122

396
103
83
Publiczne serwery głosowe Sygnatury Jaka jest twoja historia? Generator buildów Luna Atra Pobierz Klienta Gry Wymagania sprzętowe GW2
{https://account.arena.net/register?alt=gw2} Sygnatury Oferta Domen Publiczne serwery głosowe

Walka

Tutaj znajdują się artykuły poświęcone mechanice walki w Guild Wars 2 oraz opisy statystyk mających wpływ na przebieg każdej potyczki z przeciwnikami w grze.

Walka guild wars 2

Ogólne informacje

Wielu przeprowadzających wywiady zastanawia się, czy nie jesteśmy zaniepokojeni czynieniem tak radykalnej zmiany, ale według mnie wszystko to jest po prostu zdrowy rozsądek, jeśli chcemy osiągnąć to, co osiągnąć próbujemy. Byłbym o wiele bardziej zaniepokojony tworzeniem walki w GW2 Z profesjami trójcy niż bez nich. Nie chcę mówić o innych grach czy innych systemach walki, ale ten system jest po prostu lepszy dla naszej gry.

Czytaj dalej

Umiejętności

Umiejętność to czynność wykonywana przez postać gracza dzięki której ma on możliwość wpływać na otaczający go świat gry. Umiejętności mogą zadawać obrażenia, chronić siebie oraz swoich sojuszników a także wywoływać określone efekty w grze. W przeciwieństwie do pierwszego Guild Wars bronie nie mają domyślnego sposobu ataku, a aby zadać nimi obrażenia trzeba wykorzystać odpowiednie umiejętności danego oręża. Gracz może również zautomatyzować ten proces przy pomocy kliknięcia PPM na wybranej umiejętności.

Czytaj dalej

Cechy

Cechy to specjalne zdolności postaci, które, jeśli przyzna się im odpowiednią ilość punktów, zapewniają graczom trwałe pasywne efekty, takie jak zwiększenie statystyk lub poprawienie działania umiejętności, czy też osłabienie działania kondycji nałożonych na postać przez przeciwników. Każda profesja ma swoją własną listę ponad 100 dostępnych dla niej Cech podzielonych na 5 różnych linii rozwoju i podzielonych na dwa typy: główne (Major) oraz pomniejsze (Minor).

Czytaj dalej

Atrybuty

Atrybuty to generyczne modyfikatory poprawiające wydajność postaci w walce. Każda postać posiada jednocześnie dziesięć różnych atrybutów, które określają jej zdolności i zapewniają dodatkowe bonusy podczas walki. Cztery spośród tych atrybutów są dostępne niezależnie od rasy czy profesji postaci a ich poziom zależny jest wyłącznie od poziomu danej postaci. Dwa z nich poprawiają zdolności ofensywne, dwa mają wpływ na obronę bohatera. Pozostałe atrybuty nie wzrastają wraz z poziomem, a na ich wielkość wpływ mają przyznane im przez graczy punkty, posiadane przez postać cechy oraz noszone przez nią przedmioty. Te pomniejsze atrybuty można podzielić na grupy: trzy z nich odpowiadają za zdolności ofensywne, trzy za zdolności defensywne a jeden z nich jest zależny od profesji i wpływa na jej unikatowe właściwości.

Czytaj dalej

Leczenie i śmierć

Zamiast natychmiastowej klęski, kiedy gracz straci całą energię życiową w Guild Wars 2, wprowadziliśmy „tryb ostatniej szansy” (takie moje wolne tłumaczenie). W tym trybie gracz ma do dyspozycji liczbę umiejętności ostatniej szansy, które mogą zostać użyte przeciwko przeciwnikowi i pomogą w walce o szansę na przeżycie. Gracz w tym trybie nadal może być atakowany, co ostatecznie doprowadzi go do stanu w którym będzie mógł tylko zostać wskrzeszony przez innego gracza lub będzie mógł przenieść się do punktu nawigacyjnego.

Czytaj dalej

Stany i wzmocnienia

Stany w GW2 nie mają po prostu wpływu na walkę, one rozkładają się nad nią tęczą mieniącą się kolorami zagłady. Bez względu na to, czy to naturalne, możliwość uśmiercenia wroga w rekordowym czasie każdym występującym pod słońcem choróbskiem może być dyskusyjna. Przyznam się, że robi mi się cieplej na sercu, jak o tym pomyślę. Nie ma nic bardziej zajmującego od nakładania mnóstwa kondycji i przyglądania się jak wrogowie wloką się ku tobie kulejąc, a trucizna i krwawienie wysącza z nich życie, by położyć ich pokotem w oddali. Tak, nekromanta to moja ulubiona profesja, ale to nie ma znaczenia. Jeśli według was związek pomiędzy AI a żywym graczem opiera się na chorobach i schorzeniach, to pod tym względem GW2 nie zafunduje wam minki smutnej pandy - raczej zasmarkanej. Uroczej, zasmarkanej i zabójczej ...

Czytaj dalej

Walka Podwodna

Nie sądzimy, że oddychanie jest zabawne. Pomyśleliśmy, że skoro musisz oddychać każdego dnia, to po co miałbyś męczyć się by oddychać w grze? Nawet pod wodą?

W Guild Wars 2 znajduje się wiele terenów podwodnych i chcielibyśmy abyś cieszył się ich eksploracją, bez zmartwień o to, że utoniesz. Kiedy nurkujesz, aparat oddechowy sam pojawia się na twojej twarzy. Udostępniamy ci podstawowy aparat oddechowy, ale możesz też znaleźć wiele rodzajów świetnego sprzętu podczas zwiedzania głębin oceanu.

Czytaj dalej