122

396
103
83
Publiczne serwery głosowe Sygnatury Jaka jest twoja historia? Generator buildów Luna Atra Pobierz Klienta Gry Wymagania sprzętowe GW2
{https://account.arena.net/register?alt=gw2} Sygnatury Oferta Domen Publiczne serwery głosowe

Wielkie zmiany od 15 kwietnia! vol.1 21.03.2014
www.guildwars2.com

Newsy

Nagłówek

"...Od teraz, aż do 15 kwietnia, będziemy omawiać każdą większa, zapowiedzianą zmianę/nowinkę..."

Taka deklaracja na pewno brzmi dobrze. Oczywiście nie łudzę się, że wszyscy przyjmą ją z entuzjazmem bo narzekania na pewno nie braknie, ale ArenaNet coraz częściej bierze uwagi do siebie. I dobrze! Firma z dużą dozą ekscytacji zapowiada nadchodzące zmiany w swojej grze. Pozostaje czekać na kolejne informacje.

1

Zmiany będą dotyczyć wielu elementów gry. ArenaNet będzie je ujawniać stopniowo. Na pierwszy ogień idą cechy postaci.

Trait Tiers

Pierwszą główną zmianą będzie zlikwidowanie wymogu odwiedzania trenera w celu zakupu ksiąg na kolejne poziomy cech. Aby ten system był jak najbardziej przyjazny, zmieniliśmy poziomy na których odblokowują się dane cechy, by gra była bardziej przyjazna i ekscytująca. Kolejne etapy będą dostępne od 30, 60 i finalnie 80 poziomu postaci gracza.

1

Trait Points

Na chwilę obecną gracz na 80 poziomie postaci posiada do rozdania 70 punktów cech. Żeby odblokować daną cechę, musi zużyć pięć punktów. Wie o tym każdy prawda? No właśnie, więc i to będzie zmienione. Będzie miała miejsce konsolidacja punktów. Teraz gracz na 80 poziomie postaci będzie miał do rozdysponowania 14 punktów, gdyż każdy nowy punkt będzie odpowiednikiem pięciu starych. Pierwszy punkt będzie dostępny na 30 poziomie postaci, gdy gracz osiągnie dostęp do cech adepta. Od 30 poziomu postaci, gracz będzie otrzymywał jeden punkt cechy na 6 zdobytych poziomów aż do 66. Od tego pułapu gracz będzie zdobywał dwa punkty zamiast jednego.

1

System ten ma być bardziej przejrzysty zarówno dla starych jak i nowych graczy. Choć nie ukrywajmy że jest to delikatny ukłon w stronę tych którzy rozdają cechy w sposób 9 - 11 albo 11 - 14 gdzie traci się niektóre cechy. W nowym systemie gracz nie będzie pokrzywdzony. Dodatkowo nawigowanie po nowej tabeli cech będzie przyjemniejszy.

Refunding Traits

Dodatkowo zostaną wprowadzone zmiany odnośnie refundowania cech.

  • Przycisk do wyzerowania drzewka cech, który był dostępny tylko w trybie PvP, zostanie wprowadzony na stałe
  • Zerowanie drzewka cech będzie darmowe dla każdej postaci. Wystarczy nie być w trybie walki, lub podczas starcia na arenie PvP
  • Dodano również przycisk kasowania pojedynczego poziomu cechy. Jeśli omyłkowo dodałeś złą cechę, nie musisz kasować wszystkiego!

