122

396
103
83
Publiczne serwery głosowe Sygnatury Jaka jest twoja historia? Generator buildów Luna Atra Pobierz Klienta Gry Wymagania sprzętowe GW2
{https://account.arena.net/register?alt=gw2} Sygnatury Oferta Domen Publiczne serwery głosowe

Dziennik Living Story 06.06.2014
guildwars2.com

aktualizacja

Nagłówek

W dzisiejszym artykule zamieszczonym na oficjalnej stronie Colin Johanson przedstawia nam dziennik Living Story. Tłumaczenie artykułu znajdziecie poniżej.

Dziennik Living Story

Cześć Jak ogłosiliśmy w zeszłym tygodniu, drugi sezon living story rozpocznie się 1. lipca. W czasie oczekiwania na ten ekscytujący moment chcielibyśmy omówić zasady, na jakich będzie odtąd funkcjonował Living World.

Living World istnieje aby przedstawiać postęp w historii świata Guild Wars 2, budzić ciekawość, intrygować i wprowadzać spekulacje na temat świata Tyrii i zamieszkujących go postaci. Chcemy, żeby gracze mieli odczucie, że Tyria i jej mieszkańcy zmieniają się, a zmiany te były oczekiwane z niecierpliwością. Mając to na uwadze opiszę jak w sezonie drugim będzie działać Living World.

1

Twoja historia

Zaczynając od drugiego sezonu każdy nowy rozdział living story będzie używał tego samego interfejsu co personal story. Miejsca na mapie będą oznaczone zieloną gwiazdką, a zielone UI w prawym górnym rogu ekranu będzie pokazywało etap, na którym obecnie znajduje się postać. Złotej gwiazdki i złotego opisu w prawym górnym rogu ekranu będziemy odtąd używać jedynie do świątecznych festiwali. Kiedy zechcesz uczestniczyć w kolejnym rozdziale historii Living World, zielona gwiazdka poprowadzi cię do następnego miejsca, a UI w prawym górnym roku będzie miało dopasowany opis, zupełnie jak doświadczaliście tego w personal story od poziomu 1. do 80.

Chronologicznie sezon drugi będzie umieszczony za sezonem pierwszym, który z kolei będzie się znajdował za personal story z Zhaitanem. W dialogach drugiego sezonu NPC z góry przyjmą, iż ukończyliście sezon pierwszy, nawet jeśli tego nie zrobiliście. Nie musicie mieć ukończonego personal story aby brać udział w wydarzeniach z Living World, jednak wcześniejsze ukończenie personal story sprawi, że Living World będzie bardziej zrozumiały.

Dziennik

Aby dopasować się do wyżej wspomnianych zmian, zmienimy dziennik postaci znajdujący się w panelu bohatera tak, że będzie zawierał postęp postaci w nowej historii. W tymże panelu postacie posiadające 80 poziom będą wybierać pomiędzy swoim personal story a fabułą Living World. W samym Living World będziecie mogli wybrać, który odblokowany odcinek chcielibyście zrobić. Postacie poniżej poziomu 80. będą mogły przeglądać listę odcinków, ale nie będą mogły wziąć w nich udziały przed osiągnięciem maksymalnego poziomu postaci. Pomyślcie o fabule Living World jako o kontynuacji historii postaci po osiągnięciu 80. poziomu.

1

Aby odblokować za darmo i na stałe dany odcinek Living Story należy się zalogować w przeciągu dwóch tygodni od momentu jego dodania. Po odblokowaniu odcinka możecie powtarzać go na każdej w postaci na koncie tyle razy, ile chcecie korzystając z dziennika. Odcinki opuszczone przez was będziecie mogli zakupić za 200 gemów za każdy. (Pamiętajcie, że gemy możecie zakupić za gold z gry).

1

Odcinki Living World będą mieszanką nowych rozdziałów fabuły z zawartością dostępną w świecie. Nowe kroki w fabule będą działały jak dotychczas istniejące w grze. Zabiorą was na wyprawę do konkretnego odcinka, który w miarę postępu będzie coraz mocniej związany z fabuła sezonu.

Dodatki z Living World dodane do gry na stałe poszerzą i zmienią Tyrię, przypisując zmiany do konkretnego odcinka historii. Oznacza to, że będziecie mogli zagrać zarówno w otwartym świecie jak i samo story kiedy tylko będziecie mieli na to ochotę (jeśli oczywiście odblokowaliście dany odcinek) na każdej postaci na waszym koncie. Nie jesteście już ograniczeni do dwutygodniowego okresu po wydaniu odcinka. Wszystkie elementy i nagrody z Living World będą dodane na stałe.

Ponieważ wybory, jakich dokonujecie w personal story mają wpływ na charakter waszej postaci, nie przewidujemy możliwości powtarzania personal story. Ponadto z racji, iż pierwszy sezon Living World nie został stworzony z myślą o wykorzystaniu dziennika, nie będzie on dostępny w momencie rozpoczęcia sezonu drugiego. Możliwe, że dodamy go w przyszłości. Jak wspominałem wcześniej, tylko festiwale będą oznaczone złotym kolorem. Pozostaną tymczasowymi dodatkami, które będą pojawiać się co roku i będą dostępne przez jakiś czas.

Nagrody i osiągnięcia

W drugim sezonie rozdając nagrody za Living World nie odejdziemy całkowicie od meta- achievementów. Otrzymacie nagrodę za ukończenie odcinka oraz kilka innych za elementy dostępne w otwartym świecie.

1

Osiągnięcia na kolejnych etapach fabuły również będą działać inaczej. Jeśli jedna z postaci na koncie będzie miała ukończony odcinek w swoim dzienniku, każda z postaci otrzyma dostęp do nowych osiągnięć. Po odblokowaniu, w każdym momencie możecie powtarzać dany odcinek aby zdobyć osiągnięcia. Będą one trudniejsze do zdobycia niż te, z którymi spotkaliście się w pierwszym sezonie. Zostały pomyślane tak aby stanowiły wyzwanie dla zręcznych graczy. Każde z osiągnięć będzie nagrodzone punktami i nagrodami rzeczowymi.

Następny sezon drugi!

Opisałem wszystkie zmiany techniczne dla drugiego sezonu Living World. Do zobaczenia na starcie 1. lipca.

Nie zapomnijcie odwiedzić Festival of the Four Winds, który właśnie ma miejsce w grze. Festiwal jest nie tylko świętem z okazji wydania gry w Chinach, ale również pełni kilka ukrytych funkcji, mających pomóc przy wprowadzeniu drugiego sezonu Living World. Zalecam spotkanie z Rox, Brahamem, Marjory, Kasmeer, Taimi i resztą ekipy zanim rozpoczniemy drugi sezon.

opublikowane przez: Tłumaczenie - Guen