122

396
103
83
Publiczne serwery głosowe Sygnatury Jaka jest twoja historia? Generator buildów Luna Atra Pobierz Klienta Gry Wymagania sprzętowe GW2
{https://account.arena.net/register?alt=gw2} Sygnatury Oferta Domen Publiczne serwery głosowe

Zaginione Wybrzeże 16.11.2012
GuildWars2.com

Update

Nagłówek

Lost Shores, czyli drugie, po Halloweenowym Shadow of the Mad King darmowe rozszerzenie do Guild Wars 2 właśnie ruszyło. Do końca tygodnia będziemy mieli możliwość wzięcia udziału w wydarzeniach, których kulminacją będzie stały dostęp do rejonów dodatku.

Oprócz nowej zawartości w grze pojawiło się również mnóstwo poprawek oraz zmian umiejętności - a ich listę znajdziecie w rozwinięciu newsa (po polsku) lub na wiki (po angielsku).

Update 2

Ogólne

  • Statystyki legendarnych przedmiotów zostały przywrócone do normalności.
  • Naprawiono błąd źle wyświetlający ilość punktów osiągnięć.
  • Czas odnowy pułapek Łowcy został naprawiony.
  • Włączono oficjalnie nowy szerokoekranowy FOV (Field of View). Aby przywrócić stary FOV wystarczy w komendach skrótu dodać linię "-useOldFov".

Update 1

Lost Shores

Coś się święci w Morzu Smutków. Na brzegach pojawiają się wymywane przez wodę wraki, wieloryby uciekają na ląd, quaggany opuszczają swoje podwodne domostwa a wokół brzegów Tyrii pojawiają się nowe, dziwaczne stworzenia.

Główny Badacz Levvi negocjuje z Kapitanem Magnusem, dowódcą Lionguard, aby przekazać wieści o nadchodzącym niebezpieczeństwie do Lwich Wrót oraz innych przybrzeżnych osad. Magnus nie jest jednak pewien zagrożenia, mimo, iż przerwy w handlu morskim martwią Radę Statków.

Coś nowego zbliża się do brzegów Lwich Wrót o 21:00 czasu Polskiego w piątek, 16 listopada. To epickie wydarzenie zmieni miasto na zawsze, zmieniając również to, jak postrzegane są podziemia w grze. Weźcie udział w obronie Lwich Wrót oraz wyścigu w poszukiwaniu sekretów stojących za tym nowym zagrożeniem. Druga faza rozpocznie się w sobotę, 17 listopada, o 21:00 czasu Polskiego, a gracze ruszą w nieznane tereny, na których będą mogli natknąć się na nowego peta oraz nowe zasoby, które umożliwią im tworzenie nowych, wcześniej niedostępnych przedmiotów. Finałowy event rozpocznie się natomiast w niedzielę, 18 listopada, również o 21:00 czasu Polskiego - i będzie to niezapomniane wydarzenie!

Podziemia

  • Ogólne
  • Nowe nagrody zostały dodane do wszystkich podziemi.
  • Każde podziemia mają teraz nowy zestaw unikatowych przedmiotów z nowymi zestawami statystyk, których rzadkość waha się od mistrzowskich po egzotyczne. Przedmioty te wypadają z niektórych bossów w trybie eksploracji danych podziemi.
  • Bossowie oraz niektóre wydarzenia zarówno w trybie historii jak i eksploracji mogą nagrodzić graczy nowym łupem: Bags of Wondrous Goods, która zawiera monety oraz karmę. Paczki zdobyte w trybie eksploracji zawierają również tokeny.
  • Jeśli właściciel instancji celowo wyrzuci graczy z drużyny aby zaprosić nowych, gra wyrzuci również jego aby zapobiec graczom wyrzucającym PUGi aby zaprosić swoich znajomych do walki z ostatnim bossem w podziemiach.
  • Fractals of the Mists

Nowe opowieści snują się po karczmach Lwich Wrót, zazwyczaj szeptem, przez pokonanych i zakrwawionych podróżników. Drżą nie na mysl o smokach czy nieumarłych, lecz wspominając o czymś nowym, o portalu, który otworzył się w mieście, wzywając śmiałków w nieznane.

Wprowadzamy podziemia inne niż wszystkie - Fractals of the Mists! Serię unikatowych "fraktalnych" minilochów, których trudność wzrasta dzięki czemu gracze będą mieli możliwość stawienia czoła nieskończonym wyzwaniom. Wraz z ryzykiem pojawiają się również nagrody, miedzy innymi nowe bronie akcesoria oraz przedmioty nowej klasy: Ascended.

