122

396
103
83
Publiczne serwery głosowe Sygnatury Jaka jest twoja historia? Generator buildów Luna Atra Pobierz Klienta Gry Wymagania sprzętowe GW2
{https://account.arena.net/register?alt=gw2} Sygnatury Oferta Domen Publiczne serwery głosowe

Gry i Zabawy

Spis treści

Gry w grze

Pytania i Odpowiedzi


John i Ben odpowiadają na pytania dotyczące gier i podróżowania

Tłumaczenie artykułu John and Ben Answer Your Questions About Activities, Travel, opublikowanego na blogu Arena Net 9. czerwca 2010 roku.

Nagłówek

Projektanci Guild Wars 2 John Stumme i Ben Miller odpowiadają na pytania graczy odnośnie zabaw, map oraz podróżowania. Czy do zabawy będzie potrzebna piłka? Czy gra w Polymock powróci? Jak duże są główne miasta? Tutaj możecie poznać odpowiedzi na te i inne pytania!

Zabawy

Q: Czy są jakieś mini-gry, które wykorzystują piłkę, np. polo? John: Teraz mogę spokojnie powiedzieć, że tak, mamy gry które korzystają z piłek (mogliście nawet zobaczyć concept art jednej z takich zabaw) oraz ich odpowiedników. W Hoelbrak mamy grę, która dla Nornów jest odpowiednikiem koszykówki, więc mamy tam podawanie, rzucanie itp. Jedyną różnicą jest, że zamiast piłki używamy ciężkiej beczułki z piwem.

Q: Czy jest jakaś szansa, że świąteczne wydarzenia z Guild Wars (np. Halloween, Zimowe Przesilenie) pojawią się w Guild Wars 2 jako mini-gry? John: Nie mamy zamiaru porzucać naszej wieloletniej świątecznej tradycji; to jest coś, co na pewno pojawi się w Guild Wars 2. Jak się pewnie domyślacie, będzie trochę zmian – dajmy na to walki na śnieżki, które będą teraz dostępne przez cały rok, a nie tylko w okrasie przesilenia zimowego.

Ulepszymy również same festiwale dzięki naszym nowym narzędziom i na pewno nie możecie się już ich doczekać. Osobiście, jako fan Halloween, mam nadzieję, że Mad King Thorn powróci do Tyrii w wielkim stylu, a jego żarty będą po 250 latach jeszcze gorsze!

Q: Czy Polymock wróci w Guild Wars 2? John: Oryginalna wersja Polymock była jednym z tych przypadków, gdzie chcieliśmy stworzyć coś naprawdę dobrego, ale nie byliśmy w stanie tego osiągnąć. Był to jeden z pobocznych projektów Colina Johansona. Wyobrażał to sobie jako turową, bardzo odmienną grę samą w sobie. Wykorzystywałaby elementy kolekcjonerskie i sens używania różnych jej części. Niestety nie byliśmy w stanie zrobić tego w Guild Wars, ale jesteśmy w stanie zrobić to w Guild Wars 2. Jeśli więc oczekujecie gry w Polymock, przygotuję się na lepszą wersję, taką, jaką sobie wyobrażaliśmy.

Q: Jak działa system tworzenia muzyki przez graczy, o którym wspominaliście i jakie będą ograniczenia jego możliwości? John: Wydaje mi się, że chodzi o Jednoosobowy Zespół w Divinity’s Reach, stolicy ludzi. Nie służy on do tworzenia własnej muzyki – to coś w rodzaju ogromnej szafy grającej. Gracze mogą wybrać jakąś piosenkę, która będzie słyszana na całym placu. Jest to również coś przyjemnego do oglądania. Nie wiem jakim cudem taki wielki instrument jest w stanie wyrzucić tak ogromne ilości confetti, ale cieszę się, że tak jest. To całkiem miły dodatek podczas przechadzek po Divinity’s Reach.

Wracając do systemu tworzenia własnej muzyki. Nie jest to coś o czym rozmawialiśmy i wątpię, aby znalazło się to w Guild Wars 2. Mogę mieć z tym coś wspólnego, gdyż osobiście użyłbym tej maszyny, aby ciągle grała „The Final Coutdown”.

Mapy i podróżowanie

Q: Skoro wspomnieliście, że opłaty za korzystanie z waypointów będą małe, to po co w ogóle są? Ben: Pozwala to nam na zrównoważenie systemu podróżowania i udogodnień. Jest to również mniejszy, ale za to często powtarzalny, sposób na pozbywanie się pieniędzy z obiegu. Nie musisz ich używać, a nawet lepiej jest zachować trochę pieniędzy i cieszyć się krajobrazem.

Q: Jak dużo waypointów i asurańskich bram jest na mapie? Ben: Dobrą odpowiedzią byłoby „tyle ile trzeba, żeby mapa była dobra”. Aktualnie, każda mapa ma od 10 do 20 waypointów. Asuriańskie bramy znajdują się w głównych miastach i kilku obszarach związanych z fabułą. Uważamy, że tak jest dobrze.

Q: Miasta wydaja się być wielkie, po tym jak wspomnieliście o podróżowaniu wewnątrz ich. Czy są one jakoś podzielone? Ben: Tak, każde z naszych miast jest podzielone na różne obszary tematyczne, niektóre są instancjami. Aktualnie, Divinity’s Reach ma strefy odzwierciedlające różne grupy społeczne, obszary poświęcone ludzkim bogom, duży festiwalowy teren i kilka instancji typu Pałac Królowej oraz siedzibę główną Serafinów, które są oddzielnym, mniejszymi mapkami.

Q: Czy wiecie jak duża (w km2) jest cała mapa Guild Wars 2? Ben: To zawsze jest interesujące pytanie odnośnie gier z otwartym światem, a zwłaszcza tych typu MMO. W większości przypadków nie brzmi to jakoś imponująco. Bylibyście zaskoczeni gdybyście się dowiedzieli jak małe są one naprawdę w porównaniu do tego jak „wyglądają”. Nie obliczaliśmy dokładnie jak duże są nasze mapy, ale są na pewno większe niż w Guild Wars, więc w grze świat będzie ogromny.

Tłumaczenie - Shan