122

396
103
83
Publiczne serwery głosowe Sygnatury Jaka jest twoja historia? Generator buildów Luna Atra Pobierz Klienta Gry Wymagania sprzętowe GW2
{https://account.arena.net/register?alt=gw2} Sygnatury Oferta Domen Publiczne serwery głosowe

Skrót informacji z developer livestream! 18.01.2013
livestream

aktualizacja

Nagłówek

Przed Wami lista z najważniejszymi informacjami wyciągniętymi z livestreama, który odbył się 17 stycznia.

Część pierwsza:

Plan działania dla trybu PvE, aby ożywić na nowo opustoszałe tereny:

  • Nowe osiągnięcia związane z daily i monthly dodające zupełnie nowy styl rozgrywki.
  • Nowe osiągnięcia mające wzmocnić współpracę między graczami, co ma pomóc im zrozumieć koncepcje gry.
  • Nowa zawartość dla gildii – 4-5 nowych różnych rodzajów rozgrywki dla członków gildii.
  • Dodanie nowych poziomów do rozwoju ekonomii gildii, nowe nagrody dla członków gildii.
  • Około 100 nagród powiązanych z osiągnięciami, pozwalające pokazać innym wszystkie fajne rzeczy, których dokonaliśmy.
  • Nowe przedmioty Ascended dostępne poza Fraktalami, z nowymi osiągnięciami i systemem nagród.

Lochy i ich rozwój:

  • Usunięcie tzn. rez rushing - sposobu gry, w którym po pokonaniu trudnego przeciwnika wszyscy martwi gracze biegną od najbliższego waypointa.
  • Nie będzie można używać waypointów w chwili, gdy ktoś z grupy wewnątrz lochu jest w trakcie walki.
  • Część spotkań będzie nerfiona, gdyż są zbyt trudne, ale jednocześnie będziemy się przyglądać tym zmianą, aby zachować balans.
  • Nowe nagrody.

Mechanika LFG:

  • Obecnie trwają pracę nad systemem LFG dostosowanym nie tylko do lochów, ale także do sPvP czy innych czynności.

sPvP:

  • Trwają prace nad niestandardowymi arenami – w chwili obecnej upewniamy się, że są one wolne od błędów.
  • Pracujemy nad tablicami wyników .
  • Nowe doświadczenia w PvP – lepszy system dobierania przeciwników o podobnym poziomie umiejętności.
  • Trwają prace nad nową wersją turniejów, drużyna vs. drużyna. Będą one płatne, o mniejszej nagrodzie w porównaniu do innych turniejów. Zwycięzcy zostają w grze, a przegrani wracają do poczekalni w Mgłach. (Obecny system turniejów wymaga 8 drużyn do rozegrania 3 rund, przez co ciężko jest znaleźć odpowiednią liczbę osób do rozegrania go.)
  • Nowy rodzaj turniejów zostanie wprowadzony na mapie Temple of Silent Storm.
  • Zostaną dodane nowe skórki do zbroi w PvP.
  • Niedługo ukaże się wiadomość na blogu, która powie więcej na ten temat.

WvW:

  • Planowane jest wprowadzenie dodatkowego systemu nagród do WvW, aby zachęcić graczy do gry w tym trybie.
  • Dalej trwają prace nad znikającymi obiektami (graczami, efektami itp.)
  • Zostaną dodane nowe skórki do zbroi w PvP.

Balans AoE:

  • Jednym z wielu problemów dotyczących WvW i sPvP jest AoE. Uważamy, że w tej chwili efekt ten jest zbyt silny, przez co większość osób na WvW skupia się tylko na buildach pod AoE.
  • Dla osób, które nie wiedzą – maksymalna liczba celów dla machin oblężniczych wynosi 50, a dla zwykłego AoE gracza 5.
  • Redukcja AoE ma wprowadzić balans między nimi a umiejętnościami single target.
  • To samo dotyczy lochów, gdzie obecnie część spotkań można przejść spamując umiejętnościami AoE, czego chcemy uniknać.

Filozofia towarzysząca broniom, cechom i balansowi klas:

  • Chcemy sprawić, aby każda klasa miała możliwość wyjścia z danej sytuacji na wiele różnych sposobów, co nie oznacza, że każda klasa będzie posiadała te same rozwiązania.
  • Podsumowując: chcemy, aby wszystkie bronie, cechy i buildy stały na tym samym poziomie.
  • Wiele klas posiada 1 czy 2 dobre buildy, podczas gdy inne czasem posiadają po 5, dlatego też chcemy wprowadzić zmiany, aby każda klasa dysponowała 5 czy 6 dobrymi buildami.

Część druga (ogólny zarys):

Q: W jakim stopniu według was każda klasa spełnia założenia waszej filozofii?

  • Część klas spełnia swoje role, a część nie.
  • Pragniemy, aby słabsze buildy były na równi z tymi dobrymi.
  • Niby są, ale wciąż mamy dużo pracy przed sobą.

Q: Wytłumaczcie mi, co rozumiecie przez rozwój WvW.

