122

396
103
83
Publiczne serwery głosowe Sygnatury Jaka jest twoja historia? Generator buildów Luna Atra Pobierz Klienta Gry Wymagania sprzętowe GW2
{https://account.arena.net/register?alt=gw2} Sygnatury Oferta Domen Publiczne serwery głosowe

Preludium Ognia i Mrozu już jest! 29.01.2013
guildwars2.com

aktualizacja

Nagłówek

Właśnie w tej chwili dostępna jest najnowsza, głośno zapowiadana aktualizacja Guild Wars 2. Aktualizacja zajmuje około 1.2 GB, więc jest co pobierać!

Na stronie głównej Guild Wars 2 ukazał się artykuł Matta Wuerffela, a jego tłumaczenie możecie przeczytać tutaj. Wraz z nim dodane zostały kolejne artykuły Bogowie Tyrii, Umiejętności zwierzaków, Interesujące miejsca, Nowe nagrody i system osiągnięć.

Żyjąca historia

Preludium Ognia i Mrozu

Tajemnica wkrótce się przed nami odkryje. Wraz z tą aktualizacją poznamy wieloczęściową Żyjącą Historię. Co może powodować taki dysonans na przedgórzu Shiverpeaks? Wszyscy Ci biedni osadnicy i farmerzy wysiedleni donikąd. Wszyscy oni postawieni przed pytaniem, czy ta burza może być aż tak potworna, czy może coś bardziej złowieszczego czai się w ogniu i mrozie? Ziemia się trzęsie, a niebo wali się na głowę w północnej części Wayfarer Foothills i Diessa Plateau. Uchodźcy Charrów i Nornów tłoczący się nad ruinami domów i walczący o miejsce w schronie w Hoelbrak i Czarnej Cytadeli. Wielu z nich rannych, w szoku… większość tylko z dobytkiem, który zdołali unieść na plecach. Rozeszła się też wieść, że potrzebni są ochotnicy, którzy pomogą im w ten straszny czas, kiedy natura stała się wrogiem…

Osiągnięcia

  • Została dodana nowa kategoria osiągnięć Living Story, która zawiera serię osiągnięć specyficznych dla wydarzeń, które będą rozgrywać się w Tyrii.
  • Pierwsze z osiągnięć, Refugee Volunteer, zostało już dodane. Każdy gracz, który ukończy to osiągnięcie poprzez granie w Preludium Ognia i Mrozu, otrzyma tytuł Ochotnika. Ponadto nagrodą będzie również karma wysłana w mailu.
  • Więcej osiągnięć zostanie dodanych wraz z rozwijaniem się akcji Żyjącej Historii.

Wydarzenia

  • Nowe wydarzenia Żyjącej historii zostały dodane w Wayfarer Foothills i Diessa Plateau.

Posłańcy

  • Zaczynając od dni krótko po aktualizacji posłańcy będą się pojawiać w miastach Tyrii. Ich zadaniem będzie informowanie graczy o wydarzeniach w pobliżu związanych z Żyjącą Historią. Pamiętajcie, żeby z nimi porozmawiać, jeśli potrzebne będą Wam wskazówki.

Pozostałe

  • Stałe elementy świata związane z historią uchodźców zostały dodane do Wayfarer Foothills, Diessa Plateau, the Black Citadel i Hoelbrak. Te elementy będą stale się zmieniać i ewoluować wraz z rozwojem historii - miejcie na nie oko!

Nowe elementy i zawartość

Dzienne/miesięczne osiągnięcia

Nagrody

  • Dodana została nowa waluta: laur. Gracze zarabiają 1 laur poprzez ukończenie dziennych osiągnięć oraz 10 laurów za osiągnięcia miesięczne. Ta nowa waluta może być wydawana u handlarzy laurami we wszystkich głównych miastach. Do kupienia czeka na Was 90 nowych rzeczy, m.in.:
    • Nowa kategoria esencji, utility infusion,
    • Amulety poziomu Ascended,
    • Zestawy początkowe do rzemiosła,
    • Plany machin WvW,
    • Obsidian shardy,
    • Nowe boostery, zaawansowane narzędzia do zbiorów i torby na trofea,
    • Nowa unikalna miniaturka: Goedulf, mityczny duch wilczka, który ochrania zagubione dzieci Nornów,
    • Nowa unikalna miniaturka: Chauncey von Snuffles III, który zajął drugie miejsce w Konkursie na Najbardziej Fantazyjnego Kota w Divinity’s Reach.

UI

  • Zostało dodane UI pokazujące osiągnięcia dziennie i miesięczne, dzięki któremu wystarczy rzut oka, aby dowiedzieć się ile dzieli nas od ukończenia osiągnięcia.

