122

396
103
83
Publiczne serwery głosowe Sygnatury Jaka jest twoja historia? Generator buildów Luna Atra Pobierz Klienta Gry Wymagania sprzętowe GW2
{https://account.arena.net/register?alt=gw2} Sygnatury Oferta Domen Publiczne serwery głosowe

Elementalista

Elementalista - header

'Ogień, powietrze, ziemia i woda. Mogę zadawać śmierć każdym z żywiołów'.

Elementalista łączy się z naturalnymi siłami zniszczenia sprawiając, że ogień, powietrze, woda i ziemia są na jego rozkazy. To czego mu brakuje, to odporność fizyczna, radzi sobie dzięki zdolności zadawania olbrzymich obrażeń z dystansu zanim wrogowie go dosięgną. Jednak to nie niezwykły potencjał ofensywny a wszechstronność jest tym, co sprawia, że elementaliści budzą grozę.

Zamiast zmieniać bronie, aby dostosować się do nowej sytuacji elementalista szybko reaguje na nowe zagrożenia zestrajając się w razie potrzeby z różnymi żywiołami. Po zestrojeniu z jednym z żywiołów otrzymuje istotne wzmacniające bonusy.

W przypadku zestrojenia z ogniem może zadawać obrażenia wielu wrogom, zmieniając ziemię w ogień lub zrzucić z nieba deszcz ognia. Po co zabijać tylko jednego wroga skoro można spalić wszystkich? Po zestrojeniu z ogniem mag ten zadaje automatycznie obrażenia od ognia każdemu wrogowi, który ośmieli się go tknąć.

Kiedy zestroi się w powietrzem, może uderzać jeden cel wiatrem i błyskawicami, zadając duże obrażenia. Oślepiające błyskawice wystrzelające z jego palców i lśniące błyski światła oślepiają wrogów. Kiedy elementalista zestroi się z powietrzem, pobliscy wrogowie są ciągle zasypywani uderzeniami piorunów.

Zestrojenie z wodą jest rezygnacją z wysokich obrażeń powietrza i ognia w zamian za kontrolę ruchu przeciwnika. Tworzące śliski lód lub zamrażanie wrogów zestrojenie z wodą zapewnia magowi żywiołów, że walka będzie rozgrywana na jego warunkach. Sąsiedni sojusznicy są również dzięki niemu nieustannie leczeni.

W najbardziej niebezpiecznych sytuacjach polega na olbrzymiej ochronie zestrojenia z ziemią. Mag ziemi wykorzystuje ziemię pod stopami aby bronić siebie i sojuszników, zmienia ciało w kamień, zachwiewa równowagę przeciwnika wstrząsami sejsmicznymi i niszczy zagrożenia erupcjami wulkanów. Zestrojenie z ziemią daje mu automatycznie magiczną ochronę.

Mag żywiołów posiada kilka typów zaklęć:

Glif – tajemny czar zwiększający lub modyfikujący naturalne moce, jest używany do zwiększenia obrażeń, zasięgu i czasu trwania czarów.

Sygnet – sygnety zapewniają trwałe korzyści magowi żywiołów, ale mogą również zostać aktywowane dla zwiększenia efektów. Elementalista wyposażony w Sygnet Ziemi ma zwiększoną odporność na obrażenia, a jego aktywacja powoduje wysłanie fali kamieni rażących pobliskich wrogów.

Czary przywołujące – mag żywiołów używa czarów przywołania aby wezwać przydatne przedmioty i potężną broń dla innych członków drużyny. Na przykład może użyć przywołania ognia, aby stworzyć ognisty głaz do ciśnięcia nim w przeciwnika.

Czary obszarowe – używając czarów obszarowych elementalista sieje zniszczenie na polu walki. Używa Magmowych Strzał w kształcie stożkowego wybuchu lub tworzy ścianę ognia rażącą przechodzących przez nią przeciwników.


Przeczytaj również:

Umiejętności Elementalisty

Cechy Elementalisty

Atrybuty w Guild Wars 2

Cechy w Guild Wars 2

Umiejętności w Guild Wars 2

Mechanika klasowa Elementalisty: Dostrojenie

Tłumaczenie - Guen