122

396
103
83
Publiczne serwery głosowe Sygnatury Jaka jest twoja historia? Generator buildów Luna Atra Pobierz Klienta Gry Wymagania sprzętowe GW2
{https://account.arena.net/register?alt=gw2} Sygnatury Oferta Domen Publiczne serwery głosowe

Lwie Wrota

Spis treści

Lwie Wrota: Budowanie serca miasta

Wideo: Miasto Lwich Wrót


Wideo: Miasto Lwich Wrót

Tłumaczenie wpisu na blogu ArenaNet Video: City of Lion’s Arch autorstwa Ree Soesbee z 11 maja 2011.

miasto LA - header

Najbardziej zróżnicowane i kosmopolityczne miasto w Tyrii, Lwie Wrota są tyglem narodów, w którym spotykają się i handlują wszystkie rasy. Nie przynależą do żadnej nacji, nie są zależne od nikogo – udaje im się to dzięki własnej marynarce wojennej, potędze finansowej oraz inteligencji i sprytowi swoich przywódców.

miasto LA - header Lwie Wrota przeszły wiele zmian w ciągu lat, od czasów kiedy były stolicą Kryty w Guild Wars, do swojej obecnej postaci, jako wolne miasto w Guild Wars 2. Najpierw zostało zniszczone przez powstanie Starożytnego Smoka Zhaitana. Pozostałości Lwich Wrót były wykorzystywane jako bezpieczna przystań dla statków szukających ucieczki od okropności morza. Ruiny miasta powoli przekształcały się w schronienie dla piratów, przemytników i różnych niezależnych okrętów. Stworzone zostały dzielnice slumsów. Po dekadach cofania się wód powstała osada niezależna od Kryty. Zjednoczył ją człowiek imieniem Cobiah Marriner, który walczył z plagą Orr u boku Charrów, Asur, Nornów i wszystkich innych ras, które poświęciłyby swoje okręty wspólnej sprawie. Miasto Lwich Wrót odrodziło się właśnie z tego oddanego sobie frontu sojuszników.

Przez pokolenia mieszkańcy Lwich Wrót byli na linii frontu w wojnie przeciwko Zhaitanowi, smokowi Orr. Ich miasto zostało zniszczone tylko po to, aby zostało odbudowane w formie oporu przeciwko potędze gada. Elitarna Lwia Gwardia wybudowała fortecę na Claw Island – niewielkim kawałku lądu w porcie, w celu obrony przed atakami bestii. Żaden statek nie wypływa z ich doków bez bacznego oka skierowanego ku południu i mrocznym wodom nieumarłych. Żyją z dnia na dzień z myślą, że są bastionem przeciwko zniszczeniu, jakie może przynieść smok, nienależnie od tego, czy inne nacje są świadome lub przejmują się trwającą tam walką.

Lwie Wrota są rządzone przez Radę Kapitańską – komitet bogatych kupców i kapitanów morskich. Wszyscy ci, którzy chcą brać udział w zarządzaniu miastem muszą sobie na to zasłużyć, niezależnie od swojej rasy czy dziedzictwa. Muszą być szanowani jak dowódcy statków i muszą mieć swój wkład w rozwój lub stan miasta. Gdy są postrzegani jako liderzy miasta mogą wykupić sobie jedno z miejsc w Radzie Kapitańskiej, gdy tylko jakieś zostanie zwolnione. Ten system politycznego zarządzania prowadzi do pogoni za byciem na czele wśród tutejszych kapitanów oraz wśród samej rady.

Lwie Wrota są unikalnym miejscem posiadającym wyróżniające się naturalne struktury. Zamiast przypisywać architektonikę miasta którejś z ras lub jego pierwotnym strukturom, chcieliśmy dać mu swój własny wygląd w celu wyróżnienia faktu, że jest miastem niezależnym. Podobnie do innych osad w grze, Lwie Wrota będą miały tereny przeznaczone na festiwale i przyjęcia. W przyszłości każda usługa będzie dostępna w Lwich Wrotach: wszyscy trenerzy, dostęp do schowka, kupcy, rzemieślnicy.

W kontekście historii Lwie Wrota są wyjątkowo ważne. Jednym z głównych motywów w Guild Wars 2 jest zjednoczenie różniących się, a nawet wrogich ugrupowań, w celu walki z wspólnym wrogiem – Starożytnymi Smokami. Pojedynczo żadna rasa nie przetrwa ich przebudzenia. Tylko wspólnie mogą tego dokonać. Nigdzie indziej w Tyrii to wierzenie nie jest mocniej utrzymywane.

tłumaczenie - Akim