  • Nowy loch poziomu 80, w którym działa skalowanie - tak więc każdy będzie mógł spróbować w nim swoich sił.
  • Endless and scaling. The deeper you go, the harder it gets!
  • Portal do Fractals of the Mists aktywuje się w piątek, 16 listopada, o godzinie 21:30 czasu Polskiego. Wejście znajduje się na zachód od Fortu Mariner. Może uda Wam się przetrwać i zgarnąć nagrody, a może zostaniecie pochłonięci przez jego krwawe tajemnice.

Przedmioty

There are two new major features added to items in this update. For more detailed information on these features and how they tie into the new Lost Shores content, check out this blog post!

  • Dodano nowe materiały do tworzenia przedmiotów.
  • Toniki Halloweenowe wytworzone przez graczy nie są już przypisane do konta.
  • Potężny Zommoros odrobinę poprawił możliwość wypadnięcia prekursorów z rzadkich oraz egzotycznych przedmiotów w Mystic Forge.
  • Częstotliwość wypadania rzadkich i egzotycznych przedmiotów została poprawiona (dla czempionów, weteranów oraz pokonanych graczy w WvW). Tego typu przedmioty powinny być znacznie łatwiej dostępne a każdy pokonany czempion gwarantuje loot. Ma to sprawić, że przedmioty egzotyczne będą równie łatwo dostępne jako łupy jak i jako nagrody za podziemia oraz przedmioty stworzone przez graczy.
  • Ilość łupów dla graczy, których poziom został sztucznie zmniejszony została zwiększona. Powinniście dostawać przedmioty odpowiednie dla poziomu postaci aż do momentu, w którym jej poziom zostanie sztucznie zmniejszony o 2/3. Dodatkowo, powinien on wypadać częściej, a karma i doświadczenie powinno być większe. Dla postaci 80 poziomu oznacza to, że w lokacjach poziomu 55+ będą nagradzać graczy przedmiotami poziomu 80 i 75% pozostałych nagród. Wcześniej szanse wynosiły około 60% a przedmioty miały maksymalnie 77 poziom.

Nowy poziom przedmiotów: Ascended

  • Przedmioty Ascended znajdują się pomiędzy przedmiotami egzotycznymi i legendarnymi.
  • Przedmioty Ascended posiadają lepsze statystyki niż egzotyczne oraz posiadają nowy slot na ulepszenie - infusion.
  • Dodano do gry pierścienie oraz przedmioty zakładane na plecy tej klasy.

Nowy typ ulepszenia: Infusion

  • Infusion to nowy typ ulepszenia, które można wbudować jedynie w odpowiednie miejsca w przedmiotach.
  • Dodano 12 typów Infuzji ofensywnych, defensywnych i ogólnych do gry.
  • Infuzje tworzy się w Mystic Forge przy pomocy nowych materiałów rzemieślniczych.

