122

396
103
83
Publiczne serwery głosowe Sygnatury Jaka jest twoja historia? Generator buildów Luna Atra Pobierz Klienta Gry Wymagania sprzętowe GW2
{https://account.arena.net/register?alt=gw2} Sygnatury Oferta Domen Publiczne serwery głosowe

Artykuły poświęcone rozgrywce PvE

Tutaj znajdziecie wszystkie potrzebne wam informacje na temat możliwości, jakie daje wam świat PvE w Guild Wars 2.

PvE guild wars 2

Podziemia

Jak sama nazwa sugeruje, Sorrow's Embrace jest nawiązaniem do Guild Wars, więc wielu graczy może wpaść w nostalgię przekraczając mury tego miejsca. W trakcie fabularnej wersji tego lochu gracze będą musieli stanąć do walki z wielkim mechanicznym bossem nad zbiornikiem z lawą. Chciałbym wam powiedzieć więcej na temat tego starcia, lecz nie chcę psuć zabawy. Eksploracyjna wersja lochu zawiera zagrożenie w postaci dredgów, Inquestu i przerażających niszczycieli! Jeden z nich pojawia się w formie zniewolonego niszczyciela, zmuszonego przez dredgów do walki z graczami.

Czytaj dalej...

Gry i zabawy

Chcesz porównać swoje umiejętności z innymi? Załatwione. Co z grami zespołowymi? Oczywiście, że są. Wolna amerykanka? Nie uwierzycie, ale to też jest! Nie ważne jakie masz zainteresowania, na pewno znajdziesz grę, która Ci pasuje najbardziej. Najlepsze jest jednak to, iż nie są one ograniczone poziomami. Nowa postać jest tak samo skuteczna w mini-grach jak postać z maksymalnym poziomem.

Czytaj dalej...

Levelowanie

Naszym celem w Guild Wars 2 jest zrobienie prostej linii poziomów. Oczekujemy, iż każdy gracz zrobi jakiś postęp z każdą chwilą gry. Nie powinniśmy czuć, że nasza postać rozwinęła się dopiero po kilku dniach grania, tak samo jak, nie powinniśmy ciągle zabijać potworów lub powtarzać tych samych zadań w kółko, żeby przejść dalej. Chcieliśmy, aby to rozwój postaci nadążał za twoim stylem gry. Jeśli jesteś graczem „sezonowym”, który gra od czasu do czasu po kilka godzin, dlaczego powinieneś czuć się jakby rozwinięcie twojej postaci miało zająć wieki? Jeżeli jesteś „nałogowym” graczem, dlaczego nie powinieneś szybko przedrzeć się przez grę i doświadczyć każdej części jej zawartości?

Czytaj dalej...

Łupy

Przy Guild Wars 2 jesteśmy w pełni oddani koncepcji indywidualnego nagradzania graczy. To treściwe powiedzenie tego, że chcemy stworzyć system, w którym gracze nie muszą kłócić się o otrzymane przedmioty. Naszym zamysłem jest wyeliminowanie sytuacji, gdy po godzinach spędzonych w lochach ktoś odchodzi z pustymi rękoma przez złe losowania lub szybszych w łapaniu przedmiotów graczy.

Czytaj dalej...

Lwie Wrota

Najbardziej zróżnicowane i kosmopolityczne miasto w Tyrii, Lwie Wrota są tyglem narodów, w którym spotykają się i handlują wszystkie rasy. Nie przynależą do żadnej nacji, nie są zależne od nikogo – udaje im się to dzięki własnej marynarce wojennej, potędze finansowej oraz inteligencji i sprytowi swoich przywódców.

Lwie Wrota przeszły wiele zmian w ciągu lat, od czasów kiedy były stolicą Kryty w Guild Wars, do swojej obecnej postaci, jako wolne miasto w Guild Wars 2. Najpierw zostało zniszczone przez powstanie Starożytnego Smoka Zhaitana. Pozostałości Lwich Wrót były wykorzystywane jako bezpieczna przystań dla statków szukających ucieczki od okropności morza. Ruiny miasta powoli przekształcały się w schronienie dla piratów, przemytników i różnych niezależnych okrętów. Stworzone zostały dzielnice slumsów. Po dekadach cofania się wód powstała osada niezależna od Kryty. Zjednoczył ją człowiek imieniem Cobiah Marriner, który walczył z plagą Orr u boku Charrów, Asur, Nornów i wszystkich innych ras, które poświęciłyby swoje okręty wspólnej sprawie. Miasto Lwich Wrót odrodziło się właśnie z tego oddanego sobie frontu sojuszników.

Czytaj dalej...

Lokacje

Światy gier nie są jak plany filmowe. Chociaż kwitnący świat Guild Wars 2 nie jest fizyczny, to nadal jest to trwałe miejsce, które będzie doświadczane wiele razy i to z wielu punktów. W oryginalnym Guild Wars, artyści map mogli "oszukać" w miejscach, gdzie wiedzieli, że gracze nie dojdą, ustawiając niewidzialne ściany lub po prostu przepaście. Jednak w nowym świecie jest tylko parę miejsc, które są niedostępne. Gracze będą mogli dopłynąć do dna tej zalanej jaskini czy skoczyć przez bar w pubie i wejść na zaplecze. Tym razem nie ma oszukiwania.

Czytaj dalej...

Rzemiosło

Stacje do tworzenia przedmiotów można znaleźć w miastach oraz głównych lokacjach na terenie całego świata. Ława do obróbki drewna może zostać wykorzystana do pocięcia bali drewna na deski, natomiast miecz można wykuć przy pomocy kowadła. Podczas interakcji z takim miejscem gracz zobaczy interfejs, w którym będzie miał możliwość połączenia ze sobą do czterech różnych materiałów. Jeśli wszystkie surowce zostały odpowiednio dobrane, powstanie odpowiedni przedmiot.

Czytaj dalej...

System farbek

Zawsze próbując przywrócić blask kolorom barwników, chcieliśmy lepiej opisać to, jak materiały są farbowane. Ponieważ tkanina jest elastyczna i łatwo zmienia się w szerokim spektrum naturalnie wyglądających barw, uczyniliśmy ten materiał zdolnym do najwyższego nasycenia. Skóry również mają szeroki wybór, ale w celu zachowania ich natury nie są już tak nasycone. Metale są jeszcze mniej nasycone. Jednak mimo skłonności do niskiego nasycenia, nie oznacza to, że nie są one nasycone wcale. Na przykład miedź może wyglądać bardzo naturalnie przy nasyconych kolorach, a także są złote garbowane skóry, które także wyglądają dość realistycznie. Upewniłam się, by stworzyć barwy specyficzne dla danego materiału, które będą działać bardzo naturalnie, aby pomóc graczom znaleźć odpowiedni odcień. Chcesz wolframu? Masz. A może cyna? Jasne. Cielęca skórka? Niewyprawiona skóra? Jalapeno? Murowane! Dodatkowo wszystkie nowe kolory mają teraz nazwy. Nie żadne łatwe do zapomnienia liczby do zapamiętania. Nazwane kolory pozwalają na swobodniejszą rozmowę o kolorach.

Czytaj dalej...