122

396
103
83
Publiczne serwery głosowe Sygnatury Jaka jest twoja historia? Generator buildów Luna Atra Pobierz Klienta Gry Wymagania sprzętowe GW2
{https://account.arena.net/register?alt=gw2} Sygnatury Oferta Domen Publiczne serwery głosowe

Update 1 Października 2012 02.10.2012
GuildWars2.com

Update

Nagłówek

Koniec z exploitami i zaciętymi skill pointami w Guild Wars 2 (przynajmniej mam taką nadzieję). W nocnym update pojawiły się również zmiany dotyczące umiejętności oraz poprawiające nieco jakość rozgrywek PvP i WvW. Pełną listę zmian możecie przeczytać na oficjalnym forum gry lub w rozwinięciu newsa.

Ogólne

  • Poprawiono wiele zepsutych eventów i skill pointów.
  • Naprawiono błędy w różnych obszarach na mapie, które pozwalały graczom dostać poza grywalną przestrzeń.
  • Naprawiono błąd w kodzie ograniczającym speed-clear podziemi. Gracze nie powinni już otrzymywać zmniejszonych nagród bez aktywowania się kodu.
  • Naprawiono błąd, który automatycznie zabijał graczy przy wchodzeniu do Sharkmaw Caverns w Lwich Wrotach.
  • Naprawiono exploit w "serduszkach", który pozwalał graczom na szybkie ich wykonanie poprzez podnoszenie przedmiotów, gdy ich ekwipunek był pełny.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że każdy charr krzyczał przy jakimkolwiek upadku z wysokości.
  • Naprawiono błąd, który resetował miesięczne achievementy przed zakończeniem miesiąca.
  • Poprawiono konwersję wszystkich elementów, które zostały zmienione z przypisanych na postać na przypisane na konto.
  • Naprawiono błąd, który wyłączał pewną muzykę z gry.
  • Naprawiono problem z tabelą łupów dla nieumarłych pędraków.
  • Naprawiono błąd kamery, który czasami umiejscawiał ją zbyt blisko pleców postaci.
  • Zaktualizowano niektóe bronie środowiskowe tak, aby znikały z mapy po pewnym czasie. Pozwoli to uniknąć problemów spowodowanych przez setki tych przedmiotów walających się po okolicy.
  • Zaktualizowano Rune of Adventurer i Sigil of Energy aby każda z nich dawała 25% Endurance po aktywacji.
  • Zaktualizowano nagrody końcowe za mapy Ashford Valley i wszystkich mapach World-versus-World, aby dopasować je do poziomu map.
  • Dodano odpowiedni komunikat o błędzie dla graczy, próbujących przyjąć zbyt wielu ludzi do jednej gildii.
  • Pancerz, który jest obecnie ubrany nie może już zostać transmutowany.
  • Aktualizacje Keg Brawl:
    • Lob: Ta umiejętność celuje teraz w obszar.
    • Throw: Ta umiejętność ma teraz zasięg starego Lob ale z czasem rzucania.
  • Kupcy typu Weaponsmith sprzedają swoje towary za monety zamiast za karmę.
  • Panna Mipp w Almuten Mansion sprzedaje teraz Curry Buns zamiast przestarzałych buffów.
  • Wypłynięcie na powierzchnię podczas powalenia nie wywołuje już nieśmiertelności. Ta zmiana została wprowadzona, aby powstrzymać graczy od wykorzystania powierzchni wody, aby utrzymać stałą niewrażliwość.
  • Trading Post będzie prawidłowo odświeżać się przy użyciu menu kontekstowego elementu z ekwipunku.
  • Transmutowane kulturowe zbroje uniemożliwiają założenie ich przez inne rasy.
  • Skrzynie z pancerzem Valkyrie będą teraz prawidłowo zawierać płaszcz zamiast dwóch hełmów.

