122

396
103
83
Publiczne serwery głosowe Sygnatury Jaka jest twoja historia? Generator buildów Luna Atra Pobierz Klienta Gry Wymagania sprzętowe GW2
{https://account.arena.net/register?alt=gw2} Sygnatury Oferta Domen Publiczne serwery głosowe

Wywiady, czyli lanie wody 09.05.2011
www.guildwars2guru.com

Guild Wars 2

wczoraj pojawił się wywiad z Bobem Steinem na temat użyczania głosów w Guild Wars 2, przeprowadzony przez TAP. W skrócie Bob stwierdza, że sequel ma prawie tyle samo historii pisanej co całe GW1 wraz z dodatkiem, dlatego też została podzielona na pewne kategorie - Jeff Grubb zajmuje się sekcją Podziemi, a Ree Soesbee wraz z Scottem McGoughem są odpowiedzialni za rozdziały dotyczące historii postaci. Bob Stein pilnuje, żeby całość była dla gracza zadowalająca. Przytacza też mały przykład, dotyczący ratowania domostwa, który ma przekonać graczy do tego, że Guild Wars 2 będzie tętniło życiem, a wszystkie efekty dźwiękowe będą pojawiały się w odpowiednim czasie. Opowiada też, jak doszło do tego, że studio wydawnicze zdecydowało się odejść od ścian tekstu wykorzystywanych do opisu questów. Ten wywiad to takie dość poważne lanie wody, ale jak ktoś lubi poczytać, jaka to gra jest fajna i ponadczasowa, zanim ją jeszcze wydano - to polecam. ~ Streszczenie by Thaia

warto też zainteresować się artykułem na temat WvW opublikowanym przez Kil Ten Rats. Oprócz tego ten tydzień upłynął pod znakiem wielu innych wywiadów, przeprowadzonych przez:

  • Guild-Hall.cz - swoboda w przybieraniu zwierzęcych form u norna (raven nie będzie mógł latać); nie jest to jeszcze dopracowane, ale będzie łatwość w modyfikacji atrybutów; przy małych różnicach poziomów skill (nie ekwipunek) będzie odgrywał zasadniczą rolę; zwiększona ilość punktów życia ułatwia zbalansowanie gry oraz daje graczowi większe poczucie rozwoju postaci; będzie możliwy crafting przedmiotów porównywalnych do najlepszych w grze; dla sojuszników skradający się złodziej będzie takim predatorem, a dla wrogów będzie niewidzialny; atak na skradającego się przeciwnika nie przerwie jego skradania, ale np. atak AoE może sprawić, że przez kilka razy może "zabłysnąć", dzięki czemu będzie można go zobaczyć; opis ulubionych dynamicznych wydarzeń devsów; najlepsza chwila z czasów tworzenia Guild Wars 2 devsów; najlepsze spotkanie z fanami; nie ma możliwości tworzenia drużyn większych niż pięcioosobowych, ale nie będzie to potrzebne, bo np. na PvP wystarczy chat, jako sposób komunikacji;
  • GuildWars2.cz - nie są gotowi by rozmawiać na temat emblematów gildii; nie ma jeszcze ostatecznej decyzji co do załączenia do GW2 komunikacji głosowej; będzie możliwość przesyłania w grze maili ba! nawet bez skrzynek pocztowych; podziemia pod Divinity's Reach, znane z Ghosts of Ascalon, nie będą dostępne wraz z wydaniem gry, ale na pewno kiedyś w przyszłości; mechanika umiejętności żywiołów będzie tak dopracowana, by można je było używać pod wodą; na dłuższe dystanse będzie można podróżować za większą opłatą lub poprzez darmowe asuriańskie bramy; będzie oddzielny balans skilli na PvE, competitive PvP i WvW ; dzień i noc będą miały zasadniczy wpływ na działanie niektórych przedmiotów; niektóre dynamiczne wydarzenia będą rozpoczynały się o odpowiednich porach dnia; pogoda nie będzie wywierała takiego efektu; niektóre umiejętności rasowe będą dostępne od początku gry, natomiast umiejętności elitarne począwszy od 30 poziomu; nie będzie żadnych relacji (przyjacielskich ani wrogich) pomiędzy smokami i ich sługusami;
  • GameSpy - system hero/henchów zniszczyłby ideę Guild Wars 2; potwierdzenie, że Logan Thackeray jest potomkiem Gwen; można dołączać do trwających rozgrywek PvP, za pomocą podobnego okienka do tego, znanego ze strzelanek; będzie system turniejowy; WvW to walka pomiędzy trzema światami na czterech mapach - nie posiadają limitu graczy, więc na jednej mogą się bić na raz setki graczy; rozgrywki będą polegały na zdobywaniu i bronieniu wieżyczek oraz innych punktów strategicznych; o trudnościach związanych z tworzeniem MMO;
  • Gameplanet - coś dla miłośników futrzaków ;)

opublikowane przez: Rvik & Thaia