Osiągnięcia

  • Zostały dodane nowe dzienne osiągnięcia.
  • Dzienne osiągnięcia przestaną być monotonne (rotacja zadań).
  • Dzienne osiągnięcia od teraz mają tylko jeden poziom (tier).
  • Zmieniona została liczba punktów za osiągnięcia.

Lochy

    Poprawiono lochy i usunięto możliwość używania waypointów, kiedy którykolwiek z graczy jest w stanie walki.

Dynamiczne podnoszenie poziomów

  • Kalkulacja atrybutów przy dynamicznym skalowaniu poziomu została przebudowana. W głównej mierze oznacza to graczy słabszych przy skalowaniu w dół oraz silniejszych przy skalowaniu w górę. Jako wynagrodzenie nagrody przy skalowaniu w dół zostały zwiększone. Każdy wróg w grze będzie teraz również upuszczał łupy zgodne z poziomem postaci.

Fractals of the Mists

  • Gracze mogą teraz połączyć się z powrotem, jeśli zostaną rozłączeni.
  • Gracze mogą dołączyć do drużyny na mapie fraktalu, nawet jeśli nie wchodzili w jej skład od początku.
  • Jeśli całą drużyna nie jest w trybie walki, gracze mogą wskrzesić się w punkcie startowym.
  • Wstęp na fraktale nie jest blokowany. Możliwy poziom trudności dostosowuje się do najwyższego w drużynie, jednak gracze będą nagradzani za swój najwyższy dostępny poziom trudności.
  • Poziom nagród zwiększa się w miarę jak gracze będą kończyli poziomy.
  • Jeśli gracze mają ukończony wyższy poziom fraktalu niż ten, na którym aktualnie przebywają, w nagrodę za ukończenie dostaną dodatkową karmę na końcu rundy. Jednak przedmioty w nagrodach są ustawione według najniższego dostępnego poziomu fraktalu w drużynie.
  • Skrzynki z dzienną nagrodą za Fractals of the Mists są przyznawane po zabiciu krakena. Nagroda jest skalowana do najniższego dostępnego poziomu fraktalu w drużynie.

Guesting

Gracze mogą teraz logować się na inne serwery niż ich domowy jako goście.

  • Na ekranie wyboru postaci kliknij przycisk "World Selection" (wybór świata).
  • Wybierz świat, na którym chciałbyś być gościem i kliknij przycisk "Guest".
  • Wybierz dowolną postać i kliknij "Play", aby zalogować się na wybrany serwer jako gość.

Status gościa ma kilka ograniczeń:

  • Możecie być gościem tylko na serwerach z waszego regionu. Gracze z serwerów amerykańskich nie mogą gościć na serwerach europejskich i vice versa.
  • Jako gość nie możecie grać udziału w World vs. World. Po wybraniu World vs. World, zostaniecie przeniesieni na swój serwer domowy. Tylko zmiana serwera domowego pozwala na dołączenie do World vs. World na innym serwerze.
  • Można być gościem na maksymalnie dwóch serwerach w tym samym czasie. Za każdym razem, gdy wybierasz serwer do gościnny, jest on dla Ciebie dostępny przez 24h. Po 24h możesz wybrać inny serwer. Możesz logować się na wybrany przez Ciebie serwer bez ograniczeń.
  • Przeniesienie się ze statusem gościa na serwer pełny lub mocno zaludniony zwiększa ryzyko znalezienia się na serwerze overflow.
  • W czasie wizyty na innym serwerze zdobywany influence będzie przyznawany gildii na serwerze domowym i będziecie mieli dostęp tylko do bonusów gildyjnych ze świata macierzystego, włączając w to bank gildii.

Opłaty za zmianę serwera domowego

  • Zmiana serwera domowego wymaga opłaty w gemach.
  • Opłata za zmianę serwera jest naliczana na podstawie populacji świata, na który chcecie się przenieść.
  • Zmiana serwera nadal ma limit przenosin (jest dostępna raz na 7 dni).
  • Gracze nadal nie mogą się przenosić na zapełnione serwery.

Orr

  • Populacja istot risen w Orr została dopasowana.
  • Obszary, skrzynie i kupcy w Orr mają teraz lepsze przedmioty.
  • Patrz punkt "World Polish Orr" (Zmiany w świecie) celem znalezienia dokładniejszych informacji.

Ulepszenia interfejsu

  • Zmieniono zakładkę atrybutów w panelu postaci, aby informacje były bardziej czytelne.
  • Kilka dialogów w PvP nie powoduje już przeskoku z okna rozmów po pojawieniu się.
  • Gracze mogą już robić podgląd zbroi i broni, których ich postać nie może używać.

Structured Player vs. Player

Od 28. stycznia do 4. lutego trwa tydzień Temple of Silent Storm.