PvP

  • Poprawiono nagrody za płatne turnieje. Zostały one rozdzielone w taki sposób, aby wiecej miejsc było nagradzanych. Dodatkowo, punkty kwalifikacyjne będą przydzielane w następujący sposób:
    • 1 miejsce — Tourney Chests, 500 glory, 500 rank, 120 gemów, 5 punktów kwalifikacji.
    • 2 miejsce — Tourney Chests, 400 glory, 400 rank, 80 gemów, 3 punktów kwalifikacji.
    • 3 miejsce — Tourney Chests, 300 glory, 300 rank, 20 gemów, 1 punkt kwalifikacji.
    • 4 miejsce — Tourney Chests, 300 glory, 300 rank, 20 gemów, 1 punkt kwalifikacji.
    • 5 miejsce — Tourney Chests
    • 6 miejsce — Tourney Chests
    • 7 miejsce — Tourney Chests
    • 8 miejsce — Tourney Chests
  • Płatne turnieje zapewniają dodatkowo szansę na dodatkowe gemy w następujących ilościach. Szansa ich zdobycia to 1 na 4, żaden gracz nie może wygrać dwukrotnie.
    • 10 gemów
    • 35 gemów
    • 80 gemów
    • 120 gemów
    • 1000 gemów
  • Darmowe oraz płatne turnieje będą miały indywidualne czasy respawnu. Publiczne gry PvP wciąż będą używać czasowego respawnu na zasadzie "fali".
  • Nowa mapa osadzona w dojo kodanów została dodana do gry. “Temple of the Silent Storm” jest mapą w wersji beta, więc czekamy na opinię graczy na jej temat.
  • Będziemy również dodawać mapy do publicznego PvP, które będą 5-na-5 lub (tak jak obecnie) 8-na-8.
  • Rotacja publicznych map PvP to:
    • Temple of the Silent Storm
    • Forest of Niflhel
    • Legacy of the Foefire
    • Battle of Kyhlo
    • Raid on the Capricorn
  • Miesięczne i dzienne osiągnięcia są dostępne w wersji PvP.
  • Nagroda za dzienne osiągnięcia: 1 tournament ticket oraz 1 glory boost
  • Nagroda za miesięczne osiągnięcia: 10 tournament tickets, 5 glory boosts oraz 5 salvage kits
  • Komenda /rank pokazuje teraz ranking PvP gracza. Działa jedynie w lobby PvP i nie można jej użyć w aktywnej grze PvP.
  • Dodano drabinkę QP. Można ją znaleźć na oficjalnej stronie.
  • PvP Mystic Forge: Można teraz zamieniać komponenty PvP na zwykłe komponenty. Wymaga to zakupu Arcane Convertera za glory. Receptury wyglądają następująco:
    • 25 Arcane Orbs + 1 Arcane Converter + 1 Arcane Crystal + 25 Arcane Powder = 11 Arcane Crystals
    • 25 Arcane Crystals + 1 Arcane Converter + 1 Arcane Sliver + 25 Arcane Powder = 11 Arcane Slivers
    • 25 Arcane Slivers + 1 Arcane Converter + 1 Arcane Orb + 25 Arcane Powder = 11 Arcane Orbs
  • Raid on the Capricorn: Zmniejszono ilość rekinów z 10 do 6. Nie uniemożliwiają już dodatkowo przejęcia punktu w wodzie.
  • Ilość punktów życia podczas powalenia (downed) w PvP została zmniejszona do 75%. Dzięki temu gracze, którzy nie mają przewagi liczebnej są w stanie wygrać potyczkę poprzez konwencjonalne zabijanie przeciwników a nie poprzez dobijanie ich ciosem kończącym. Nie powinno to mieć wpływu na potyczki 1-vs-1 lub większe bitwy, lecz powinno pomóc w walkach 1vs2 i 2vs3 jeśli gracze zdobędą początkową przewagę.
  • Obszar trafień trebusza na mapie Battle of Kyhlo został zmieniony, aby nie można go było zniszczyć pojedynczym atakiem AoE (np. Meteor Shower), który trafiał wielokrotnie na dużym obszarze. Normalne ataki powinny działać tak, jak poprzednio.

Ogólne

  • Zmieniono poziom trudności wydarzenia The Fire Elemental w Metrica Province.
  • Wydarzenie z Shattererem w Blazeridge Steppes zostało poprawione.
  • Duże zakupy u kupców wymagają dodatkowego potwierdzenia.
  • Gracze zostaną powiadomieni, jeśli w ich plecakach nie ma miejsca na fragment żywiołu podczas jumping pozzla w Dierdre's Steps.
  • Narzędzia są teraz przypisane na konto.
  • Uaktualniono Updated Rune of Water aby zapewniała 10% więcej czasu trwania wzmocnień a nie 15% w PvP.
  • Uaktualniono Rune of the Monk aby zapewniała 10% więcej czasu trwania wzmocnień a nie 15% w PvP.
  • Uaktualniono Rune of Earth aby zapewniała 15% czasu ochrony z nie 20%, oraz 3 sekundy ochrony zamiast 4 w PvP.
  • Uaktualniono Rune of the Citadel aby poprawnie przyznawała Moc (Power) zamiast leczenia (Healing).
  • Efekt lodowego bloku Rune of Svanir nie będzie już pozwalał na przejmowanie punktów będąc niewrażliwym. Zdjęcie ogłuszenia (Stun) dodatkowo zdejmuje również niewrażliwość.
  • Obrażenia od elektryczności Rune of Air zostały zmniejszone o 25%.
  • Dodano do opisów niektórych umiejętności frazę “Unblockable” (nieblokowalny).
  • Naprawiono efekt trafienia dla Rune of the Pack.
  • Wiele umiejętności, przedmiotów oraz traitów nakładało leczenie na nieskończoną ilość celów. Obecnie limit wynosi 5.
  • Nie można już podglądać nazw kont przeciwników poprzez raportowanie ich na WvW.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że wiele przebijających, odbijających się lub wracających pocisków (trafiających w więcej niż 1 cel) zwiększało obrażenia wraz z każdym kolejnym trafionym celem.
  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał trafianie w statyczne cele przy pomocy broni do walki wręcz dla postaci, które się nie ruszają (np. Burrowy w Acsalonian Catacombs).

