122

396
103
83
Publiczne serwery głosowe Sygnatury Jaka jest twoja historia? Generator buildów Luna Atra Pobierz Klienta Gry Wymagania sprzętowe GW2
{https://account.arena.net/register?alt=gw2} Sygnatury Oferta Domen Publiczne serwery głosowe

Ruch Świata

Spis treści

Lekcja Historii Guild Wars 2

Smoki

Gildie

Askalon, Kryta i Orr

Kintaj, Elona oraz Wolne Miasto Lwich Wrót

Rasy

Czas


Czas

Ostatnie lata nie były łaskawe dla Tyrii. Mimo to zniszczone skały Askalonu zaczynają porastać zielenią, wody cofają się spod Lwich Wrót a na wybrzeżu powstaje nowe miasto. Kolejne przygody czekają zaraz za zakrętem, zaś starożytne miejsca otwierają swoje wrota, ukazując zapomniane sekrety.

Niemniej należy pamiętać, że smoki uwalniają swoją potęgę, rozprzestrzeniając się jak zaraza. Zanim zostaną powstrzymane, zmienią oblicze Tyrii nie do poznania... jaki będzie koniec, możemy tylko zgadywać.

Czasy się zmieniły. Rasy Tyrii stają teraz na równym gruncie, walcząc o potęgę pomimo tego, że smoki są w pełni sił. Jeżeli gdzieś są jeszcze bohaterowie, to najwyższy czas, aby ujawnili się i uratowali świat.

Ktoś musi sięgnąć po chwałę, dać nadzieję, a prawdopodobnie także szansę na pokój.

Kalendarium

Zaczerpnięte z Ghosts of Ascalon Matta Forbecka i Jeffa Grubba. Kalendarz rozpoczyna się w roku 1AE, pierwszym roku po Exodusie.

Zaczyna się akcja książki "Ghosts of Ascalon". Kralkatorrik, starożytny kryształowy smok, przebudza się. Powstanie Dragonbrand. Zniszczenie Destiny's Edge. Założenie Vigil. Pierwsze pojawienie się Sylvari, wyrastających z Pale Tree na Wybrzezu Wyrzutków. Korsarze i inni piraci zajmują powoli schnące ruiny Lwich Wrót. Założenie Divinity's Reach w kryteńskiej prowincji Shaemoor. Zhaitan, starożytny nieumarłych smok, przebudza się. Wynurzenie Orr. Zatopienie Lwich Wrót. Centaur Ventari, prorok, umiera pod Pale Tree, pozostawiając Tablice Ventariego. Jormag, starożytny lodowy smok, przebudza się. Nornowie uciekają na południe. Przebudzenie Primordusa. Kalla Scorchrazor wznieca powstanie przeciwko szamanom Płonącego Legionu. Popielce wznoszą na ruinach Rin w Askalonie Czarna Cytadelę. Założenie Klasztoru Durmanda w Dreszczogórach. Armia Popielców zdobywa Askalon. Następuje Foefire. Królowa Salma jednoczy Krytę. Król Askalonu Adelbern przywołuje Hebanową Awangardą. Założenie Ebonhawke. Primordus, starożytny ognisty smok, porusza się, ale nie budzi. Asury pojawiają sie na powierzchni. Transformacja Krasnoludów. Kormir zostaje boginią. Askalońscy uchodźcy uciekają do Kryty. Zatopienie Orr. Koniec Wojen Gildii. Inwazja Popielców na królestwa ludzi. Spopielenie Askalonu. Początek Wojen Gildii. Wzniesiono Wielki Mur Północny. Kryta staje się niezależnym państwem. Elona zakłada w Tyrii kolonię - Kryte. Cantha rozpoczyna handel z Tyrią. Orr staje sie niezależnym państwem. Exodus bogów ludzi. Bogowie ludzi dają magię rasom Tyrii. Ludzie wypędzają Popielców z Askalonu. Ludzie pojawiają się na kontynencie Tyrii. Ostatnie ślady Gigantus Lupicus (Wielkich Olbrzymów) chodzących po ziemiach Tyrii.
Tłumaczenie – Zhai, Tom Stone i Rvik. Korekta - Thaia i Lunar