  • W płatnych turniejach zamiast trzech rund będzie jednorundowy mecz pomiędzy dwoma drużynami na mapie Temple of the Silent Storm map.
  • Koszt udziału to 3 bilety za każdego gracza.
  • W porównaniu z normalnymi turniejami nagrody będą zredukowane.
  • Po zakończeniu meczu obie drużyny wrócą do lobby i będą mogły wystartować w następnym turnieju.
  • Aby wziąć udział w turnieju, przejdź do lobby PvP i porozmawiaj z Tournament Masterem.
  • Po zakończeniu tego tygodnia mapa Temple of the Silent Storm będzie dodana do rotacji w turniejach.
  • Paski umiejętności w PvP mają tło koloru przypisanego drużynie.

World vs. World

  • Czas wczytywania postaci na WvW został poprawiony dzięki użyciu modułu wstępnie ładującego modele.

BALANCE, BŁĘDY, POPRAWKI

Lochy

Ogólne

  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że potwory przestawały być niewrażliwe na ataki pomimo niemożliwości zadawania obrażeń graczom.
  • Poprawiono koszt niektórych nagród tak, aby zgadzały się z nagrodami tego samego typu w innych lochach. Zmiany te dotyczą legginsów, napierśników oraz naramienników z Ascalonian Catacombs, trójzębów oraz części pancerzy z Sorrow’s Embrace oraz fokusów z Caudecus’s Manor.

Fractals of the Mists

  • Swampland: Linki-potykacze zostały przebudowane tak, aby ich działanie bardziej odzwierciedlało ich nazwę. Część z nich została podniesiona do góry i stała się bardziej widoczna.
  • Swampland: Pułapki w pierwszej części fraktalu skalują się wraz z poziomem lochu.
  • Fraktale: Dodano pory dnia i nocy w zależności od fraktalu. Pory dnia nie będą się zmieniać.
  • Underwater: Boss meduza będzie w pierwszej kolejności pożerał graczy, a nie NPC lub pety. NPC będą brane jako cel dopiero, gdy nie będzie w pobliżu żadnych postaci graczy.
  • Poprawiono różne błędy oraz exploity.

Ascalonian Catacombs

  • Story — The Lovers: Zmniejszono ilość życia obu bossów oraz obrażenia zadawane przez Ralenę.
  • Story — trumny: Dodatkowe trumny nie mogą zostać otwarte od momentu, gdy pojawi się boss.
  • Story — Łowca: Zmniejszono obrażenia zadawane przez pułapki tego bossa.
  • Story: Zmieniono skład niektórych grup przeciwników.
  • Story — Adelbern: Zmniejszono obrażenia i zmodyfikowano jego atak w walce wręcz.
  • Explorable — Detha’s Chain: Zmniejszono czas odnowy armat podczas finałowej walki oraz zmieniono ich ataki.
  • Explorable — Detha’s Chain: Zmieniono respawn grup przeciwników podczas eventu z obroną pułapek Dethy.

Arah

  • Story: Zredukowano większość veteranów tak, aby zachowywały się jak normalni przeciwnicy podczas walki na statku.
  • Story: Smoki atakujące statek zadają mniejsze obrażenia oraz nie przewracają swoimi nalotami.
  • Story: Kałuże kwasu Zhaitana zadają mniejsze obrażenia,
  • Explorable: Naprawiono problemy, które uniemożliwiały odpalanie się eventów w całym lochu, gdy biorące w nich udział NPC są martwe, wskrzeszane lub ktoś z nimi rozmawia.
  • Explorable — Seer Path: Podczas walki z Dwayną iskry będą teraz celować w pierwszej kolejności w graczy, a ich ataki zostały zmienione w taki sposób, aby ścigały pojedyncze osoby tak, jak miały to robić zawsze.

Citadel of Flame

  • Story: Walka z Baelfire posiada teraz siatkę zabezpieczającą przed upadkiem. Jeśli gracz umrze w niedostępnym miejscu, jego ciało zostanie przeniesione w bezpieczne miejsce, aby umożliwić wskrzeszenie.
  • Story — Boss w zbrojowni Forgefire: zmniejszono zadawane przez tego bossa obrażenia.
  • Story — Boss w barakach Bolok: skład grup, które są wsparciem dla tego bossa został zmieniony.
  • Explorable — Magg’s Chain: Przebudowano fragment z obroną Magga podkładającego bombę.
  • Explorable — Magg’s Chain: Zmieniono czas respawnu potworów w polu magmy.
  • Explorable — Rhiannon’s Chain: Fragment z pochodniami został zmieniony tak, aby wymagać jedynie 3 z 5 pochodni. Zmieniono również grupy broniących je potworów.

Sorrow’s Embrace

  • Explorable — Inquest Path: Pojawiające się w nieskończoność potwory nie będą się więcej pojawiać podczas walki z minibossem golemem. Fale te zostaną wznowione po jego pokonaniu. Zmieniono również skład tych grup tak, aby były bardziej zróżnicowane.

