122

396
103
83
Publiczne serwery głosowe Sygnatury Jaka jest twoja historia? Generator buildów Luna Atra Pobierz Klienta Gry Wymagania sprzętowe GW2
{https://account.arena.net/register?alt=gw2} Sygnatury Oferta Domen Publiczne serwery głosowe

Dzień Europejskich Fanów 2012 - Relacja z Bety

Sprawozdanie z gry w wersję beta Guild Wars 2, która miała miejsce 2-3 kwietnia 2012 r. w Brighton, w Wielkiej Brytanii, gdzie przedstawiciele ArenaNet oraz NCSoft gościli u siebie grupę ludzi prowadzących strony fanowskie poświęcone Guild Wars 2 na terenie całej Europy.

Spis treści

Tworzenie postaci i początek rozgrywki

Współdziałanie w PvE i PvP

Lochy i Smoki

Zakończenie


Na zakończenie

Maszynownia

Niestety, poziom trudności okazał się dla nas zbyt wysoki, i gdy połowa drużyny straciła w walce nawet spodnie, oddaliliśmy się do najbliższej osady w celu naprawienia zniszczeń oraz poszukiwania łatwiejszych wyzwań. W końcu czas nas przecież gonił. Ale dzięki takiemu zagraniu mogłem zobaczyć jak w akcji przedstawia się skalowanie poziomu w PvE. Jeśli gracz z wysokim poziomem doświadczenia wchodzi do lokacji niskopoziomowej, jego poziom spada do najwyższego lvlu dostępnego dla danej lokacji. Tak więc, pomimo posiadania większej gamy umiejętności i potężniejszych przedmiotów, wciąż przeciwnicy mogą stanowić dla niego wyzwanie i wciąż będą w stanie w chwili nieuwagi nas pokonać.

Dzięki temu gracz może bez przeszkód wracać do wcześniej odwiedzonych miejsc i wciąż odczuwać przyjemność związaną z braniem udziału w dynamicznych wydarzeniach, oraz może pomagać swoim przyjaciołom, którzy np. dopiero co zaczęli swoją przygodę w świecie GW2 i wcale nie musi do tego tworzyć nowej postaci. Rozwiązanie tego typu jest proste, eleganckie i praktycznie uniemożliwia powerleveling. Całość dopełnia dość szybki respawn pokonanych przeciwników, dlatego, w przypadku startowej lokacji, w której zazwyczaj przewijać się będą całe tabuny graczy, nie przypuszczam, żeby były jakieś większe problemy ze znalezieniem godnego nas przeciwnika.

Nim przyszło mi się pożegnać ze światem Tyrii udało mi się jeszcze poprzeglądać nieco umiejętności dostępne dla niektórych klas, dlatego mogę śmiało powiedzieć, że dzięki mocno zróżnicowanej mechanice poszczególnych profesji, oraz możliwości dostosowania postaci do każdej z trzech ról w drużynie (damage, support lub control). Każdy znajdzie jakąś klasę dla siebie, choć wybranie tej najbardziej odpowiedniej może dla niektórych okazać się niezwykle trudne. Każą postacią bowiem gra się całkowicie inaczej, a wrażenia z gry są za każdym razem bardzo przyjemne.

Tom Stone

Przeczytaj również:

EU Fan Day: Relacja ze spotkania