122

396
103
83
Publiczne serwery głosowe Sygnatury Jaka jest twoja historia? Generator buildów Luna Atra Pobierz Klienta Gry Wymagania sprzętowe GW2
{https://account.arena.net/register?alt=gw2} Sygnatury Oferta Domen Publiczne serwery głosowe

Eric i Izzy odpowiadają na pytania związane z Nekromantą

Guild Wars 2 Nekromanta - nagłówek

Opublikowana na blogu ArenaNet rozmowa Reginy Buenaobry z Ericem Flannumem i Isaiahem “Izzy” Cartwrightem, wyjaśniająca pewne kwestie związane z Nekromantą.

W zeszłym tygodniu ujawniliśmy profesję nekromanty – makabrycznego pana życia i śmierci. Wielu z was miało dużo pytań na temat tej profesji, powracającej z Guild Wars. Wybraliśmy te powtarzające się najczęściej i zmusiliśmy Erica Flannuma oraz Isaiaha Cartwrighta do udzielenia na nie odpowiedzi.


Fear

Fear brzmi jak niezbalansowany mechanizm do kontroli otoczenia. Czy możecie wyjaśnić dogłębniej jak to działa? Jak często można tego używać i czy można się tego pozbyć? Są jakieś potwory odporne na ten stan?

Eric: Fear jest kondycją i można go usunąć każdą umiejętnością, która ją usuwa. Częstość jego używania zależy od umiejętności, która go powoduje. Aktualnie, bossy są na niego odporne, ale ciągle nad tym pracujemy.

Izzy: Obecnie Fear trwa od 2 do 5 sekund w PvE i 2 sekundy w PvP, ale są to liczby, które mogą ulec zmianie.

Jak Fear będzie działał w PvP? Nie lubię, gdy tracę kontrolę nad moją postacią, bo to sprawia, że gra jest nieprzyjemna i frustrująca.

Eric: Jak Izzy już wspomniał, umiejętności w PvE i PvP będą się trochę różnić. Fear jest czymś podobnym do powalenia, ponieważ blokuje naszą postać na krótki czas, z tym, iż jest to stan i można go usunąć.


Death Shroud

Czy nekromanci będą mogli zmieniać umiejętności dostępne w formie Death Shroud?

Izzy: Nie, są to specjalne umiejętności, ale można je ulepszać poprzez system cech.

Czy obrażenia otrzymywane w trybie Death Shroud, obniżają poziom energii życiowej?

Eric: Tak, każde obrażenia otrzymywane w tej formie, obniżają poziom energii życiowej.

Czy będą jakieś sposoby inne niż Death Shroud, aby wyczerpać energię życiową? Jeśli nie, czy myślicie, aby wprowadzić takie umiejętności.

Izzy: Chcemy, aby ta koncepcja była prosta, więc umiejętności mogą tylko polepszyć stan tej energii.


Sługusy

Wygląda na to, że można mieć tylko po 1 sługusie każdego typu, gdyż po przywołaniu go, umiejętność się zmienia. Czy to prawda?

Izzy: Niektóre umiejętności takie jak Bone Minions dają trzy poczwary i dodatkowo dwie dzięki specjalnym cechom. Można jeszcze mieć Blood Fiend oraz Bone Fiend. Pamiętajcie, iż nie ujawniliśmy jeszcze wszystkich umiejętności!

Podczas gdy jestem poza walką i chcę zmienić jedną z umiejętności przyzywania, czy stracę wtedy sługę, którego już stworzyłem?

Izzy: Tak, za każdym razem kiedy zmieniasz umiejętność tracisz wszystkie efekty spowodowane przez tą umiejętność – w tym także i sługi.

Czy ich modele zależą od umiejętności, czy może od ciała z którego zostały stworzone?

Eric: W Guild Wars 2 sługi nie powstają z ciał, więc ich kształt zależy od umiejętności.

Czy posiadają one naturalną regenerację życia?

Eric: Nie, nie posiadają jej.

Czy sługi posiadają poziomy i czy ich rozmiar jest jakoś uzależniony od energii życiowej?

Eric: Ich poziom zależy od poziomu nekromanty, który je stworzył, a energia życiowa nie ma żadnego wpływu na ich kształt czy wielkość.


Studnie

Ponieważ studnie powstają w miejscu gdzie znajduje się nekromanta, a nie z ciał, to czy podążają one za gracze?

Eric: Nie, studnie nie zmieniają swojego położenia.


Inne

Czy bierzecie pod uwagę, aby dodać do PvE jakieś „smaczki” typu zrobienie nekromanty mocniejszym podczas nocy?

Eric: Nie chcemy, aby gracze czuli potrzebę grania daną klasą bądź rasą z powodu, iż jest lepsza od innych, więc raczej w grze nie znajdziemy takich rzeczy. Mamy przedmioty, które w nocy działają inaczej niż w dzień, lecz broń to nie to samo co profesja.

Czy jest jakiś limit znaków, które mogę umieścić?

Eric: Po umieszczeniu znaku, umiejętność zamienia się w inną, która go aktywuje, więc ich ilość zależy jak dużo umiejętności weźmiesz.

Czy można trzymać przycisk umiejętności Life Siphon tak długo, aż przeciwnik będzie martwy lub zabraknie nam energii?

Eric: Life Siphon działa tylko przez pewien czas, po czym zaczyna się odnawiać. Może on zostać przerwany jeśli się ruszymy.

Czy te przerażające i mroczne dźwięki słyszane w prezentacjach umiejętności są stała częścią gry nekromantą, czy zostały użyte tylko do filmów?

Eric: Niektóre z nich zostały użyte specjalnie, a inne są w grze. Te prezentacje, traktujemy trochę jak test efektów dźwiękowych i bardzo prawdopodobne, iż wiele z nich znajdzie się w grze.

Czy nekromanci mogą zmieniać bronie?

Eric: Oczywiście. Mają oni dwa zestawy broni i jest to aktualnie maksymalna liczba dla wszystkich profesji.

Po przeczytaniu Ghosts of Ascalon zastanawiam się czy rzeczy, które robiła Killeen są naprawdę w grze czy to tylko ich luźne literackie tłumaczenie?

Eric: Część z nich jest naprawdę w grze, a cześć to tylko literackie tłumaczenie.

Co ta wspaniale wyglądająca umiejętność użyta na początku filmu z Life Siphon?

Izzy: Jest to Life Blast – czwarta umiejętność związana z fokusem.

Wspominacie o krwawieniu przy Grasping Dead. Jak łączą się kondycje w Guild Wars 2? Czy wpływa to na czas ich działania czy na stratę życia co sekundę?

Izzy: Krwawienie łączy się aż do 9 razy i za każdym razem zwiększane są obrażenia zadawane co sekundę.

Tłumaczenie - Shan