122

396
103
83
Publiczne serwery głosowe Sygnatury Jaka jest twoja historia? Generator buildów Luna Atra Pobierz Klienta Gry Wymagania sprzętowe GW2
{https://account.arena.net/register?alt=gw2} Sygnatury Oferta Domen Publiczne serwery głosowe

Guild Wars 2: PC Gameplay

Zapowiedź Guild Wars 2 jaka ukazała się w duńskim magazynie PC Gameplay, przetłumaczona na język angielski na Guild Wars 2 Guru.


Guild Wars 2 ma miejsce 250 lat po ostatniej kampanii Guild Wars i zabiera graczy z powrotem do świata Tyrii, gdzie przebudziło się nowe zło - Smoki. Te potężne istoty mają na swych usługach armię nieumarłych przy pomocy której chcą spaczyć cały świat wraz z jego mieszkańcami. Pięć raz zostaje wygnanych ze swych terytoriów a gracze mają za zadanie połączyć ich siły przeciwko smokom. Nie tak łatwe zadanie, szczególnie gdy nienawiść i stare zatargi są tak powszechne pośród nacji.

Poznaj miejscowych

Chociaż w GW1 mogłeś grać jedynie jako człowiek, teraz będziesz mógł pokierować przedstawicielem jednej z czterech pozostałych ras. Kotowaci Charrowie posiadają nową technologię, która pozwala im na używanie muszkietów, Nornowie są wojownikami północy ze zdolnością do zmiany kształtu, Sylvari są podobnymi do elfów stworzeniami zrodzonymi z drzewa, a Asury to mała, ale inteligentna rasa. Ponadto Sylvari zachowują się jak dzieci - rodzą się one z wiedzą o świecie, ale nie mają praktycznego doświadczenia, co czyni je naiwnymi. Chociaż bardzo różnią się od pozostałych nacji, Sylvari też chcą pokonać smoki, głównie z powodu ich związania z naturą. Chociaż nie wszystkie intencje Sylvari są godne pochwały - są nawet grupy, które obróciły się przeciwko swoim pobratymcom (the Nightmare Court). Jak i sami Sylvari, tak ich bronie również przypominają rośliny i wyrastają z ziemi. Jak widać rasy są znane, ale które umiejętności i profesje będą dostępne dla której z nich, wciąż jest zagadką. Wiadomo jednak, że każda z nacji będzie miała unikalne rasowe zdolności i ArenaNet wyrzuciła sporo skilli. Szef AN, Mike O'Brien: "W pierwszej części mieliśmy ponad 1200 umiejętności, co uczyniło grę niepraktyczną. Przy GW2 zrozumieliśmy, że nie liczy się ilość, ale jakość. Mniej umiejętności, ale więcej różnorodności".

Solo is too lonely

Będzie można samotnie grać w GW2. Będziesz mógł w każdej chwili porzucić innych graczy i przemierzać świat z Henchmenami i/lub Kompanami. Ci drudzy NPC-owie są podobni do Bohaterów z GW1 z jedną tylko różnicą: nie zabierają miejsca w grupie, co oznacza więcej miejsca dla prawdziwych graczy. Ze względu na to, że grę będzie można ukończyć z samymi NPC-ami, to niektóre lokacje będą wymagały współpracy pomiędzy żywymi graczami. Twórcy gry planują zaimplementowanie tak zwanego systemu pomocnika, podobnego do tego z City of Heroes. Ten system będzie tak dobierał poziom trudności danego obszaru, aby gracze o różnych poziomach doświadczenia mogli grać razem. To przydaje się, jeżeli chcesz pograć ze znajomym, który nie poświęca na GW zbyt dużo czasu. Bez względu jak grasz, każdy zaczyna na tym samym poziomie. Ze względu na to, w jaki sposób działa gra, nie będziesz mógł przenieść swojej postaci z GW1 do GW2. Niemniej możesz zarezerwować sobie imię, a 'Hall of Monuments' zachowa informacje o twoich dokonaniach w GW1 i da ci pewne nagrody. Konkrety zostaną ujawnione za jakiś czas.

Stały Świat

Zobaczycie zarówno stare, jak i nowe tereny w Guild Wars 2. Jedną z atrakcji turystycznych jest kontynent położony pod wodą, gdzie można poruszać się zarówno w wodzie, jak i po dnie. Główny projektant Eric Flannum: "W wielu grach, woda jest wrogim środowiskiem, gdzie musisz wciąż zwracać uwagę na poziom powietrza w płucach. Chcemy zachęcić graczy do zabawy i przemierzania podwodnych przestrzeni. W rzeczywistości, tworzenie tego kontynentu opóźnia premierę Guild Wars 2. Inną decyzją projektową, której efekt wymaga sporo czasu, jest zmiana ze świata podzielonego na instancje na spójny. Ta zmiana wymusiła porzucenie konwencjonalnych questów, ale w zamian wprowadzono "Eventy". To zadania nastawione na współpracę w grupie, gdzie gracze są zachęcani do zwiedzania świata. W nowym systemie możesz odkryć zamek i za chwilę zauważyć, że jest on atakowany przez centaury. Wtedy możesz pomóc obrońcom odeprzeć atak. Jeżeli będziesz o pół godziny za późno, będziesz musiał tworzyć wraz z innymi graczami nowy oddział, który odeprze najazd. Inny przykład - idziesz tą samą ścieżką po raz setny i nagle pojawia się karawana, którą musisz obronić przed zbirami. Mimo, że świat jest teraz jedną całością, fabuła nie zostanie zepchnięta na dalszy plan. Historia będzie opowiedziana w kombinacji instancji i stałych obszarów, jednak to w tych pierwszych znajdą się najważniejsze wątki.

PvP

Mimo różnic pomiędzy rasami, nie są one wrogie wobec siebie. Mimo wszystko deweloperzy chcą, aby możliwa była gra ze znajomymi, którzy opowiedzieli się po stronie innej nacji. Nie ma więc podziału Alliance/Horde. Oczywiście PvP jest ważną częścią Guild Wars i dlatego GW2 będzie miało taki sam system PvP. To oznacza, że wszyscy gracze PvP będą mieli dostęp do tego samego sprzętu i umiejętności, co zapewnia, że przetrwa ten, kto myśli, a nie spędza najwięcej czasu w grze. Jako, że to jest głównym wabikiem na hardkorowych PvP-owców, deweloperzy wprowadzili też system World PvP (czyli serwer vs serwer) dla bardziej niedzielnych graczy. Ten system jest dla tych, którzy chcą walczyć sprzętem i umiejętnościami, które można znaleźć w grze. W World PvP nie ma limitu ilości osób w drużynie. Mapy World PvP przypominają mapy z RTS-ów i pozwalają na pełnienie podczas rozgrywki różnych funkcji. Możesz przejąć kopalnie kamienia, a potem przewieźć karawaną wydobyty kamień do katapult. Możesz zaatakować karawany wroga i odciąć ich od dostaw. Możesz też pełnić funkcję zwiadowcy i informować o ruchach wroga. Możesz stacjonować w wieżach strażniczych i bronić się przed atakiem. To wszystko pozwala na zdobywanie doświadczenia.

Wizualna wspaniałość

Wizualnie Guild Wars 2 poprawia się zarówno pod względem technicznym jak i artystycznym. ArenaNet ma teraz silnik, który pozwala na tworzenie obrazu bardzo bliskiego do opublikowanych szkiców koncepcyjnych. Jest to widoczne nawet w zwiastunie, gdzie obrazki niemal płynnie przechodzą w ujęcia z gry.
tłumaczenie - Zhai