Crucible of Eternity

  • Explorable — Evolved Destroyer: Zmniejszono ilość życia tego bossa. Zwiększono czas pomiędzy poszczególnymi odpaleniami jego tarczy.
  • Explorable — Subject Alpha (wszyscy): Zmniejszono ilość życia tego bossa.

Twilight Arbor

  • Explorable: tarcze Elitarnej Gwardii Leurenta zostały poprawione tak, aby nie zadawać obrażeń po swoim zniknięciu.
  • Explorable — Leurent Boss: Zmieniono skład grupy tego bossa.
  • Explorable — Worm Boss: zmniejszono obrażenia zadawane przez kałuże śliny tego bossa, ale każdy atak wywołuje ich więcej.

Honor of the Waves

  • Explorable: pomocnicy Aldusa Stormbringera nie są już veteranami, a ich respawn został zmieniony.
  • Explorable: tarcza niewrażliwości Aldusa poprawnie reaguje na ataki w walce wręcz i ataki obszarowe.
  • Poprawiono efekt umiejętności Cone of Cold używanej przez bossa Controller Andal, aby odzwierciedlał obszar działania umiejętności, gdy ten się odwraca.

Poprawki świata – Orr

Ogólne

  • Dodano więcej waypointów do Cursed Shore oraz Straits of Devastation. Gracze, którzy odkryli już 100% tej mapy nie stracą swojego postępu pomimo braku tych miejsc.
  • Poprawiono małe posągi bogów na całym obszarze Orr.
  • Dodano nowe ikony na mapie, odzwierciedlające status posągów. Najeżdżając kursorem na taką ikonę zostanie wyświetlone więcej informacji na temat danego posągu.
  • Efekty wizualne otaczające każdy z posągów zostały zmienione, aby były bardziej widoczne i lepiej odzwierciedlały zasięg swojego działania.
  • Zmieniono animacje oraz rozmiar różnych Risenów.
  • Muzyka, jaka odgrywana jest podczas rożnych wydarzeń w świątyniach Orr oraz pod Bramami Arah została zmieniona.
  • Poziom trudności wydarzeń mających na celu odbijanie oraz ochronę świątyń oraz Bram Arah będzie się teraz skalował dla większych grup graczy.
  • Wizualny wpływ odbicia poszczególnych świątyń Orr został zwiększony.
  • Zmieniono paski umiejętności Risenów, aby używały mniej umiejętności typu crowd control.
  • Poprawiono błąd, który uniemożliwiał waypoinotowi Arah na zmianę swojego statusu, gdy Bramy Arah były zdobyte przez graczy. Ten sam błąd sprawiał, że ikona podziemi Arah na mapie błędnie wyświetlała się jako niedostępna. Bramy Arah będą zamknięte jedynie w przypadku, gdy trwają wydarzenia prowadzące do ich zdobycia.

Wydarzenia

Łańcuch wydarzeń Grenth Temple

  • "Use portals to fight shades, slay the Champion Risen Priest of Grenth, and protect Keeper Jonez Deadrun."
  • Poprawiono opis wydarzenia, aby ułatwić graczom ocenę czekającego na nich zadania oraz jego mechanikę.
  • Zaktualizowano spawn przeciwników, którzy teraz pojawiają się, gdy kapłan traci określoną ilość życia.
  • Dodano kilka nowych umiejętności Kapłanowi Grentha.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, ze kolejne fale nie pojawiały się, jeśli były one zabijane w złej kolejności.
  • Poprawiono skład fal przeciwników, ich statystyki oraz czas respawnu.
  • Poprawiono spaczenie (Corruption) zakładane przez wrogie cienie podczas walki.
  • Poprawiono efekt wizualny portali do domeny Grentha oraz efektów, jakie nakładają na wstępujących w nie graczom.
  • Naprawiono błąd który uniemożliwiał Kapłanowi Grentha atak podczas wydarzenia "Stop the Risen Priest of Grenth from retaking the Cathedral of Silence."
  • Poprawiono błąd, który mógł zatrzymywać pochód żołnierzy Paktu w niektórych punktach wydarzenia.

Łańcuch wydarzeń Świątyni Dwayny

  • Poprawiono poziom trudności wydarzeń, jakie mają miejsce w świątyni.
  • Poprawiono umiejętności Risen Priestess of Dwayna.
  • Poprawiono umiejętności Statue of Dwayna.
  • Poprawiono teren na obszarze Cathedral of Zephyrs.
  • Dodano kamerę bossa podczas walki z Statue of Dwayna.

