. Dokładniejsze szczegóły dotyczące weekendu nie zostały jeszcze podane, jednakże dostaliśmy już konkretne informacje o godzinach rozpoczęcia wydarzenia, więc miejcie je na uwadze:

  • Czwartek, 15 listopada, 18:00 (GMT+1) - Rozpoczyna się darmowy trial dla zaproszonych graczy oraz aktualizacja klienta.
  • Piątek, 16 listopada, 21:00 (GMT+1) - Rozpoczyna się jednorazowe wydarzenie Lost Shores
  • Niedziela, 18 listopada, 21:00 (GMT+1) – Rozpoczęcie finałowego etapu Lost Shores
  • Poniedziałek, 19 listopada, 06:00 (GMT+1) – Kolejne jednorazowe wydarzenie oraz wygaśnięcie darmowego triala

ArenaNet w końcu zaktualizowała stronę nadchodzącego wydarzenia jakim jest Lost Shore. O to rzeczy jakich możemy się spodziewać:

  • Nowa tajemnicza lokacja, dostępna dpa wszystkich graczy w trakcie weekendu.
  • Nowy loch który stanie się kolejnym wyzwaniem dla śmiałków chcących zdobyć nowe przedmioty.
  • Nowa mapa PvP mieszcząca się w dojo Kodan
  • Nowy ekwipunek do zdobycia, zapewniający nowe skórki broni i nowy poziom ekwipunku mieszczący się pomiędzy egzotycznym, a legendarnym
  • Rzemiosło dostanie nowe źródła materiałów oraz 200 nowych przepisów

Mapa PvP Temple of the Silent Storm

"Temple of the Silent Storm" jest nową mapą w trybie sPVP, która pojawi się w Guild Wars 2 wraz z listopadową aktualizacją. Potyczki na tej mapie rozgrywają się na potężnej górze lodowej, dysponującą dużą świątynią, która służy jako miejsce do medytacji i dojo szkoleniowego dla rasy niedźwiedzi polarnych, Kodan. ArenaNet podkreśla wertykalność tej mapy i tak jak wszystkie mapy PvP, "Temple of the Silent Storm", będzie mapą w trybie Conquest z dodatkowymi niespodziankami.

Te niespodzianki polegają na dodaniu serii bonusów, które będą rozrzucone po całej mapie. Gracze mogą medytować w niektórych obszarach zdobywając bonusy zapewniające dodatkowe punkty do różnych działań, począwszy od zabijania innych graczy, na przejmowaniu obiektów kończąc. Póki co najbardziej kontrowersyjnym bonusem jest ten, który wyzeruje wszystkie punkty zdobyte przy przejmowaniu obiektów.

Weekendowe wydarzenie Lost Shores

"Lost Shores" to jednorazowe wydarzenie weekendowe, który będzie działało od piątku 16 listopada do niedzieli 18 listopada. ArenaNet opisuje temat imprezy jako coś w stylu "filmu o potworach i inwazji", która skupi się na Lwich Wrotach. Podczas imprezy Lwie Wrota zostaną zaatakowane przez nowego wroga o nazwie "Karka". Powiedziano nam że Karka będzie niełatwym przeciwnikiem dla graczy, co owocuje dodaniem szeregu nowych mechanik, podkreślających jego trudność. Karka będzie posiadać silnie opancerzoną skorupę, którą gracze będą musieli zniszczyć aby go pokonać. ArenaNet opracowała również nad nową technologię Shaderów, która pozwoli graczom faktycznie zobaczyć fragmenty zbroi odpadające z bossa.

To wszystko przyjdzie z czasem. Początkowo nie będziemy w stanie przebić pancerzy nowego przeciwnika i ich pokonać, co rozpocznie cykl wydarzeń odbywających się w całym świecie Tyrii, które nauczą graczy jak walczyć z nowym typem potworów i jak przebić się przez pozornie niezniszczalną zbroję. W czasie trwania tych wydarzeń gracze poznają nową frakcję handlową Lwich Wrót o nazwie Konsorcjum, która stanowi swego rodzaju alternatywę dla Kompanii Handlowej Czarnego Lwa, która jest już jest nam znana.