Handel

  • Dodano Consortium Chest do gem store w kategorii consumable za 250 gemów/sztuka lub 1800 gemów za paczkę 10. Do tych skrzynek nie potrzeba kluczy.
  • Po otwarciu Consortium Chest, gracz otrzyma pewną ilość materiałów rzemieślniczych oraz jeden losowy przedmiot.
  • Wśród przedmiotów znajdują się między innymi: nowe naramienniki, maski do oddychania pod wodą, bronie, kapelusze oraz minipety.
  • Wszystkie przedmioty ze skrzynek są nowe i dostępne jedynie w ten sposób.
  • Skiny broni są rzadkie, minipety natomiast bardzo rzadkie.
  • Wszystkie przedmioty można sprzedać innym graczom.
  • Consortium Chest będzie dostępna jedynie przez ograniczony okres czasu.
  • Wszystkie przedmioty z Consortium Chest mogą wypaść również z potworów w lokacjach Lost Shores.
  • Consortium Dye Kit został dodany do gem store w kategorii Consumable za 125 gemów/sztuka lub paczkach 5 za 500 gemów.
  • Consortium Dye Kit daje jedną losową niebieską oraz żółtą farbkę.
  • Consortium Dye Kit będzie dostępny jedynie przez ograniczony okres czasu.
  • Dye Pack można teraz kupić w paczkach po 5 sztuk za 800 gemów.

Wydarzenia

  • Poprawiono błąd, który uniemożliwiał Kapitanowi Penzanowi odkopanie swojego skarbu w Bloodtide Coast.
  • Poprawiono błąd, który mógł blokować wydarzenie Protect Orl's research krewe w Metrica Province.
  • Poprawiono exploit z wydarzeniem Assist the skritt with their fortifications w Mount Maelstrom.
  • Poprawiono błąd, który powodował, że Fleshgrazer stawał się permanentnie niewrażliwy.
  • Poprawiono błąd, który mógł blokować wydarzenie Escort Brugh to Morgan's Spiral w Caledon Forest.
  • Poprawiono błąd, który mógł blokować wydarzenie Help the Priory return the energy core to the Henge of Denravi w Brisban Wildlands.
  • Łańcuch wydarzeń z Priory Explorer Plinxem w Cursed Shore będzie włączać się rzadziej.
  • Wydarzenie Defend Rimtooth, the pack marmox, from dredge w Diessa Plateau zostało zmienione tak, aby nie blokować jego postępów.
  • Poprawiono błąd, który czasami uniemożliwiał start wydarzenia Return the stolen cattle to Stonefall Estate w Diessa Plateau.
  • Poprawiono waypoint Royal Forum w Straits of Devastation tak, aby gracze nie klinowali się w pobliskich teksturach.
  • Poprawiono błąd, który uniemożliwiał ukończenie zadania Cull the undead horde gathering outside of First Haven w Gendarran Fields.
  • Poprawiono błąd, który uniemożliwiał ukończenie zadania Protect krewe leader Dobbs as the krewe clears the excavation site w Timberline Falls.
  • Poprawiono błąd, który umożliwiałgraczom pozostanie w transformacji w wydarzeniu Disguise yourself and gather special roots for Drysdan's medicine w Mount Maelstrom.
  • Poprawiono błąd, który uniemożliwiał ukończenie zadania Help the Soundless villager return home w Caledon Forest.
  • Poprawiono błąd, który blokował pojawianie się broni w wydarzeniu Defeat spectral weapons and bring them to Byanca w Malchor's Leap.
  • Poprawiono problem, który sprawiał, że Ghostnight blokowął się na swojej ścieżce w Diessa Plateau podczas wydarzenia Defend Faint Ghostnight as he searches for a new devourer egg.
  • Poprawiono problem, który sprawiał, że Nia zatrzymywała się w wydarzeniu Help Nia rescue Cymbel's hounds w Fields of Ruin.
  • Naprawiono problem, który sprawiał, że NPC wskrzeszający sojuszników w zadaniu Escort the northern invasion Pact squad to the Pact rally point at Triumph Plaza w Straits of Devastation blokowali się w miejscu.
  • Naprawiono problem, który mógł blokować start wydarzenia Help the Pact reach the Altar of Betrayal w Straits of Devastation.

