122

396
103
83
Publiczne serwery głosowe Sygnatury Jaka jest twoja historia? Generator buildów Luna Atra Pobierz Klienta Gry Wymagania sprzętowe GW2
{https://account.arena.net/register?alt=gw2} Sygnatury Oferta Domen Publiczne serwery głosowe

Łupy w Guild Wars 2

Spis treści

Wynagrodzenie za trud

Pytania dotyczące łupów


John i Eric odpowiadają na pytania dotyczące przedmiotów

Tłumaczenie artykułu Emily Diehl John and Eric Answer Your Items and Loot Questions, opublikowanego na blogu ArenaNet 6. października 2010 roku.

Nagłówek - Pytania dotyczące przedmiotów w Guild Wars 2

W zeszłym tygodniu opublikowaliśmy artykuł projektanta Johna Hargrove'a, w którym wyjaśniony został nasz system przedmiotów dla Guild Wars 2. Wielu z was nadal było ciekawych szczegółów, dlatego przeczesaliśmy sieć i wysłaliśmy stos popularnych pytań do Johna i głównego designera Erika Flannuma. Czytaj dalej, aby poznać ich odpowiedzi.

Tworzenie przedmiotów (Crafting)

P: Tworzenie przedmiotów (Crafting) będzie przeprowadzane przez graczy czy NPC-ów?

John: Zdecydowanie to gracze będą tworzyć przedmioty w Guild Wars 2.

P: Czy krawiectwo (Tailoring) będzie jedną z dyscyplin tworzenia przedmiotów (crafting) w Guild Wars 2?

John: Tak, krawiectwo jest jedną dyscyplin, które są do wyboru w Guild Wars 2.

Pancerz (Armor)

P: Czy części pancerza i bronie mają zachowane bonusy, podobnie jak w zbroje w Guild Wars?

John: Tak, każda broń oraz część zbroi może odziedziczyć bonusy. Dodatkowo mają one wolne miejsce na włożenie komponentu ulepszającego, aby otrzymać dodatkowe bonusy. Typy ulepszających komponentów są zależne od danego przedmiotu. Dla przykładu, godło (Crest) jest komponentem wzmacniającym części lekkiej zbroi.

P: Czy bonusy zbroi są z góry ustalone, czy może generowane losowo? Jak gracz może ulepszyć statystyki swojego pancerza?

John: Dziedziczone bonusy zbroi są ustalone z góry. Niemniej, gracze mogą ulepszyć swoją zbroję dodając do niej godła (Crests). Godło jest komponentem ulepszającym z unikalnymi zdolnościami, które mogą być zaaplikowane do wolnego miejsca na każdej części lekkiej zbroi. Na przykład, możesz dodać Godło Legionu (Crest of Legion) do swoich rękawic i otrzymać +10 do inteligencji, dodaj Godło Smoka (Crest of the Dragon) do swoich butów, a dostaniesz +100 punktów do zdrowia. Im więcej podobnych Godeł (Crests) masz w swojej zbroi, tym większy bonus dostajesz.

Zbieranie (Gathering)

P: Czy źródło surowców zniknie po tym, jak gracz z niego skorzysta? To byłoby dziwne widzieć innych graczy zbierających rzeczy z pustki.

Eric: Nie, źródło nie zniknie. Obecnie przechodzi ono w stan zużycia i jest on zależny od gracza.

Dla przykładu, jeżeli eksploatujesz źródło miedzi, to w miarę postępu żyły rudy będą znikać z danego kamienia do momentu, aż będzie on wyglądał jak reszta skał. Dla każdego gracza w pobliżu, który nie użył jeszcze tego źródła, żyły rudy nadal będą widoczne i możliwe będzie ich wyeksploatowanie. Dlatego jeżeli ty wykorzystasz dane źródło, to nadal będziesz widział swojego kumpla obok uderzającego w skałę, a nie powietrze.

Kamienie Transmutacji (Transmutation Stones)

P: Czym dokładnie są Kamienie Transmutacji i jak one działają?

