122

396
103
83
Publiczne serwery głosowe Sygnatury Jaka jest twoja historia? Generator buildów Luna Atra Pobierz Klienta Gry Wymagania sprzętowe GW2
{https://account.arena.net/register?alt=gw2} Sygnatury Oferta Domen Publiczne serwery głosowe

Ruch Świata

Spis treści

Lekcja Historii Guild Wars 2

Smoki

Gildie

Askalon, Kryta i Orr

Kintaj, Elona oraz Wolne Miasto Lwich Wrót

Rasy

Czas


Gildie

Gildie Tyrii rosły i powiększały się, pomimo zniszczenia Wysp Bitewnych. Baltazar pomagał w budowie nowej świątyni na ruinach Lwich Wrót, kładąc kamień węgielny oraz otwierając wrota do Mgieł, aby bohaterowie każdego świata mogli brać udział w turniejach. Lecz nowe gildie nie są tak związane z rasą jak stare – nie są już zarezerwowane jedynie dla ludzi, lecz zrzeszają bohaterów wszystkich kultur.

Asury z łatwością przystosowały się do systemu gildii, używając ich tak, jak używały załóg (krewe), do wykonywania określonych zadań. Dla Popielców gildie są jak kompanie. Nie zastępują lojalności wobec swoich legionów, lecz zamiast tego dają Popielcom możliwość pokazania siły swojej rasy i zwiększenia reputacji wśród innych wojowników. Nornowie są zawsze skorzy do bitki, a ich lojalność wobec przyjaciół sprawia, że są błogosławieństwem podczas walki. Sylvari wnieśli unikatowe i zgoła nieprzewidywalne korzyści gildiom, a ponadto jako rasa są w stanie stawić czoła największym niebezpieczeństwom, choćby tylko po to, żeby ich doświadczyć.

Gildie stanowią znaczącą siłę w Tyrii, biorąc na swoje barki wyzwania, którym nie sprostałby samotny poszukiwacz przygód, są w stanie przeciwstawić się najpotężniejszym oponentom. Mówi się, że jeśli istnieje jakakolwiek szansa na przywrócenie pokoju w Tyrii, to wyjdzie ona właśnie z gildii i ich atmosfery kooperacji oraz jedności.