Osobista Historia

  • Fragment historii The Hatchery został naprawiony tak, aby pozwalać graczom na jego przejście.
  • Fragment historii Source of Orr został naprawiony, aby uniemożliwić blokowanie się postępu.
  • Fragment historii Estate of Decay został poprawiony, aby śmierć Hekji nie blokowała postępu.
  • Fragment historii Conscript the Dead Ships został poprawiony, aby usunąć problem blokujący postęp w wypadku użycia umiejętności ruchu aby dostać się na statek.
  • Fragment historii The Stone Sheath może zostać teraz ukończony przez inżynierów.
  • Fragment historii Dredge Assault działa poprawnie po zniszczeniu którejkolwiek z bram Dredgów.
  • Fragment historii Critical Blowback został naprawiony tak, aby pozwalać graczom na jego przejście.
  • Fragment historii The Ghost Rite został naprawiony tak, aby gracze nie mogli zabić finałowego bossa za wcześnie.
  • Fragment historii A Light in the Darkness został naprawiony tak, aby pozwalać graczom na jego przejście a jego trudność została zmniejszona.
  • Fragment historii Ships of the Line został naprawiony tak, aby pozwalać graczom na jego przejście.
  • Fragment historii Trading Trickery został naprawiony tak, aby pozwalać graczom na jego przejście.

Umiejętności

  • Elementalista
  • Ride the Lightning: Ta umiejętność trafia lepiej w ruszających się wrogów.
  • Magnetic Grasp: Ta umiejętność trafia lepiej w ruszających się wrogów i powinna kończyć się poprawnie po dotarciu do celu.
  • Evasive Arcana: Ta cecha nie wywołuje już dodatkowych finisherów.
  • Ether Renewal: zmniejszono czas rzucania z 4.75 do 3.5 sekundy. Nie zmieniono ilości leczenia.
  • Healing Rain: Opis umiejętności wyświetla teraz poprawnie jej czas trwania jako 6 sekund.
  • Armor of Earth: Opis umiejętności wyświetla teraz poprawnie jej czas trwania jako 6 sekund.
  • Churning Earth: Opis umiejętności nie wyświetla już tekstu “hold and release.”
  • Signet of Earth / Signet of Air / Signet of Fire / Signet of Water: Te umiejętności posiadają teraz animacje w połączeniu z Fiery Greatsword.
  • Ring of Fire: Ta umiejętność wraz z Conjure Flame poprawnie wyświetla się jako combo field.
  • Dragon's Tooth: Finisher tej umiejętności aktywuje się teraz w miejscu trafienia a nie w miejscu, w którym stał rzucający.
  • Magnetic Wave: Część odbijająca pociski tej umiejętności posiada teraz ikonkę.
  • Phoenix: Opis umiejętności wyświetla teraz poprawnie 5 sekundowy czas trwania nakładanego przez nią wigoru (Vigor).
  • Blasting Staff / Geomancer's Alacrity: Te cechy działają teraz razem dla umiejętności Eruption.
  • Mist Form: Ta umiejętność działa teraz z cechą Magii wody Cantrip Mastery.
  • Soothing Wave: Ta umiejętność poprawnie nakłada teraz regenerację podczas używania Conjure Frost z nie wtedy, dy podniesiony zostanie łuk.
  • Healing Ripple: Skalowanie leczenia tej umiejętności zostało zmniejszone o 50% dla PvP. Zmniejszono również maksymalną liczbę celów umiejętności do 5.
  • Obsidian Focus: Ta cecha Magii Ziemi przyznaje wytrzymałość (Toughness) podczas rzucania umiejętności Stone Shards.
  • Ice Spike: Opis tej umiejętności wyświetla teraz poprawną ilość nakładanych przez nią wrażliwości (Vulnerability).
  • Deep Freeze: Ta umiejętność nakłada teraz 1 zmrożenie (chill) na każdy puls, aby uniemożliwić zbyt duże nałożenie się tego efektu na cel.
  • Ice Storm: Ta umiejętność nakłada każdym trafieniem 5 sekund krwawienia (Bleed) zamiast otumanienia (Confusion).
  • Tidal Wave: Poprawiono reagowanie tej umiejętności na cel.
  • Tornado: Wyłączenie tej umiejętności wyłącza również stabilność (Stability) jaką nakłada, aby działała podobnie do innych umiejętności transformacji w grze.
  • Vapor Form: Naprawiono błąd, który uniemożliwiał przeciwnikom przejmowanie punktów gdy gracz używał tej umiejętności.
  • Lava Axe: Ta broń dodaje teraz używającemu jej graczowi moc (power) oraz obrażenia kondycyjne (Condition damage).
  • Conjure Frost Bow: Ta broń zwiększa teraz dzierżącemu ją graczowi czas trwania kondycji oraz moc leczenia.
  • Conjure Fiery Greatsword: Ta broń zwiększa używającemu jej graczowi moc (Power) oraz obrażenia kondycyjne (Condition damage).
  • Conjure Earth Shield: Ta broń zwiększa dzierżącemu ją graczowi żywotność (Vitality) oraz wytrzymałość (Toughness).
  • Conjure Lightning Hammer: Ta broń przyznaje graczowi, który jej używa precyzję (Precision) oraz obrażenia krytyczne (Critical damage).