Osobista Historia

  • Naprawiono błędy w misji "Ships of the Line".
  • Naprawiono błędy uniemożliwiające kontynuację następujących misji: “Forging the Pact,” “Killing Fields,” “Shell Shock,” “Short Fuse,” “The Battle of Fort Trinity,” “The Machine in Action,” oraz “Tower Down.”
  • Zaktualizowany trudność z następujących misji: “Killing Fields,” “Lines of Communication,” “Minotaur Rampant,” “Mired Deep,” “Ships of the Line,” “The Battle of Fort Trinity,” “The Greater Good,” oraz “The Queen’s Justice.”

Wydarzenia

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zakończenie eventu z Claw of Jormag.
  • Dodano katapulty i skalowanych weteranów do eventu z naprawą mostu w Kessex Hills.

Podziemia

  • Crucible of Eternity
  • Zmniejszono poziom trudności przeciwników i bossów, zwłaszcza ilośc ich zdrowia i pancerza.
  • Citadel of Flame
  • Usunięto exploity pozwalające graczom pominąć jedną ze ścieżek tego lochu.
  • Zredukowana trudność Searing Effigy.
  • Arah
  • Usunięto exploity pozwalające graczom pominąć jedną ze ścieżek tego lochu.
  • Naprawiono błąd, który blokował grę w Story Mode.

Player versus Player

  • Gry nie będą już autobalansowane gdy jedna z drużyn osiągnęła już 80% wyniku potrzebnego do zwycięstwa.
  • Gry nie będą już autobalansowane w ciągu dwóch minut do zakończenia gry, jeśli gra kończy się z powodu czasu.
  • Funkcjonalność autobalansu została zaktualizowana, aby przyznać bonus wolontariuszom, którzy decydują się na zmianę drużyny. Gra będzie również przyznawała nagrody zwycięskiej drużyny tym, którzy w jej trakcie musieli zmienić stronę potyczki. W przypadku braku wolontariuszy wybór będzie losowy.

World versus World

  • Zaktualizowano Red Portal Keep w Eternal Battlegrounds aby nie można było rozstawiać machin oblężniczych na całym jej terenie.
  • Naprawiono błąd z Keep Lordami w WvW, w którym mogli stać się całkowicie odporni na obrażenia.

