122

396
103
83
Publiczne serwery głosowe Sygnatury Jaka jest twoja historia? Generator buildów Luna Atra Pobierz Klienta Gry Wymagania sprzętowe GW2
{https://account.arena.net/register?alt=gw2} Sygnatury Oferta Domen Publiczne serwery głosowe

Stany i Wzmocnienia

Nagłówek

Spis treści

Podstawy

Więcej o mechanice

Analiza - trochę cyferek

Wpływ profesji oraz rasy


Podstawy.

Boon (Wzmocnienie)

Boon to pozytywny efekt o ograniczonym czasie działania, przeciwieństwo negatywnych przypadłości. Czas działania boonów sumuje się, moc nie (z wyjątkiem siły - Might). Przykładowo, jeżeli użyjesz umiejętności dającej 10 sekund regeneracji (Regeneration) na kimś, komu pozostało jeszcze 5 sekund regeneracji, jej moc nie zwiększy się, ale regeneracja będzie działać na niego przez 15 sekund.

Lista Boonów

  • Aegis – blokujesz kolejny atak.
  • Fury – podnosi o 20% szanse na krytyczny atak (sumuje się czas działania).
  • Might – podnosi obrażenia zadane przez każdy atak o X (sumuje się moc).
  • Protection – redukuje otrzymane obrażenia o 33% (sumuje się czas działania).
  • Regeneration – regeneruje X życia na sekundę (sumuje się czas działania).
  • Retaliation – odbija zadane obrażenia w atakującego za każdym razem, gdy zostaniesz uderzony (sumuje się czas działania).
  • Stability – jesteś odporny na knockdown, push, launch, stun, daze, float, sink i fear.
  • Swiftness – prędkość poruszania się zwiększona o 33% (sumuje się czas działania).
  • Vigor – szybsza regeneracja wytrzymałości (Endurance)(sumuje się czas działania).

Przypadłość (Condition)

Condition to efekt negatywny, który można nałożyć na przeciwnika za pomocą odpowiednich umiejętności lub traitów (cech). Charakteryzuje je czas działania oraz efekt. Gdy przypadłość zostaje nałożona na wroga, który już na nią cierpi, w niektórych przypadkach efekty nałożą się na siebie (ich moc wzrośnie), w niektórych przedłuży się czas ich działania (pozostały i nowy czas dodadzą się do siebie), a w kilku przypadkach nic się nie zmieni. Gdy Condition zostaje usunięty za pomocą umiejętności, zostaje zdjęty cały, niezależnie od pozostałego czasu działania i mocy.

Lista Przypadłości

  • Bleeding – zadaje X obrażeń na sekundę (sumuje się moc).
  • Blind – następny atak wykonany przez cel chybi.
  • Burning – zadaje X obrażeń na sekundę (sumuje się czas działania).
  • Chilled – obniża szybkość poruszania się i odnawiania umiejętności o 66% (sumuje się czas działania).
  • Confusion – zadaje X obrażeń za każdym razem, gdy przeciwnik użyje umiejętności (sumuje się moc).
  • Crippled – obniża szybkość poruszania się o 50% (sumuje się czas działania).
  • Fear – cel ucieka w kierunku przeciwnym do rzucającego.
  • Immobilized – cel nie może się poruszać ani stosować uników (sumuje się czas działania).
  • Poison – zadaje X obrażeń na sekundę. Obniża skuteczność umiejętności leczących celu o 33% (sumuje się czas działania).
  • Vulnerability – zwiększa o 1% obrażenia przyjmowane przez cel (sumuje się moc).
  • Weakness – 50% ataków celu zadaje mniej obrażeń (glancing) oraz obniża regenerację wytrzymałości (endurance ) o 50%.