Łańcuch wydarzeń Melandru Temple

  • Poprawiono zestaw umiejętności Risen Priest of Melandru.
  • Zmieniono muzykę, jaką słychać podczas walki z bossem.
  • Zmieniono teren na obszarze Cathedral of Verdance, aby ułatwić poruszanie się graczy i potworów.
  • Dodano bardziej znaczące efekty w przypadku zdobytej i nie zdobytej świątyni.
  • Poprawiono nagrody za branie udziału w wydarzeniu "Defend the Pact interruptor from Risen attacks", aby bardziej współgrały z podobnymi wydarzeniami w pozostałych świątyniach Orr. Gracze, którzy biorą w nich udział będą otrzymywali potrójną nagrodę.

Łańcuch wydarzeń Lyssy.

  • Poprawiono poziom trudności wydarzeń związanym z odbijaniem oraz obroną Cathedral of Eternal Radiance.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał reset pola chroniącego Risen Priestess of Lyssa.
  • Łańcuch wydarzeń Balthazara
  • Poprawiono siłę ataków Risen Priest of Balthazar.
  • Poprawiono ilość oraz skład grup przeciwników, którzy pojawiają się podczas wydarzeń mających na celu zdobycie oraz obronę Cathedral of Silence.

Łańcuch wydarzeń Promenade

  • Poprawiono nagrody za branie udziału w wydarzeniu "Ensure that the Pact holds the Gates of Arah", aby bardziej współgrały z podobnymi wydarzeniami w pozostałych świątyniach Orr. Gracze, którzy biorą w nich udział będą otrzymywali potrójną nagrodę.
  • Poprawiono błąd w wydarzeniu "Aid the Pact soldiers around the airship wreck" który sprawiał, ze wydarzenie startowało przedwcześnie.
  • Poprawiono błąd, który sprawiał, że Risen High Wizard nie uciekał po udanej obronie obozu Paktu przed Gates of Arah.

Łańcuch wydarzeń The Gladiator

  • Poprawiono parametry startu oraz restartu tego wydarzenia.
  • Poprawiono skalowanie poziomu trudności tego wydarzenia.
  • Dodano efekty wizualne w obszarze wydarzenia oraz na potworach biorących w nim udział.
  • Zmieniono parametry startowe oraz lokację wydarzenia "Kill the Risen broodmother".

Przedmioty i nagrody

  • Nowy przedmiot, Orrian Jewelry Box, został dodany jako nagroda za karmę u kupców na terenie Orr.
  • Przedmiot "Heavy Moldy Bag" będzie częściej wypadał z przeciwników.
  • Potwory typu Risen otrzymały poprawione tabele łupów, aby wypadały z nich bardziej zróżnicowane materiały rzemieślnicze.
  • Kupcy karmiczni w świątyniach otrzymali nowe egzotyczne przedmioty na sprzedaż.

Usprawnianie świata - inne

Ogólne

  • Naprawiono opisy niektórych przedmiotów, które wskazywały niewłaściwy poziom.
  • Naprawiono błąd, który sprawiał, że otrzymywało się niewłaściwą nagrodę w zamian za przedmioty Masterwork na poziomie 80 wrzucane do Mystic Forge.
  • Zaktualizowano opis umiejętności Screech w Toniku Moa, który teraz pokazuje tylko jeden stack daze.
  • Bandithunt Caverns: Nie jest już możliwe stworzenie nieskończonej liczby bomb w jaskini.
  • Blokowanie konta użytkownika Windows nie będzie już sprawiało, że launcher GW2 jest niewidzialny.
  • Buffy z traitów nie będą już ponownie nakładane po wskrzeszeniu, kiedy było się stransformowanym, co wyłącza traity.
  • Regiony objęte sercami mają teraz dodatkową nagrodę w postaci karmy.
  • Lista kontaktów została ulepszona w celu zwiększenia jej wydajności na zatłoczonych mapach.
  • Interakcja z lootem ma teraz wyższy priorytet niż ta z portalami mesmera.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że prostokątne umiejętności obszarowe nie trafiały poprawnie w cel.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że łańcuchy umiejętności czasami przerywały uniki.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że pociski czasami znikały przelatując przez pole, które znikło.
  • Naprawiono błąd dotyczący umiejętności, które pozwalały na kradzież bądź usuwanie boonów i wpływanie na ich efekty.
  • Bronie zapewniają teraz dodatkowe statystyki podczas używania zestawów.
  • Zestawy z umiejętności graczy (kity inżyniera, bronie elementalisty czy banery wojownika) teraz posiadają swoje bazowe obrażenia, które są zgodne z poziomem obrażeń broni o najlepszym rarity (uncommon, rare...) dostępnej na poziomie gracza.
  • WvW i PvE: wyświetlanie obiektów zostało poprawione tak, aby gracz w pierwszej kolejności zobaczył ważnych dla niego przeciwników niezależnie od ilości graczy w regionie.
  • Powrócił Lionguard Lyns, ale nie sprzedaje on już Black Lion Keys. Datki na wsparcie odbudowy Lwich Wrót będą przyjmowane do końca lutego, po czym Lyns będzie musiała wrócić do swoich codziennych obowiązków.
  • Golem w pudełku posiada teraz 20 sekundowy czas odnowienia oraz został wyłączony w WvW.

