122

396
103
83
Publiczne serwery głosowe Sygnatury Jaka jest twoja historia? Generator buildów Luna Atra Pobierz Klienta Gry Wymagania sprzętowe GW2
{https://account.arena.net/register?alt=gw2} Sygnatury Oferta Domen Publiczne serwery głosowe

Szyj i daj zafarbować – Kristen Perry o systemie barwników w GW2

Spis treści

Podstawowe Informacje

Więcej o Kolorowaniu

Więcej o Kolorowaniu cd


Wprowadzenie zestawów!

W Guild Wars 2 na potrzeby koordynacji, klasy ciężkości zbroi determinują dystrybucję kolorów względem profesji i zasady łączenia barwników. Zdaliśmy sobie sprawę, że były chwile, kiedy desperacko chcieliśmy złamać te zasady, więc stworzyliśmy rozwiązanie. Na przykład ubrania do noszenia w mieście działają podobnie do systemu lekkiej zbroi. Posiadają w talii łączenie, który pozwala na w miarę gładkie mieszanie i dopasowywanie elementów, dające graczom tyle wolności tworzenia, ile się da. Ale marnotrawstwem byłoby nie mieć do tych ubrań długiego trenczowego płaszcza, który posiada nakładające się na siebie łączenia, działające według zasad średniej zbroi.

Aby rozwiązać ten problem, stworzyliśmy zestawy. Zestawy to dwie lub więcej części zbroi połączone w jedną, aby uniknąć problemu z mieszaniem, pozwalające nam na projektowanie z mniejszymi ograniczeniami łączeń. Na przykład moglibyśmy mieć strój z długim trenczowym płaszczem, a pod nim kamizelkę, koszulę i spodnie. Mogliście zobaczyć je w moim poprzednim poście na blogu, gdzie mówiłam o ubraniach. Ten strój jest w jednym kawałku. Jednak ponieważ wiemy, że jest tu mnóstwo powierzchni tkaniny, pozwoliliśmy na cztery kanały barwników. Pozwoli to na znaczną kontrolę nad częściami stroju bez zmuszania do farbowania spodni na ten sam kolor, co niektóre części płaszcza.

A, od razu uprzedzając pytania: tak, gracze będą mogli nosić większość ubrań.

Rasy mają własną paletę początkową

Wiemy, że dla młodych bohaterów początkujące obszary będą mieć wiele podobieństw w dostępnych ubiorach. Aby mieć pewność, że każda z pięciu ras ma własną osobowość, stworzyliśmy paletę kulturową odzwierciedlającą charakter rasy. Oznacza to, że czerwony dla człowieka może wyglądać nieco inaczej niż czerwień dla norna lub charra. Nornowie, dla przykładu, mają o wiele bardziej ziemiste kolory: rdzawe czerwienie i bogate leśne zielenie oraz brązy. Razem z futrami, pasami i zawiłymi wzorami rycin w ich kulturze, kolory sprawiają na ich zbrojach wrażenie naprawdę solidnych i mięsistych. Charry miałyby prawdopodobnie bardziej krwawe czerwienie i nienasycone wojskowe zielenie i odcienie niebieskiego, podczas gdy ludzie preferowaliby rubinowe czerwienie i szafiry, itd.

NPC Charr

Dzięki daniu specyficznej palety początkującym obszarom każdej z ras, powstanie większa identyfikacja przy wzajemnych spotkaniach. Jeśli wyruszysz do innego miasta, poczujesz się jak odkrywca z innej kultury, ponieważ twoje otoczenie – razem z mieszkańcami – będzie odczuwalnie różne. Oczywiście, dopóki nie przefarbujesz swojego stroju nowymi barwnikami!

NPC Norn

Nowe kolory bazowe

Zamiast bazowej czerwieni lub szarości stosowanej do nowo zdobytych zbroi, stosujemy zestaw podstawowych neutralnych barw w możliwych do farbowania miejscach. Tkanina będzie kremowo-beżowa, skóra brązowa jak cielęca skórka, a metale będą mieć połysk stali. Sprawi to, że każda nowa zbroja będzie wyglądać jak coś nadającego się do użytku, w czasie kiedy ty będziesz eksperymentować z paletą pożądanych przez ciebie kolorów. Mówiąc krótko: nie będziesz wyglądać jak nie zafarbowany idiota tylko dlatego, że skończył ci się turkusowy. Proszę bardzo.

Zbroja Guild Wars 2

To był spory kawałek na temat tego, czym różnią się kolory w Guild Wars 2. Jest wiele rzeczy, które planujemy i poprawiamy po cichu, aby dać wam jak najwięcej frajdy, piękna i dowolności w tej grze. Kochamy to, co robimy. Mamy nadzieję, że wy też uwielbiacie to, co robimy!

tłumaczenie - Sirith