  • Inżynier
  • Eliksiry
  • Elixir X: Ta umiejętność transformuje gracza po pierwszym rzuceniu.
  • Toss Elixir R: Czas odnowy tej umiejętności został zwiększony z 85 do 120 sekund.
  • Elixir S: Ta umiejętność działa teraz z cechą Alchemii Fast-Acting Elixirs.
  • Zestaw narzędziowy
  • Box of Nails: Ta umiejętność wskazuje właściwy obszar działania.
  • Gear Shield: Ta umiejętność daje blok na dodatkową sekundę.
  • Magnet: Zasięg tej umiejętności został podwojony.
  • Wszystkie zestawy można zdejmować w powietrzu.
  • Granaty
  • Grenades: Prędkość pocisku dla wszystkich granarów została zwiększona o 10-15%.
  • Grenade: Obrażenia od tej umiejętności zostały zmniejszone o 10% tylko w PvP.
  • Shrapnel Grenade: Obrażenia od tej umiejętności zostały zmniejszone o 15% tylko w PvP.
  • Freeze Grenade: Obrażenia od tej umiejętności zostały zmniejszone o 10% tylko w PvP.
  • Grenade Barrage: Obrażenia od tej umiejętności zostały zmniejszone o 10% tylko w PvP. Teraz działa właściwie z cechą Explosives pod wodą.
  • Wieżyczki
  • Smoke Screen: Umiejętność zaktualizowano, aby wskazywała właściwy obszar.
  • Pulsuje co 2 sekundy przez 6 sekund zamiast co sekundę przez 5 sekund. Zwiększa to efektywność przeciwko przeciwnikom atakującym z normalną prędkością i zapobiega nadużywaniu do całkowitego wyłączenia przeciwników atakujących ze zwiększoną prędkością.
  • Automatic Fire: Zwiększono czas trwania Overcharge o 100% dla Harpoon Turret i o 25% dla Rifle Turret.
  • Electrified Net: Zwiększono szybkość o 100%.
  • Thump: Zwiększono obrażenia z Overcharged o 25%.
  • Bomb Kit / Med Kit / Tool Kit / Elixir Gun: Tych umiejętności można użyć w powietrzu.
  • Toss Elixir C: Czas odnawiania umiejętności zmieni się z 60 sekund na 30 sekund po wejściu pod wodę.
  • Fumigate: Umiejętność zostanie przerwana po użyciu innej umiejętności z broni.
  • Rocket Turret: Wieżyczka może zostać zdetonowana pod wodą.
  • Power Wrench: Ta cecha wpływa teraz na Gear Shield i Magnet.
  • Incendiary Powder: Opis cechy zawiera informację, że efekt nie może zostać aktywowany częściej niż co 3 sekundy.
  • Elixir U / Elixir C: Usunięto nieaktualny opis umiejętności.
  • Potent Elixirs: Umiejętność nie daje już boonów o niewłaściwym czasie trwania.
  • Elixir B: Umiejętność daje fury, retaliation i swiftness bazowo na 10 sekund z mightem nakładanym każdorazowo co 30 sekund.
  • Smoke Bomb:
  • Promień działania umiejętności został zmniejszony z 240 do 180 gdy wpływa na niego cecha. Smoke Bomb jest aktywny przez 4 sekundy, pulsuje co 2 sekundy. Ta zmiana wpływa również na cechę Autodefense Bomb Dispenser.
  • Homing Torpedo: Umiejętność jest teraz małym pociskiem z combo finisherem.
  • Retreating Grapple: Umiejętność jest teraz pociskiem z combo finisherem.
  • Timed Charge: Umiejętność jest teraz pociskiem z combo finisherem.
  • Net Wall: Umiejętność jest teraz pociskiem z combo finisherem.
  • Harpoon Turret: Wieżyczka nie pojawi się w miejscu postaci, gdy używana jest cecha Deployable Turrets.