Wydarzenia

  • Naprawiono błąd, który powodował, że wydarzenia wokół Klasztoru Eldvin w Queensdale nie uruchamiały się poprawnie.
  • Naprawiono błąd, który powodował problemy z zainicjowaniem walki przeciwko Shadow Behemotowi w Queensdale.
  • Frostgorge Sound - "Claw of Jormag": Naprawiono błąd, który powodował nieprawidłowe wyświetlanie lodowej tarczy.
  • Blazeridge Steeps - Ogr w Sootpan Kraal od teraz leczy się tylko częściowo pomiędzy poszczególnymi walkami.
  • Inżynier Steelclaw w Fields of Ruin rozpoznaje teraz płeć gracza przy pozdrownieniach i rozmowach.
  • Diessa Plateau: Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie mogli korzystać z krowopulty.

Osobista historia

  • Naprawiono Zojję i innych bohaterów, którzy mieli niewidzialne hełmy w przerywnikach filmowych.
  • “Armor Guard”: Naprawiono błędny drogowskaz na minimapie.
  • “A Tangle of Weeds”: Zwiększono rozmiar instancji, aby zapobiec przed fearowaniem graczy poza jej obszar.
  • “Volcanic Extraction”: NPC są teraz wytrzymalsi.
  • Norn Rozdział 3: Naprawiono błąd przez który wyświetlał się niewłaściwy filmik.
  • “A Sad Duty”: Wzmocniono siłę armii Paktu.
  • “Suspicious Activity”: Naprawiono drobny kosmetyczny błąd.
  • “A Grisly Shipment”: Przechodzenie misji z innymi graczami już nie przeszkadza w ukończeniu jej.
  • “Source of Orr”: Naprawiono błąd, który powodował problemy z zaliczeniem misji.
  • “Fixing Blame”: Gurnn teraz poprawnie uruchamia animacje.
  • “On Red Alert”: Naprawiono błąd, który powodował, że gracze mogli ominąć część misji.
  • “Romke’s Final Voyage”: Naprawiono błąd, który powodował problemy z zaliczeniem misji.
  • “A Sparkling Rescue”: Zojja od teraz pomaga graczom w walce.

Wyzwania umiejętności

  • W końcu zakończył się terror Starożytnego rekina Pistrixa i jego gangu "lądowych rekinów". Teraz, aby ukończyć skill challenge, gracze będą musieli użyć interakcji na jego ciele w jaskini w Sparkly Fen.

Przedmioty

  • Naprawiono błąd, który pozwalał na sprzedaż Endless Halloween Tonic na TP.
  • Wszystkie toniki z Halloween mają teraz dwusekundowe odnowienie przed usunięciem.
  • Naprawiono problem powodujący błędy na lekkich zbrojach wywoływane przez część masek podwodnych.
  • Transmutacja broni zachowuje teraz wyższy poziom rzadkości broni.
  • Sigil of Doom: Jego efekt od teraz będzie znikać wtedy, gdy atak zostanie zanegowany przez wpływ efektów takich jak Blind, Block, Evade, Obstucted czy Invulnerable.
  • Sigil of Intelligence: Jego efekt od teraz będzie znikać wtedy, gdy atak zostanie zanegowany przez wpływ efektów takich jak Blind, Block, Evade, Obstucted czy Invulnerable.
  • Sigil of Leeching: Jego efekt od teraz będzie znikać wtedy, gdy atak zostanie zanegowany przez wpływ efektów takich jak Blind, Block, Evade, Obstucted czy Invulnerable.
  • Jedzenie kradnące życie bazujące na uderzeniu krytycznym nie wpływa już na gadżety.
  • Dodano do Mystic Forge przepis ulepszający Triforge Amulet do wersji ascended ze slotem na infusion.
  • Od teraz w Southsun Cove znajdują się tylko zwykłe źródła z Orichalcum.

Umiejętności profesji

Ogólne

  • Anulowanie wykonywania umiejętności za pomocą klawisza [Escape] czy zmianę broni nakłada teraz 0,5 sekundy odnowienia na tą umiejętność.
  • Gadżety stawiane przez graczy (takie jak wieżyczki) będą teraz dostawać boony i kondycje bazujące na statystykach gracza.
  • Zaktualizowano opisy umiejętności.

