122

396
103
83
Publiczne serwery głosowe Sygnatury Jaka jest twoja historia? Generator buildów Luna Atra Pobierz Klienta Gry Wymagania sprzętowe GW2
{https://account.arena.net/register?alt=gw2} Sygnatury Oferta Domen Publiczne serwery głosowe

Profesje

W Guild Wars 2 gracze będą mieli możliwość pokierowania losami postaci należących do jednej z ośmiu profesji, z czego większość jest już doskonale znana wszystkim weteranom "jedynki". Zagrać będzie można przedstawicielem (lub przedstawicielką) jednej z ośmiu profesji, których krótkie charakterystyki możecie przeczytać poniżej:

Elementalista

Elementalista łączy się z naturalnymi siłami zniszczenia sprawiając, że ogień, powietrze, woda i ziemia są na jego rozkazy. To czego mu brakuje, to odporność fizyczna, radzi sobie dzięki zdolności zadawania olbrzymich obrażeń z dystansu zanim wrogowie go dosięgną. Jednak to nie niezwykły potencjał ofensywny a wszechstronność jest tym, co sprawia, że elementaliści budzą grozę.

Więcej na temat tej profesji można przeczytać tutaj.

Wojownik

Wojownik jest mistrzem broni, polegającym na szybkości, sile, wytrzymałości i grubym pancerzu aby przetrwać bitwę. Wojownik może zadawać cios za ciosem wciąż pozostając w walce, nabijając sobie adrenalinę, przy pomocy której napędza kolejne ofensywne manewry.

Więcej na temat tej profesji można przeczytać tutaj.

Łowca

Łowca jest ekspertem wszystkich dziedzin a jego atutami są wprawne oko, pewna ręka, oraz siły natury. Mistrz walki dystansowej, łowca może pokonać przeciwników z daleka przy pomocy łuku. Okiełznane przez niego zwierzęta pomagają wykorzystać słabe punkty przeciwnika i dostosować umiejętności łowcy do konkretnych wrogów.

Więcej na temat tej profesji można przeczytać tutaj.

Nekromanta

Nekromanta to mag używający mrocznych zaklęć animujących umarłych, dzierżący potęgę zagubionych dusz i dosłownie wysysający życiodajną krew ze swoich wrogów. Nekromanta żywi się energią życiową, której używa aby oszukać kostuchę lub cofnąć sojuszników znad krawędzi śmierci.

Więcej na temat tej profesji można przeczytać tutaj.

Strażnik

Strażnik to oddany wojownik, zdolny wzywać potężne cnoty aby niszczyć wrogów i chronić sojuszników. Równie niebezpieczny z kosturem jak i z dwuręcznym młotem, prawdziwy Strażnik to zdolny taktyk, który wie kiedy poświęcić swoją obronę aby wzmocnić sojuszników.

Więcej na temat tej profesji można przeczytać tutaj.

Złodziej

Mistrz skradania i zasadzek, złodziej jest zabójczy w walce jeden na jednego – zwłaszcza jeżeli wróg będzie nieprzygotowany. Niski poziom zdrowia i słabą zbroję złodzieje nadrabiają zręcznością i unikami. Potrafią poruszać się między cieniami, dosłownie rozpływać się w powietrzu czy kraść rzeczy przeciwnika i używać ich jako broni. Przeciwnicy powinni mieć pilnować swoich pleców lub złodzieje ozdobią je nożami.

Więcej na temat tej profesji można przeczytać tutaj.

Inżynier

Mistrzowie mechanicznego zniszczenia, inżynierowie majstrują z materiałami wybuchowymi, gadżetami, eliksirami, oraz wszelakimi przenośnymi urządzeniami. Potrafią przejąć kontrole nad obszarem przy pomocy wieżyczek, wspierać swoich sojuszników bronią alchemiczną lub siać spustoszenie wśród wrogów przy pomocy min, bomb i granatów.

Więcej na temat tej profesji można przeczytać tutaj.

Mesmer

Mesmer to klasa preferująca magiczne pojedynki, które opierają się na zmyleniu i oszukaniu przeciwnika. Zdezorientowanie to jego największy sojusznik. Dzięki swoim potężnym iluzjom jest w stanie stale trzymać przeciwników z dala od siebie. Jego moce pozwalają mu przygotować niesprawiedliwą walkę. Kiedy już wydaje ci się, że wiesz co robi mesmer, iluzja zaczyna się rozwiewać, klony znikają i okazuje się, że przez cały ten czas ciąłeś powietrze. Bardzo trudno jest dostrzec prawdziwego mesmera.

Więcej na temat tej profesji można przeczytać tutaj.

Tom Stone