  • Strażnik
  • Protector's Strike:
  • Naprawiono błąd pozwalający na anulowanie umiejętności i odzyskanie blokowania.
  • Shield of Judgment:
  • Czas trwania ochrony z tej umiejętności został zmniejszony z 5 sekund do 3 sekund w PvP.
  • Courageous Return: Wyświetlana jest właściwa ikona cechy.
  • Power of the Virtuous: Wyświetlana jest właściwa ikona cechy.
  • Orb of Light: Szybkość umiejętności została zwiększona o 50%.
  • Empower: Czas trwania mighta zwiększono z 8 sekund do 10 sekund.
  • Selfless Daring: Cecha miała wpływać na efektywność działania umiejętności leczących i została dopasowana do odpowiedniego poziomu.
  • Skalowanie leczenia zmniejszone o 50% tylko w PvP.
  • Merciful Intervention: Umiejętność została zaktualizowana do natychmiastowego użycia i zawsze będzie używana wokół strażnika.

  • Mesmer
  • Moa Morph: Cel przemieniony ma 5 nowych umiejętności i możeć być używany pod wodą, gdzie przemienia w tuńczyka.
  • Umiejętność usuwa Death Shroud z celu zamiast blokować w nim nekromantę.
  • Portal Entre: Zwiększono czas odnawiania umiejętności do 90 sekund.
  • Umiejętności zostawiające urojenia (phantasm) muszę być rzucane na widoczny cel. Umiejętności te zachowują się teraz jak normalne ataki i mesmer musi widzieć cel zby przyzwać urojenie (phantasm), umiejętność nie powiedzie się jeśli mesmer będzie oślepiony (blind) lub użyje jej na niewrażliwy cel.
  • Phantasmal Mage: Czas trwania dezorientacji (confusion) został zwiększony do 3 stacków na 3 sekundy z 1 stacka na 9 sekund.
  • Czas odnawiania umiejętności Phantasmal Mage został zwiększony do 6 sekund z 5 sekund.
  • The Prestige: Obrażenia od tej umiejętności zostały zwiększone o 100%.
  • Phantasmal Haste: Cecha działa właściwie.

  • Nekromanta
  • Cecha Soul Reaping poprawnie zwiększa maksymalną siłę życiową (life force).
  • Ghastly Claws: Obrażenia od tej umiejętności zostały zmniejszone o 10%, a opis podaje poprawnie zyskiwaną siłę życiową (life force).
  • Reaper's Touch: Umiejętność nakłada 4 stacki wrażliwości (vulnerability) z każdym uderzeniem zamiast 3.
  • Mark of Blood: Umiejętność używa właściwej animacji.
  • Spectral Wall: Umiejętność odnawia się właściwie zamiast podwójnie.
  • Dark Path: Umiejętność odnawia się właściwie zamiast podwójnie.
  • Spinal Shivers: Efekt wizualny i dźwiękowy rzucania umiejętności jest taki sam bez względu na używanie cechy Spiteful Talisman.
  • Soul Marks / Mark of Revival: Cechy współdziałają dając 3% siły życiowej (life force) gdy zostaną aktywowane.
  • Death Nova: Umiejętność aktywuje się właściwie po użyciu Taste of Death i Putrid Explosion. Wewnętrzny czas odnawiania się został usunięty. Czas trwania umiejętności wynosi 4 sekundy, umiejętność pulsuje co 2 sekundy.
  • Czas trwania zatrucia (poison) to 5 sekund z każdym pulsem.
  • Weakening Shroud: Cecha działa pod wodą.
  • Mark of Evasion: Cecha nie jest blast finisherem jeśli postawiono znak (mark).
  • Plague Blast: Czas rzucania umiejętności został zmniejszony.
  • Death Shroud: Moa Morph usuwa Death Shroud z celu zamiast blokować w nim nekromantę pozwalając mu na używanie swoich umiejętności.
  • Deadly Catch: Umiejętność przyciąga wrogów niezawodnie.
  • Summon Blood Fiend: Zwiększono przeżywalność Blood Fienda, a jego ataki leczą nekromantę za 200% poprzedniego leczenia.
  • Spectral Walk: W walce podwodnej umiejętność wyświetla się poprawnie na pasku po odnowieniu.
  • Corrosive Poison Cloud: Opis czasu trwania został poprawiony.
  • Frozen Abyss: W opisie umiejętności dodano informację o nakładanej wrażliwości (vulnerability).
  • Spectral Grasp: Szybkość pocisku została zwiększona o 33%.
  • Lich Form: Jak w przypadku innych form gracz traci stability po wyjściu z Lich Form.
  • Feast: Umiejętność nie zadaje obrażeń nekromancie.
  • Sinking Tomb: Umiejętność ma poprawiony zasięg 1200, nie może trafić celu nad wodą i musi trafić aby cel zatonął.
  • Vampiric Precision / Vampiric Rituals / Vampiric:
  • Cechy zostały zaktualizowane i nie leczą już przeciwników w nisko-poziomowych lokacjach.
  • Signet of Spite: Opis umiejętności zawiera informacje o wszystkich nakładanych stanach.