Elementalista

  • Naprawiono błąd, który powodował błędy w wyświetlaniu takich umiejętności jak Tornado, Arcane Shield czy Whirlpool.
  • Arcane Power: Liczba ataków, na które wpływa efekt, od teraz będzie spadać nawet wtedy, gdy atak zostanie zanegowany przez wpływ efektów takich jak Blind, Block, Evade, Obstucted czy Invulnerable.
  • Arc Lightning: Naprawiono błąd który sprawiał że animacja wyświetlała się nawet po zakończeniu umiejętności.
  • Evasive Arcana: Cecha ta już nie pozwala na wyjście z knockbacka.
  • Glyph of Renewal: Zwiększono czas rzucania zaklęcia pod wodą z 1 sekundy do 3,5 sekund.
  • Ice Spikes: Umiejętność poprawnie wyświetla pierścienie AoE.
  • Rock Spray: Opis wyświetla teraz właściwy zasięg i informacje o krwawieniu.
  • Vapor Form: Umiejętność nie pozwala już na rally przy zabiciu potwora, który nie daje doświadczenia.

Inżynier

  • Usunięto kolizję z wieżyczek, co powodowało blokowanie się graczy.
  • Elixir X: Naprawiono błąd, który powodował błędne wyświetlanie czasu ładowania przy redukcji z Fast-Acting Elixirs.
  • Hair Trigger: Naprawiono błąd, który blokował poprawne działanie przy części umiejętności.
  • Healing Turret: Naprawiono błąd w opisie przy posiadaniu cechy Deployable Turrets.
  • Incendiary Ammo: Liczba ataków, na które wpływa efekt, od teraz będzie spadać nawet wtedy, gdy atak zostanie zanegowany przez wpływ efektów takich jak Blind, Block, Evade, Obstucted czy Invulnerable.
  • Reinforced Shield: Naprawiono błąd, który nie redukował czasu odnowienia Static Shield, gdy została użyta umiejętność Throw Shield.
  • Reserve Mines: Poprawiono wyświetlanie pierścieni AoE.
  • Speedy Gadgets: Naprawiono błąd, który nie redukował czasu odnawiania Throw Mine.
  • Toss Elixir S: Umiejętność ta nie usuwa już efektów transformacji z graczy.

Guardian

  • Absolute Resolution: Cecha ta działa teraz razem z Battle Presence.
  • Battle Presence: Cecha ta już nie pomija już impulsów oraz nie wyświetla tekstu "Immune".
  • Empower: Umiejętność poprawnie nakłada might na 10 sekund.
  • Selfless Daring: Cecha ta już nie pozwala na wyjście z knockbacka.
  • Shield of the Avenger: Poprawiono wyświetlanie obrażeń po użyciu umiejętności.
  • Przywołane bronie są teraz podatne na ataki.
  • Sword of Justice: Poprawiono wyświetlanie obrażeń po użyciu umiejętności.
  • Sword Wave: Umienętność ta może teraz uderzyć gadżety stojące na ziemi.
  • Zealot’s Flame: Dodano informacje o kondycjach do opisu.

Mesmer

  • Cleansing Conflagration: Cecha ta usuwa teraz kondycje na początku umiejętności The Prestige zamiast na końcu.
  • Duelist’s Discipline: Cecha ta nie redukuje już obrażeń Phantasmal Duelist.
  • Illusion of Life: Umiejętność nie pozwala już na rally przy zabiciu potwora, który nie daje doświadczenia.
  • Portal Exeunt: Poprawiono opis dotyczący rzeczywistego czasu trwania.

Necromancer

  • Naprawiono błąd przez który część sługusów była zbyt agresywna.
  • Mark of Evasion: Cecha ta już nie pozwala na wyjście z knockbacka.
  • Necrotic Traversal: Poprawiono informacje o obrażeniach od trucizny.
  • Spinal Shivers: Naprawiono błąd przez który umiejętność ładowała się do końca, gdy była użyta poza zasięgiem celu.

Ranger

  • Naprawiono błąd z wodnymi zwierzakami chodzącymi po lądzie.
  • Drake Pet: Drake od teraz używają Tail Swipe, a czas ładowania został zmniejszony do 1,25 sekundy.
  • Entangle: Krwawienie z tej umiejętności od teraz skaluje się właściwie z obrażeniami od kondycji i czasem trwania.
  • Sharpening Stone: Liczba ataków, na które wpływa efekt, od teraz będzie spadać nawet wtedy, gdy atak zostanie zanegowany przez wpływ efektów takich jak Blind, Block, Evade, Obstucted czy Invulnerable.
  • Opening Strikes: Liczba ataków, na które wpływa efekt, od teraz będzie spadać nawet wtedy, gdy atak zostanie zanegowany przez wpływ efektów takich jak Blind, Block, Evade, Obstucted czy Invulnerable.

