122

396
103
83
Publiczne serwery głosowe Sygnatury Jaka jest twoja historia? Generator buildów Luna Atra Pobierz Klienta Gry Wymagania sprzętowe GW2
{https://account.arena.net/register?alt=gw2} Sygnatury Oferta Domen Publiczne serwery głosowe

Łowca

Łowca - header

'Dobry piesek! Nie daj mu się ruszyć, a ja go dobije. Dostaniesz przysmak!'

Łowca jest ekspertem wszystkich dziedzin a jego atutami są wprawne oko, pewna ręka, oraz siły natury. Mistrz walki dystansowej, łowca może pokonać przeciwników z daleka przy pomocy łuku. Okiełznane przez niego zwierzęta pomagają wykorzystać słabe punkty przeciwnika i dostosować umiejętności łowcy do konkretnych wrogów.

Łowcy towarzyszy jego zwierzę, wierny kompan w każdej podróży. Łowcy przekonują zwierzęta do siebie przy pomocy uroków, a następnie nawiązują z nimi nierozerwalną więź. Łowca może mieć maksymalnie trzy zwierzaki na swoje wezwanie, ale ogólnie rzecz biorąc, tylko jedno zwierzę może być aktywne w tym samym momencie. Poziom życia i zadawanych przez zwierzaka obrażeń zależy od poziomu doświadczenia ich właściciela.

Zwierzęta muszą zostać najpierw okiełznane przez Łowcę przy pomocy uroku,nim staną się dla niego dostępne. Tyrię zamieszkuje wiele gatunków, które mogą zostać okiełznane, w tym niedźwiedzie, moa, pożeracze i rekiny. Każde zwierzę ewoluuje wraz z właścicielem, zdobywając nowe umiejętności i uzupełniając obraną przez gracza taktykę.

Zamiast używać unikalnych zasobów w walce łowca będzie decydował o ruchach jego zwierząt, przypisując im agresywnych lub bierne zachowanie. Gracz będzie mógł również zarządzać swymi zwierzętami poprzez takie polecenia jak "atakuj", "do nogi" czy "czekaj".

Łowcy posiadają kilka specjalnych umiejętności:

Pułapki - Pułapki są umiejętnością wspomagającą, którą można wykorzystać w bieżącej lokacji w której znajduje się Łowca. Gdy wróg wejdzie w pułapkę, ta zostaje aktywowana, a wróg otrzymuje obrażenia lub przypadłości. Przykładowo, Spike Trap będzie kaleczyć i okulawiać tych, którzy przez nią przechodzili. Pułapka może pozostać aktywna tak długo, jak Łowca decyduje się zachować dostateczną odległość od niej. Łowca może mieć tylko jedną z każdego rodzaju pułapek aktywną w danym momencie.

Duszki - Wezwanie duszka wpływa na obszar wokół niego. Na przykład Sun Spirit dodaje obrażenia od ognia do ataków sojuszników znajdujących się pod jego wpływem. Duch istnieje przez krótki okres czasu, a następnie znika, gdy Łowca oddali się za daleko od niego lub gdy skończy się jego czas działania. Duchy mogą zostać zaatakowane przez wrogów i w ten sposób usunięte z pola bitwy. Łowca może aktywować tylko jednego duszka z każdego typu na raz.

Broń:

Łowca jest głównie mistrzem broni dystansowych, jednak może również wykorzystać wielki miecz czy topór podczas walki wręcz. Bronią łowcy może stać się:

  • Broń jednoręczna: miecz, topór.
  • Broń dodatkowa: topór, sztylet, pochodnia, róg bojowy.
  • Broń oburęczna: miecz oburęczny, długi łuk, krótki łuk.

Zwierzęta:

Łowca posiada trzy miejsca na zwierzaki. Poza walką lub poprzez wykorzystanie specjalnej umiejętności gracz będzie miał możliwość zmiany aktualnie przywołanego zwierzęcia. Istnieje 12 różnych rodzajów pupili, w tym: lądowe (takie jak pająki), lądowo-wodne (jaszczurki) oraz wodne (przykładowo rekiny). Każdy z typów i podtypów zwierząt posiada umiejętności, które inaczej działają na wroga: niedźwiedź polarny może mieć 'lodowy ryk' a niedźwiedź brunatny 'przerażający ryk'. Zwierzak posiada taki sam poziom jak jego właściciel, podobna zależność występuje również między jego pancerzem oraz zdrowiem.

Ewolucja:

Zwierzęta dostosować wedle własnych upodobań. Jednym ze sposobów takiego dopasowania jest ewolucja, której dany milusiński może posiadać 20 poziomów. Każdy typ zwierzaka otrzymuje dodatkowe bonusy wraz ze wzrostem poziomu ewolucji, dla niedźwiedzi tymi bonusami może być zwiększenie ilości życia czy zadawanych obrażeń. Zwierzęta zdobywają punkty ewolucji kiedy gracz zdobywa punkty doświadczenia ale tylko wtedy, gdy zwierze jest aktywne. Na pewnym poziomie rozwoju, zwierzęta odblokowują miejsca na umiejętności (do maksymalnie 4) w które gracz może osadzić specjalne zdolności swojego pupila (różne, w zależności od rodzaju zwierzęcia).

Kontrola zwierzaków

Oprócz zarządzania umiejętnościami pupila gracz będzie mógł także decydować o jego zachowaniu, wydawać im polecenia i pokazać w którym miejscu mają obecnie się znajdować. Będzie to częścią interfejsu łowcy, a tu kilka przykładów takich rozkazów:

Tryby - przy ich pomocy gracz może sterować zachowaniem zwierzęcia:

  • Agresywny - Atakuje przeciwnika atakowanego przez gracza.
  • Defensywny - Atakuje przeciwnika atakującego gracza.
  • Pasywny - Nie atakuje.

Polecenia - przy ich pomocy gracz może wydawać komendy swojemu pupilowi:

  • Atak - Atakuje cel gracza.
  • Do nogi - Zwierzak podbiegnie do gracza.
  • Zostań - Zwierzak zostanie na miejscu.


Artykuły na temat Łowcy

Eric Flannum odpowiada na pytania związane z Łowcą


Screeny


Przeczytaj również:

Umiejętności Łowcy

Cechy Łowcy

Atrybuty w Guild Wars 2

Cechy w Guild Wars 2

Umiejętności w Guild Wars 2

Umiejętności Zwierzaków

Tłumaczenie - Tom Stone