  • Pragniemy wyciągnąć ludzi z biegania zergiem, chcemy, aby zaczęli działać, a nie biegać wielką masą.
  • Wolimy nagradzać graczy indywidualnie za ich działania, niż honorować całe serwery.

Q: Co z fraktalami?

  • Dodanie możliwości wrócenia do gry po utracie połączenia oraz wprowadzenie rozwiązania dla ograniczeń poziomowych – te rzeczy wejdą z najnowszą aktualizacją.
  • Możliwość rozpoczęcia fraktali od najwyższego jaki uzyskał którykolwiek z graczy w drużynie – każdy poniżej tego poziomu będzie miał możliwość awansu o poziom wyżej względem poziomu, który aktualnie osiągnął.
  • Nagrody będą zależne od indywidualnego poziomu fraktali, a nie jak do tej pory od poziomu fraktala na którym znajduje się gracz.
  • System dynamicznych wydarzeń w otwartym świecie – jak będzie on ewoluował – sprawcie, aby był on bardziej zrozumiały i zapewniał więcej nagród.
  • Zmiany w Orr na koniec miesiąca – dodanie nowych nagród i zmian środowiskowych w obszarze.
  • Kontynuacja prac nad budową wiedzy o świecie i historii osobistej – pomiędzy aktualizacjami będą dodawane nowe wydarzenia i misje dla gildii.

Q: Stanowisko odnośnie wyświetlania imion postaci w WvW

  • Ogólnie odczucia są mieszane – chcemy wyświetlać przeciwników jako cały serwer, a nie pojedyncze jednostki, na których będziemy się mścić za to, że nas zabili.
  • Nie porzucamy tego pomysłu, gdyż daje on nową motywacje do konkurowania z innymi graczami.
  • WvW dotyczy wielkich bitw, gdzie każde indywiduum nie jest tak ważne.

Q: Co z systemem awansu projektowanym na rzecz WvW?

  • Pragniemy, aby zachować spójność pomiędzy nim, a innymi rzeczami w grze. W tej chwili nie możemy dużo powiedzieć na ten temat.

Q: Jaki priorytet kładą deweloperzy: na nową zawartość, czy naprawę błędów starej zawartości?

  • Pragniemy najpierw naprawiać stare błędy, a następnie dodawać nową zawartość.
  • Właściwe zespoły koncentrują się na różnych aspektach gry, aby upewnić się że nic nie zostaje w tyle.

Q: Istniejące klasy będą miały możliwość korzystania z większej ilości broni niż dotychczas?

  • Bardzo dobre pytanie. Możliwe, że stanie się to w przyszłości, w tej chwili nie mogę tego komentować.

Q: Jak chcecie sprawić, aby walki stały się bardziej interesujące?

  • Planujemy zastosować różne mechaniki przy różnych stanach życia przeciwników.
  • Dysponujemy obecnie lepszymi narzędziami do rozwijania skryptów w walce.

Q: Co zWvW i ekwipunkiem Ascended?

  • Pomysł ten został rzucony – możliwe że będzie on znajdował się w systemie nagród WvW.
  • Mam nadzieję, że wkrótce zobaczymy ekwipunek Ascended w WvW.

Q: Niestandardowe areny – nowe tryby gry? Co z ceną za ich tworzenie?

  • Tak, stworzenie własnej gry będzie wymagało opłacenia kosztu wynajęcia serwera.
  • Nie będzie można stworzyć nowych trybów gry, ale dalej pozostanie możliwość zarządzania funkcjami serwera i dostosować tryb do własnych potrzeb.
  • Wiemy, że czekacie na nowe tryby, takie jak CTF.

Q: GvG – Gildia kontra gildia.

  • Potyczki w siedzibach gildii – przejmowanie flag, Guild Lord, coś jak tryb GvG w Guild Wars 1.
  • Wyobrażamy to sobie bardziej jako walka 5 vs. 5 na predefiniowanych przez graczy arenach.

Q: Nowe tryby gry?

  • Pragniemy rozwijać i wprowadzać nowe tryby gry takie jak deathmatch czy CTF.
  • Możliwe, że zaimplementujemy elementy starych trybów w nowych.

Q: Czy Guild Wars 2 w końcu stanie się esportem?

  • Tak, obecnie pracujemy nad rzeczami wymaganymi w tego typu rozgrywkach (tzn. niestandardowe areny, tryb obserwatora czy wsparcie dla streakingu).
  • Planujemy wypuścić wszystko jeszcze w tym roku.

Q: Czy zgadzacie się z ogólnym stwierdzeniem, że obecny metagame jest nudny?

  • Obecny metagame jest nudny, możemy wprowadzić kilka rozszerzeń.
  • Tank – klasa spełniająca tą rolę ma na celu utrzymanie danej pozycji przy pomocy swoich zdolności. Dlatego chcemy usunąć tanków z gry.
  • Nie chcemy doprowadzić do sytuacji, gdy każda drużyna będzie potrzebować bunkra.
  • Chcemy dać innym klasom buildy, które pozwolą im przytynkować.

opublikowane przez: Quise