Thief

  • Leeching Venoms: Nie działa już na gadżety.
  • Shadow Refuge: Dodano informację o zasięgu.
  • Smoke Screen: Efekt oślepienia już nie podąża za postacią.
  • Spider Venom: Liczba ataków, na które wpływa efekt, od teraz będzie spadać nawet wtedy, gdy atak zostanie zanegowany przez wpływ efektów takich jak Blind, Block, Evade, Obstucted czy Invulnerable.
  • Devourer Venom: Liczba ataków, na które wpływa efekt, od teraz będzie spadać nawet wtedy, gdy atak zostanie zanegowany przez wpływ efektów takich jak Blind, Block, Evade, Obstucted czy Invulnerable.
  • Ice Drake Venom: Liczba ataków, na które wpływa efekt, od teraz będzie spadać nawet wtedy, gdy atak zostanie zanegowany przez wpływ efektów takich jak Blind, Block, Evade, Obstucted czy Invulnerable.
  • Skale Venom: Liczba ataków, na które wpływa efekt, od teraz będzie spadać nawet wtedy, gdy atak zostanie zanegowany przez wpływ efektów takich jak Blind, Block, Evade, Obstucted czy Invulnerable.
  • Basilisk Venom: Liczba ataków, na które wpływa efekt, od teraz będzie spadać nawet wtedy, gdy atak zostanie zanegowany przez wpływ efektów takich jak Blind, Block, Evade, Obstucted czy Invulnerable.
  • Assassin’s Signet: Liczba ataków, na które wpływa efekt, od teraz będzie spadać nawet wtedy, gdy atak zostanie zanegowany przez wpływ efektów takich jak Blind, Block, Evade, Obstucted czy Invulnerable.

Warrior

  • Arcing Slice: Uaktualniono opis umiejętności.
  • Banner of Strength: Uaktualniono opis umiejętności.
  • Banner of Discipline: Uaktualniono opis umiejętności.
  • Banner of Tactics: Uaktualniono opis umiejętności.
  • Empowered: Cecha powinna teraz poprawnie zwiększać obrażenia.
  • Reckless Dodge: Cecha ta już nie pozwala na wyjście z knockbacka.
  • Vengeance: Umiejętność nie pozwala już na rally przy zabiciu potwora, który nie daje doświadczenia.

sPvP

  • Legacy of the Foefire: Poprawiono zadawanie obrażeń bramom.
  • Legacy of the Foefire: Poprawiono pociski przenikające przez bramy.
  • Legacy of the Foefire: Naprawiono pojawianie się NPC przed rozpoczęciem meczu.
  • Legacy of the Foefire: Lordowie usuwają 3 kondycje w chwili, gdy zaczynają się leczyć.
  • Legacy of the Foefire: NPC stojące wokół Lorda od teraz będą atakować graczy zawsze, gdy w walce znajdze się Lord.
  • Battle of Kyhlo: Naprawiono błąd ze znikającym zestawem naprawiającym po zmianie drużyny.
  • Heart of the Mists: Usunięto zbędnych kupców glory.
  • Naprawiono problem z namierzeniem trebusza za pomocą broni zasięgowych, który występował po jego naprawieniu.

World vs. World

  • Machin oblężniczych nie można już postawić we wnętrzu łamigłówek.
  • Dostosowano teren tak, aby gracze nie mogli omijać bram i murów.
  • Potężniejsze machiny oblężnicze są teraz poprawnie zapisywane, gdy mapy się resetują.
  • W WvW loot został podzielony na 2 kategorie: przedmioty poniżej uncommon rarity będą wyświetlane jako mieszek, a pozostałe jako skrzynia.

Kompania Handlowa Czarnego Lwa i Sklep z klejnotami

Nowe przedmioty

  • Pluszowy plecak z Quagganem jest od teraz dostępny w sklepie za 300 klejnotów. Skin ten można nałożyć na inne plecaki, ale ma też własny slot na ulepszenie, w razie gdyby gracz nie posiadał tego typu przedmiotu.
  • Latająca miotła jest od teraz dostępna w sklepie za 250 klejnotów. Miotła nie zapewnia bonusu do prędkości.

Usprawnienia

  • Dodano na nowo Evon Gnashblade’s Box ‘o Fun w cenie 80 klejnotów za sztukę oraz 320 klejnotów za paczkę pięciu. Przebudowana konstrukcja oferuje większą kontrolę nad tym, jaki wpływ ma na pudełko tych, którzy wchodzą z nim w interakcję.
  • Wszystkie skiny broni i zbroi mogą teraz być zamienione w wersje PvP. Podczas aktywacji skórki będziesz mógł zdecydować, czy chcesz stosować ją na przedmiot PvE, czy zamienić na ekwipunek do wykorzystania tylko w PvP. Każda akcja zużyje zakupionego skina. Zmiana ta ma zastosowanie do wszystkich niewykorzystanych skórek ekwipunku w grze, niezależnie od tego, kiedy zostały wydane.

opublikowane przez: Quise