Eric: Kamienie Transmutacji to tak naprawdę sposób na sprawienie, aby nowoznaleziony przedmiot wyglądał tak, jak chcesz, żeby wyglądał. Kamienie transmutacji są przedmiotami z pojedynczym zadziałaniem, które pozwalają ci wziąć dwie sztuki broni lub części zbroi i stworzyć sprzęt, który łączy ich wygląd i statystyki. Jeżeli lubisz wygląd danego łuku, ale właśnie znalazłeś łuk z lepszymi statystykami, to Kamień Transmutacji (Transmutation stone) pozwoli ci połączyć ulubiony wygląd starego łuku ze statystykami nowej broni.

Kamienie Transmutacji nie mają nic do czynienia z szukaniem sprzętu z najlepszymi statystykami. Wszystkie bronie oraz przedmioty będą dostępne poprzez normalną rozgrywkę.

P: Ile będzie kosztował Kamień Transmutacji? Czy będą one dostępne w sklepie poza grą?

Eric: Jeszcze nie ustaliliśmy struktury cenowej za Kamienie Transmutacji. Nie jesteśmy w tym momencie pewni, czy będą one dostępne poza sklepem w grze. Z punktu widzenia naszej filozofii wierzymy, że gracze powinni móc zdobywać takie przedmioty w grze i to nie tylko poprzez sklep. Będziemy o tym więcej mówić, kiedy podejmiemy ostateczne decyzje.

P: Gdy transmutujesz dwie części zbroi które mają element ulepszający, jak np. godła (crests), to Kamienie Transmutacji pozwalają ci wybrać, który komponent chcesz zachować?

John: Tak, jeżeli transmutujesz dwie części zbroi mających ulepszenia, gracz może wybrać, które ulepszenie chce zachować po transmutacji. Jeżeli tylko jedna część zbroi ma ulepszający komponent, to jest on automatycznie zachowywany po transmutacji.

P: Gdy użyjemy Kamieni Transmutacji, czy przedmiot, którego statystyki kopiujemy, ulega zniszczeniu?

John: Kamienie Transmutacji biorą dwa oddzielne, ale kompatybilne, przedmioty i tworzą w ich miejsce nowy. To oznacza, że praktycznie niszczone są oba przedmioty poddane transmutacji.

P: Czy można użyć Kamieni Transmutacji tak, aby obniżyć statystyki, zamiast je zwiększyć? Czy będzie można cofnąć zmiany w przypadku pomyłki?

John: Jasne, z pewnością będzie możliwe transmutowanie do niższych statystyk, jeżeli tego chce gracz. Gdy już przedmiot zostanie transmutowany, nie ma możliwości cofnięcia tego procesu. Niemniej gracz musi przejść przez kilka kroków i kliknąć akceptuję w kilku miejscach, zanim cała procedura transmutacji będzie miała miejsce. To oznacza, że liczba przypadków powinna być ograniczona.

P: Czy proces transmutacji jest taki sam dla broni i zbroi?

John: Tak, system transmutacji jest taki sam dla broni i zbroi.

P: Czy wszystkie zestawy zbroi w grze będą miały słabe statystyki tylko po to, aby zmusić nas do kupowania Kamieni Transmutacji za prawdziwe pieniądze?

Eric: Absolutnie nie. Nie zmieniamy sposobu tworzenia zbroi właśnie przez ten system. W Guild Wars 2 gracze zaczynają ze słabym, ale bardzo atrakcyjnie wyglądającym, pancerzem (jak widać to w naszym demie) i od tego miejsca zbroje robią się tylko fajniejsze. W rzeczywistości mamy masę naprawdę fajnych zbroi na końcu gry, a to oznacza, że większość graczy nigdy nie użyje Kamieni Transmutacji aby zachować wygląd sprzętu, który znaleźli.

Dzięki za odpowiedzenie na te pytania, John i Eric! Świetnie jest dostać nowe szczegóły na temat systemu przedmiotów.

Zhai