Unlocking Traits

1

Jak można połączyć jeszcze bardziej rozwijanie postaci z eksplorowaniem świata? Dodać cechy do odblokowania przez zwiedzanie świata i branie czynnego udziału w niektórych wydarzeniach. Ale jeśli ktoś nie jest nastawiony na zwiedzanie, będzie mógł dokupić daną cechę u trenera swej profesji. Cena będzie uzależniona od jakości tej umiejętności. Uczciwe rozwiązanie, które daje dostęp do danych cech niezależnie od tego jaki styl rozgrywki preferujemy. Więc graczu decyduj. Zwiedzaj albo płać :)

New Grandmaster Traits

ArenaNet chce wprowadzić również 40 nowych unikalnych cech typu grandmaster. Będą one rozdzielone na wszystkie klasy postaci w każdym odblokowanym poziomie cech. Pozwolą one na budowanie ciekawszych postaci pod względem mechaniki. Poniżej kilka z wspomnianych cech:

Elementalist: Aquatic Benevolence

Jaki elemelek jest każdy wie. To postać którą można budować z jednej skrajności w drugą. Wielkie obrażenia, spowalniania, wsparcie, leczenie... coś więcej? No nic. Ta umiejętność będzie skupiona na leczeniu sojuszników. I to nie byle jakim leczeniu. Dodaje aż 25% bonus do leczenia sojuszników! To najwięcej z aktualnie dostępnych dopalaczy leczniczych.

Engineer: Fortified Turrets

Inżynier dostanie kolejną zabawkę z serii tych, których osobiście nie cierpię. Przedstawiana cecha dodaje każdej wieżyczce inżyniera bańkę chroniącą ją przed pociskami przez 4 sekundy. Irytujące prawda? Ale dla inżyniera na pewno przydatne.

1

Guardian: Force of Will

Cechy Guardiana w drzewku Honor dają sporo bonusów. Ale są one skupione na sojusznikach. Force of Will pozwoli na uzyskanie profitów również dla samej postaci. Cecha ta doda 300 punktów witalności co na 80 poziomie postaci daje 3000 punktów trafień. Ciężko było pokonać Guardiana? Teraz będzie jeszcze ciekawiej!

Necromancer: Unholy Sanctuary

Nekromanci używający często umiejętności Death Shroud mogli narzekać na brak możliwości leczenia się w tym trybie. Teraz zostanie to nieco zmienione. Unholy Sanctuary pozwoli na uleczenie się w trybie Death Shroud. Większa przeżywalność, która przy rozsądnym wykorzystaniu przełoży się na solidne obrażenia.

Mesmer: Power Block

Mesmer, klasa o której nie wiem wiele, bo nie mogę się przemóc do grania tym. Wiem tylko jak to mordować. Teraz zostanie mi to utrudnione. Power Block pozwoli Mesmerowi na namieszanie w czasie odnowienia naszych umiejętności. Co powiecie na zwiększenie takowego z 5 sekund do 10? Boli prawda? I to jak! Ale nie dotknie to umiejętności, które nie mają czasu odnowienia.

1

Ranger: Read the Wind

Mój niegdysiejszy main również dostaje zmianę, a co! Większość osób grających ta klasą używa "klasycznej" kombinacji broni skupiającej się na długim łuku. Każdy wie że Ranger z daleka boli. Ale można łatwo uniknąć jego strzał. By zbalansować tą lukę dodana będzie cecha Read the Wind, która pozwoli na szybsze strzelanie z łuku. Polowanie czas zacząć!

Thief: Invigorating Precision

Thief jest typową szklaną armatą. Ogromne obrażenia i wybitna kruchość. By to zmienić Thief otrzyma Invigorating Precision. 5% obrażeń z uderzenia krytycznego zostanie przełożone na leczenie. Pomoże to bardzo w sytuacjach gdy klasyczna umiejętność leczenia jest niewystarczająca, albo czekamy na jej odnowienie.

Warrior: Dual-Wield Agility

Sam "koxałem" Warriora mając dwa topory. Było to przyjemne, nie ukrywam. Ale zostało wyparte przez greatsword w PvE. Kto wie, może przez wprowadzenie Dual-Wield Agility to się zmieni? Bo przecież dodatkowe 10% prędkości ataku w momencie gdy używam w drugiej dłoni toporka, miecza albo młota jest bardzo przyjemne.

A jakie są wasze odczucia? Które z nowych cech przypadają Wam do gustu, a które przyprawiają o gotowanie krwi w żyłach?

opublikowane przez: Krzyshek