122

396
103
83
Publiczne serwery głosowe Sygnatury Jaka jest twoja historia? Generator buildów Luna Atra Pobierz Klienta Gry Wymagania sprzętowe GW2
{https://account.arena.net/register?alt=gw2} Sygnatury Oferta Domen Publiczne serwery głosowe

Ludzkość w Guild Wars 2

Ludzkość w Guild Wars 2 - header

Nazywam się John Ryan i jestem jednym z pisarzy w zespole projektowym Guild Wars 2. Ciężko pracowaliśmy, aby uczynić Tyrię pełną życia, niesamowitych widoków i zatrważających przygód. Znajdziecie tutaj małą próbkę tego, w jaki sposób pozwalamy ludziom wyrażać się w Guild Wars 2.

Głos odgrywa dla nas kluczową rolę w tworzeniu świata. Daje on nam możliwość opowiadania historii, pełnych dramatyzmu, humoru i co najważniejsze - realizmu. Jeżeli uda nam się, aby ludzie w Tyrii wyglądali, zachowywali się i brzmieli autentycznie, jednocześnie sprawiając, iż będziesz czuł się ich bohaterem w najczarniejszej godzinie, to znaczy, że nam się powiodło. Postawiliśmy sobie poprzeczkę bardzo wysoko, ale jesteśmy zdecydowani sprostać wyzwaniu.

Ludzkość poniosła straty w przeciągu dwustu pięćdziesięciu lat pomiędzy Guild Wars a Guild Wars 2. Utraciła swą ojczyznę, Askalon na rzecz wroga, Charrów. Po przebudzeniu się smoków, straciła także kontakt z Eloną i Canthą. Większość z tego co pozostało ludzkości zostało przeniesione do bogatego miasta, Divinity's Reach w Krycie. To tutaj zaczniesz swą przygodę jako człowiek.


Zaczynając od zwykłego spaceru uliczkami...

Po przybyciu do Divinity's Reach, poświęć chwilę na spacer po tym ogromnym mieście, odwiedź także pobliskie gospodarstwa na równinie Shaemoor. Wraz z odkrywaniem nowych miejsc natkniesz się na różne grupy społeczne, które walczą by przetrwać, plotkują o sprawach rodzinnych lub niepokoją się co też przyniesie im przyszłość.


...i przechodząc do znacznie większego świata.

Tydzień Ludzi Wtorek - concept art1

Guild Wars 2 posiada większy, o wiele bardziej skomplikowany świat od swojej poprzedniczki, w którym ludzie nie są już na szczycie łańcucha pokarmowego. Asury są mądrzejsze, Norny silniejsze a Sylvari większymi optymistami , natomiast Charry bardziej zorganizowani i dumnie maszerujący naprzód. Ludzkość, czy jej się to podoba czy nie, będzie musiała pogodzić się z faktem, iż nowe nacje rosną w siłę. Ludzie z radością przejmują innowacje stworzone przez inne rasy i postrzegają Tyrię jako świat o wiele bardziej wielokulturowy.


Kwestie wiary...

Ludzkość napotkała wiele przeciwności w ciągu tych lat, ale jedną z największych było wycofanie się Sześciu Bogów z jej codziennego życia. Jednak ludzie nie wyrzekli się swych bogów. Przywołują ich w swych modlitwach. Świątynie poświęcone Sześciu można znaleźć w każdym zakamarku Divinity’s Reach. Niektórzy nadal gorliwie modlą się do Sześciu, podczas gdy inni mają lżejsze podejście do wiary. Natomiast, garstka ma silne przekonanie, iż wycofanie się Sześciu to zły omen.


...i wykorzystania władzy.

Wraz z odejściem Sześciu Bogów, bezpieczeństwo ludzkości opiera bardziej niż kiedykolwiek na władczyni Kryty, Królowej Jennah. Jest popularną postacią, lecz obdarzaną pogardą za podpisanie rozejmu z dawnym wrogiem ludzi - Charrami. Tymczasem charyzmatyczny minister Caudecus zyskuje uznanie, dzięki swojemu karnawałowi popularności, który odwraca uwagę mas od ich zmartwień. Przechadzając się ulicami Divinity's Reach, nie bądź zaskoczony, słysząc rozmowy ludzi, opowiadających się po konkretnych stronach w ciągłych sporach o władzę.


Obronię Krytę...

Kiedy kreowaliśmy ludzi, odkryliśmy, że jednym z najlepszych sposobów, który pozwoli zrozumieć graczom ludzkie konflikty jest pokazanie ich oczami dzieci. Zwyczajne, ludzkie dziecko - zwłaszcza w Divinity's Reach - przeżywa konflikty otaczającego świata poprzez gry i zabawy. Dzieci wiedzą kto jest tym zły, a kto tym dobrym i kogo się najbardziej należy obawiać. Nadstawiając uszu, prędzej czy później usłyszysz gromadę dzieciaków bawiących się w krytańską wersję "Policjantów i Złodziei".


...albo zginę, próbując.

Podczas gdy dzieci walczą mieczami zabawkami ze swymi zmyślonymi wrogami, dorośli stawiają czoła rzeczywistości, ryzykując życie poza bramami miasta. Ludzie walczą o przetrwanie z pobliskimi plemionami centaurów, których nie przestaje ubywać, a ciągłe oblężenia oraz walki, toczące się na równinach i wokół umocnień garnizonów, przerzedzają szeregi obrońców Kryty. Nawet w obliczu wszechobecnej śmierci i chaosu, ludzkość jest gotowa dać z siebie wszystko.


Słowo końcowe

Sprzeczają się i walczą, śmieją się i modlą. Mimo wszystkich ich niepowodzeń, ludzie nigdy się nie poddają, a kreowanie ich jest niemalże inspirujące. Spośród wszystkich ras, tworzenie postaci ludzkich sięga do sedna tego, co tak naprawdę znaczy być herosem: niezachwianie stać na straży, przeciwstawiać się przeciwnościom i podążać drogą od zera do bohatera. To prawda, że sprawy mają się nie najlepiej dla naszych ludzi, ale nie poddadzą się oni bez walki. Przetrwali Spopielenie ponad dwa wieki temu, wycierpieli utratę ojczyzny i śmierć niezliczonych mas, ale wciąż płoną z zapału do walki ze smokami w Guild Wars 2.

Szczerze mówiąc, nie mogę się doczekać, kiedy to Ty zostaniesz ich następnym bohaterem.

Do zobaczenia w Divinity's Reach.

Ludzkość w Guild Wars 2 - concept art2
Tłumaczenie - Thaia i Rvik