122

396
103
83
Publiczne serwery głosowe Sygnatury Jaka jest twoja historia? Generator buildów Luna Atra Pobierz Klienta Gry Wymagania sprzętowe GW2
{https://account.arena.net/register?alt=gw2} Sygnatury Oferta Domen Publiczne serwery głosowe

Guild Wars 2 - Gorgeous Art from a Striking Game

0:30 – Dave: Cześć, jestem Dave Klein z gamezombie.tv. Jest ze mną Colin Johanson, główny projektant zawartości Gild Wars 2. Czy mógłbyś powiedzieć nam trochę o różnicach między Guild Wars 1 a Guild Wars 2?

0:41 – Colin: Jedną z większych różnic jest to, że dodamy normalny fragment świata, taki, w którym gracze będą mogli się spotkać i dzielić go ze sobą. Zatrzymamy te elementy, dzięki którym Guild Wars 1 jest fajne, takie jak opowiadanie historii z podziałem na instancje. Staramy się połączyć najlepsze elementy obu światów i stworzyć najlepsze MMO – takie, w którym można znaleźć wszystko.

1:03 Jedną z większych rzeczy jakich chcemy dokonać jest dodanie do gry systemu dynamicznych wydarzeń. Czegoś takiego nie było jeszcze w żadnej grze. Świat dookoła ciebie będzie się ciągle zmieniał. Na przykład będziesz stał w osadzie, rozmawiał z handlarzem i robił zakupy – nagle zabrzmią rogi, nadciągną centaury i zaczną atakować osadę.

1:21 Zburzą mury i wtargną do środka, jeśli nie zaczniesz jej bronić. Wszyscy, którzy są w okolicy powinni pomóc w obronie. Jeśli tego nie zrobią, to mury upadną, a wrogowie wymordują wszystkich handlarzy i przejmą kontrolę nad tym rejonem. Gracze będą więc musieli zjednoczyć się i odbić go, uwolnić kupców, a potem odbudować osadę.

1:40 – Dave: Co było dla ciebie największym wyzwaniem podczas projektowania tej gry?

1:45 – Colin: Chyba to, że gra jest gigantyczna. Jest nieporównywalnie większa od pierwszej części. Ilość rzeczy, jakie chcemy umieścić w grze i pomysł stworzenia gry tak ogromnej jak Guild Wars 2 były prawdziwym wyzwaniem, ale także niezłą zabawą.

2:01 – Dave: Rozdajecie darmowe albumy z artworkami. Są piękne, wyglądają wspaniale. Grafika jest istotną częścią gry, prawda?

2:08 – Colin: Zdecydowanie. Uważam, że nasi artyści są najlepsi na rynku. W naszej siedzibie concept arty wiszą na każdej ścianie w każdym biurze. Wiele z niech można zobaczyć w tym albumie i są po prostu piękne. Ludzie będą naprawdę zaskoczeni tym ,czego dokonaliśmy.

2:24 – Dave: A kiedy gra zostanie wydana?

2:26 – Colin: Nie ogłosiliśmy jeszcze daty wydania. Wydamy ją, gdy będzie gotowa. Chcemy żeby była najlepszą gra, jaka kiedykolwiek została stworzona.

2:32 – Dave: Czyli na razie nie wiadomo. Wyjdzie, gdy będzie ukończona i będzie świetna.

2:36 – Colin: Taki jest plan.

2:38 – Dave: Czyli Guild Wars 2 wyjdzie, gdy będzie gotowe. Na razie możecie oglądać zwiastuny, spodziewać się pięknych artworków i czytać o tym, co nowego dzieje się z grą.

Tłumaczenie - Kisuro