Ostatecznie dowiemy się, jak przebić pancerz Karka co pozwoli nam przenieść się na nowy obszar zmagań, którym jest wyspa o nazwie The Lost Shores, znajdująca się na Morzu Smutków. W trakcie gry dowiemy się że Karki nie pochodzą pierwotnie z The Lost Shores, jednak ich obecność na wyspie wydaje się z pewnego powodu ważna. Sama wyspa będzie lokacją dla postaci 80-poziomowych, ale ArenaNet planuje wdrożyć system, który pozwoli graczom o niższych poziomach wziąć udział w tym jednorazowym wydarzeniu. Należy jednak pamiętać że wyspa Lost Shores dalej będzie lokacją 80-poziomową, gdy weekend się zakończy, a gracze o niższych poziomach nie będą już mieli możliwości odwiedzenia tego terenu.

Oczywiście, Lost Shores będzie zawierało również standardowe rzeczy, które są dostępne w każdej innej lokacji czyli mowa tutaj o wydarzeniach dynamicznych czy nowych zagadkach. ArenaNet również przypomina, że warto mieć na uwadze, iż niektóre eventów na wyspie będą przyjmować różny kierunek na podstawie typowych zdarzeń, co ma pozwolić graczom na ingerowanie w krajobraz regionu.

Wreszcie, weekendowe wydarzenie będzie efektem kilkuczęściowego łańcucha wypadków, powiedziano nam że wydarzenia te zajmą graczom sporo czasu i wysiłku. Niestety nie byliśmy w stanie dowiedzieć się niczego więcej o finale, gdyż ArenaNet utrzymuje wszystko w tajemnicy, ale można powiedzieć że zespół jest całkowicie pewny że gracze będą cieszyć się z nowych doświadczeń, a zwłaszcza z nagród.

Loch Fractals of the Mist

Fractals of the Mist Dungeon jest lochem, powstałym w wyniku wszystkich lekcji jakie ArenaNet wyniosła z rozwoju lochów i informacji jakie uzyskała od graczy od czasu premiery gry. Gracze będą mogli wejść do nowego lochu za pośrednictwem centralnej komnaty, która będzie zawierała wiele udogodnień takich jak bohaterowie niezależni oferujący naprawę ekwipunku czy zwykli kupcy. Jak tylko cała drużyna zbierze się w komnacie, zostanie uruchomiony jeden z dziewięciu "fraktali", który będzie losowo wybierany dla drużyny.

Doświadczenia idące z każdym fraktalem będą podobne do tych, które oferują mini-lochy zlokalizowane w świecie gry. Fraktale mają zawierać wiele rodzajów wyzwań takich jak zagadki logiczne, walki z bossami w których nacisk jest położony na umiejętne korzystanie ze środowiska. Gracze mogą spodziewać się tego, że każdy fraktal powinien zająć od 15 do 40 minut rozgrywki, a gra będzie stawiać nas przed serią trzech fraktali do wykonania zanim będziemy mieli możliwość powrotu do miasta. Każdy ukończony zestaw trzech fraktali uruchomi specjalną walkę, która ma przypominać starcie z Tequatl na Sunless lub The Shatterer.

Gdy gracze powrócą do miasta, następne odwiedziny lochu będą stawały się trudniejsze względem ostatniego. Możliwej zmianie może ulec ilość przeciwników z którymi zmierzy się gracz, może to być również poziom ich zdrowia czy zadawanych obrażeń. Naturalnie za trudniejsze wyzwania należy spodziewać się odpowiednio dobranej nagrody.

Wspominając o nagrodach, loch The Fractals of the Mist wprowadzi nowy typ przedmiotu nazwanego Ascended (Wniebowstąpiony). Ten typ przedmiotu jest nieco mocniejszy niż te egzotyczne, które obecnie znajdują się w grze. Będzie tylko kilka elementów Wniebowstąpionych dostępnych na początku, ale niektóre z rzadkich przedmiotów Wniebowstąpionych zaprezentują również nowy slot Infusion, który uczyni gracza jeszcze bardziej potężnym, aby mogły stawić czoła nowym wyzwaniom, jakie ArenaNet planuje w nadchodzącym lochu, jak i przyszłych dodatkach wychodzących na przestrzeni najbliższych miesięcy i lat.

opublikowane przez: Quise