Profesje

  • Ogólnie
  • Broń (zestawy narzędziowe Inżyniera, wyczarowanie bronie Elementalisty, sztandary Wojownika) zapisują teraz swój autoatak.
  • Następujące umiejętności będą teraz trafić 3 cele zamiast 1:
    • Sztylet Elementalisty: Lightning Whip, Lightning Touch
    • Włócznia Mesmera: Stab, Jab, Evasive Strike
    • Włócznia Łowcy: Stab, Jab, Evasive Strike, Dart, Counterstrike
    • Włócznia Złodzieja: Stab, Jab, Poison Tip Strike, Nine Tailed Strike
    • Włócznia Wojownika: Stab, Jab, Impale, Mariner’s Frenzy, Parry
  • Elementalista
  • Flame Burst: Ta umiejętność nie będzie już działać, jeśli cel znajduje się za graczem.
  • Lightning Surge: Ta umiejętność nie ma już nieskończonego zasięgu i nie trafia celów za graczem. Jest także właściwie podatna na linię wzroku i działa poprawnie z cechą ścieżki Arcana: Blasting Staff.
  • Inżynier
  • Elixir X: Ta umiejętność teraz zyskuje dodatkowy czas trwania z obu cech ścieki Inventions: Elite Supplies oraz Alchemy: Potent Elixirs.
  • Freeze Grenade: Ta umiejętność nie czerpie już korzyści z cechy Grenadier ze ścieżki Explosives, redukującej jej czas odnowy o 5 sekund.
  • Knee Shot: Ta cech ścieżki Firearms wpływa obecnie na wszystkie unieruchomienia (Immobilize) inżyniera. Efekt może zostać aktywowany raz na 5 sekund, aby uniemożliwić graczom nieustanne okaleczanie (Cripple) przeciwników.
  • Mortar: Ta umiejętność jest teraz poprawnie brana pod uwagę przy cesze Rifled Turret Barrels ze ścieżki Inventions.
  • Rifled Barrels: Ta cecha ścieżki Firearms działa pod wodą wraz z Elixir Gun kit.
  • Strażnik
  • Bane Signet: Animacja tej umiejętności będzie działać poprawnie dla graczy używających młotów i wielkich mieczy.
  • Line of Warding: Ta umiejętność działa obecnie 5 a nie 8 sekund.
  • Merciful Intervention: Umiejętność ta będzie obecnie leczyć jedynie jeśli nie zostanie przerwana.
  • Renewed Focus: Działa obecnie lepiej pod wodą (gracze mogą wcześniej używać innych umiejętności) oraz współpracuje z cechą Elite Focus ścieżki Virtues. Umiejętność ta odświeży również poprawnie Virtue of Courage pod wpływem odpowiednich cech.
  • Shield of Absorption: Umiejętniej ta wyświetla się już poprawnie dla wszystkich ras.
  • Wrathful Spirit: Czas trwania odwetu (Retaliation) tej cechy została zmniejszona z 10 do 3 sekund.
  • Mesmer
  • Zmieniono wszystkie widma i klony tak, aby aktywowały się w odpowiednim zasięgu.
  • Zmieniono mantry tak, aby działały tak samo pod jak i nad wodą. dodatkowo, po ich przerwaniu nie odnawiają się już natychmiastowo.
  • Illusionary Riposte: Działa poprawnie z cechą Blade Training ścieżki Dueling.
  • Phantasmal Warden: Ta umiejętność nie ma już zerowego czasu odnawiania pod wpływem cech. Najniższy czas odnowy tej umiejętności to około 5 sekund.
  • Nekromanta
  • Blood Is Power: Ta umiejętność przyznaje 10 poziomów potęgi (Might) ale nie przyznaje dodatkowej puli siły życiowej (Life Force).
  • Chill of Death: Ta cecha ścieżki Spite nie spowalnia już po aktywacji autoataku gracza.
  • Epidemic: Ta umiejętność nie ma już nieskończonego zasięgu.
  • Haunt: Ta umiejętność Shadow Fienda włącza się obecnie natychmiastowo.
  • Last Gasp: ta cecha ścieżki Soul Reaping będzie nakładać ochronę (Protection) i przełamywać ogłuszenie (Stun) podobnie jak umiejętność Spectral Armor. Posiada dodatkowo 60-sekundowy czas odnowy a jej czas trwania zmniejszono do 6 sekund, aby odpowiadał umiejętności.
  • Life Transfer: Ta umiejętność będzie działać poprawnie z cechą Path of Midnight ścieżki Soul Reaping.
  • Life Siphon: Ta umiejętność zadaje poprawne obrażenia jedynie w swoim normalnym zasięgu - 600.
  • Spectral Grasp: Ta umiejętność będzie od teraz dodatkowo przyznawać 10% siły życiowej (Life Force). Będzie również czerpać korzyści z cechy Spectral Attunement ścieżki Curses, aby poprawnie wydłużać czas trwania zmrożenia (Chill) do 6 sekund.
  • Spectral Walk: Ta umiejętność nie bedzie już generować siły życiowej (Life Force) gdy zostanie zablokowana przez wejście w Death Shroud, Plague lub Lich Form.
  • Vampiric: ta cecha ścieżki Blood Magic przy współpracy z cechą Bloodthirst poprawnie zwiększa wysysanie życia.
  • Łowca
  • Entangle: Ta umiejętność czerpie teraz poprawnie korzyści z cechy Wilderness Knowledge ścieżki Wilderness Survival.
  • Lick Wounds: Ta umiejętność działą obecnie jedynie ze zwierzakami Łowcy.

Klient Mac:

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał graczom na wpisanie znaku (@) w ekranie logowania przy użyciu francuskiej klawiaturzy Apple.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zakup gemów.

opublikowane przez: Tom Stone