122

396
103
83
Publiczne serwery głosowe Sygnatury Jaka jest twoja historia? Generator buildów Luna Atra Pobierz Klienta Gry Wymagania sprzętowe GW2
{https://account.arena.net/register?alt=gw2} Sygnatury Oferta Domen Publiczne serwery głosowe

Tworzenie postaci

Ten artykuł pokrótce opisuje jak przebiega proces tworzenia postaci w Guild Wars 2 oraz na co wpływ mają poszczególne wybrane podczas generowania nowej postaci przez gracza opcje.

Spis treści

Początek

Wygląd

Historia postaci


Historia postaci

Tworzenie Postaci 24

Wbrew pozorom biografia postaci jest bardzo istotnym elementem w tworzeniu bohatera, ponieważ ma ona wpływ na to, jakie misje osobistej historii przyjdzie nam wykonać oraz jak niektórzy NPC będą się do nas zwracać. Pierwszy ekran wyboru zależny jest od profesji, jaką wybraliśmy na początku i decyduje on o wyposażeniu dodatkowym, takim jak nakrycie głowy, lub o pierwszym zwierzaku (w przypadku łowcy) jaki będzie dla nas dostępny po wystartowaniu gry.

Tworzenie Postaci 25

Drugi wybór dotyczy tego, w jaki sposób będziemy przekonywać do siebie innych – czy będziemy wykorzystywać wrodzony urok (charm), czy odwołamy się do wyższych uczuć i godności (dignity) czy może będziemy imponować reszcie świata naszą siłą i uporem (ferocity). Wybór, jakiego tutaj dokonamy nie jest permanentny i wysokość wskaźników tych trzech pobocznych atrybutów zmienia się za każdym razem, gdy korzystamy z danej opcji dialogowej. Łatwiej jest nam przekonać kogoś do naszych racji przy pomocy atrybutu, który ma najwyższą wartość. Jednocześnie korzystając, a więc i stając się lepszym w jednej umiejętności, tracimy wprawę w pozostałych dwóch.

Tworzenie Postaci 26

Kolejnym wyborem jest wybór zależny od rasy danej postaci. Asury wybierają szkołę, jakiej są przedstawicielami, Charry legion, do którego należą, ludzie ustalą swoje pochodzenie, Nornowie decydują o tym, co kieruje ich wojowniczą postawą, natomiast Sylvari muszą określić jaki sen pobudził ich do działania.

Wszystkie podjęte w tym kroku decyzje wpływają na misje, jakim będziemy musieli stawić czoła, aby posunąć fabułę gry do przodu. Przykładowo, będąc Charrem i wybierając Legion Popiołu (Ash Legion) do naszych zadań zaliczać się będzie szpiegostwo i infiltracja, natomiast członkowie Legionu Żelaza (Iron Legion) stawią czoła czysto wojskowym wyzwaniom związanym z otwartą bitwą czy ochroną.

Tworzenie Postaci 27

Ósmy panel również przedstawia wybór zależny od rasy i również ma wpływ na misje w Osobistej Historii. I tak, Asury zdecydują o swoim pierwszym wynalazku, Charry określą kim był ich ojciec, ludzie ustalą czego najbardziej w życiu żałują, Nornowie dowiedzą się co takiego wyprawiali na ostatniej wielkiej uczcie, natomiast Sylvari wybiorą najważniejszą dla nich naukę Ventari.

Tworzenie Postaci 28

Przedostatni panel, podobnie jak dwa poprzednie, wpływa na Osobistą Historię, nadając jej ostatnie, finałowe szlify. Asury wybiorą swojego mentora, Charry dowiedzą się, za którego towarzysza broni oddaliby życie, ludzie odbiorą błogosławieństwo wybranego bóstwa, Nornowie zdradzą jaki zwierzęcy duch ich prowadzi, a Sylvari poznają porę swojego przebudzenia.

Uff... nareszcie nasz bohater wie kim jest i skąd pochodzi. Jedyne co nam jeszcze zostało to...

Wybór imienia

Najważniejsza (dla wielu) graczy sprawa, czyli wybór nicku postaci. Nick nie może mieć mniej niż trzy oraz więcej niż dziewiętnaście znaków, może zawierać jedynie znaki angielskie oraz spacje. W przeciwieństwie do pierwszej części gry postać może posiadać jednoczłonową nazwę. Niedozwolone są oczywiście wulgaryzmy.

Jeśli wiecie już jak chcecie się nazywać – podpiszcie streszczenie wybranej przez Was historii postaci wybranym przez was nickiem – gra poinformuje was, jeśli coś będzie nie tak (np. nick jest już zajęty). A jeśli wszystko będzie ok – tworzenie postaci dobiegnie końca, a wy będziecie mogli zacząć grę...

Tom Stone