  • Łowca
  • Poprawiono szansę na efekt w przypadku duszków łowcy do 35% bazowo i do 50% gdy używana jest cecha.
  • Pomniejsze cechy Bestmastery używają właściwej ikony cechy.
  • Splinter Shot: Obrażenie umiejętności zwiększono o 150%, a czas trwania krwawienia (leeding) zwiększono z 3 sekund do 4 sekund.
  • Counterattack: Blokująca część umiejętności może być używana w ruchu.
  • Zasięgowe ataki łowcy nie aktywują drugiej części umiejętności.
  • Protecting Screech: Opis właściwie określa czas trwania jako 4 sekundy.
  • Call of the Wild: Cecha z Wilderness Survival - Off-Hand Training wpływa na tą umiejętność.
  • Throw Torch: Prędkość pocisku została zwiększona.
  • Maul: Obrażenia od tej umiejętności zostały zwiększone o 40%.
  • Sun Spirit: Opis umiejętności poprawnie wyświetla czas podpalenia (burning) trwającego 3 sekundy.
  • Whirling Defense: Umiejętność zaktualizowano aby lepiej współdziałała z combo fieldami
  • Splinter Shot: Umiejętność jest teraz małym pociskiem z combo finisherem.
  • Coral Shot: Umiejętność jest teraz pociskiem z combo finisherem.
  • Feeding Frenzy: Umiejętność jest teraz pociskiem z combo finisherem.
  • Mercy Shot: Umiejętność jest teraz pociskiem z combo finisherem.

  • Złodziej
  • Piercing Shot: Poprawiono błąd w opisie dotyczący zadawanych obrażeń.
  • Dancing Dagger: Obrażenia od tej umiejętności zostały zmniejszone o 50%.
  • Blinding Powder: Zmniejszono czas odnawiania umiejętności z 60 sekund do 40 sekund.
  • Smoke Screen: Zwiększono wysokość na jakiej działa umiejętność, celem lepszego absorbowania pocisków.
  • Shadowstep: Tymczasowo wyłączony pod wodą aby zapobiec omijaniu ścian przy jego użyciu.
  • Tactical Strike: Obrażenia od tej umiejętności zostały zwiększone o 10% we wszystkich formatach.
  • Czas trwania oszołomienia (daze) z tej umiejętności został zmniejszony z 2 sekund do 1,5 sekundy w PvP.
  • Leeching Venoms: Cecha skaluje się na podstawie mocy (power).
  • Cluster Shot: Obrażenia od tej umiejętności zostały zmniejszone o 15% w PvP.
  • Cloak and Dagger: Obrażenia od tej umiejętności zostały zmniejszone o 33% tylko w PvP.
  • Body Shot: Umiejętność umożliwia szybsze niż dotychczas aktywowanie innej umiejętności po zakończeniu używania.
  • Sneak Attack: Umiejętność nakłada wzmocnienie Revealed po pierwszym ataku jaki trafi przeciwnika.
  • Stab: Obrażenia z tej umiejętności zostały znormalizowane tak aby przy ataku od tyłu były mniejsze.
  • Bountiful Theft: Cecha nie nakłada już tarczy (aegis) w różnych momentach.
  • Scorpion Wire: Zasięg umiejętności zwiększono do 1200.
  • Shadow Trap: Umiejętność nie przenosi złodzieja jeśli uruchomi się pułapka.Umiejętność ma dwie dodatkowe cechy: Pierwsza jest dostępna, gdy Shadow Trap zostanie użyty i pozwala na zniszczenie pułapki. Druga - Shadow Pursuit, jest dostępna gdy przeciwnika aktywuje pułapkę. Złodziej może ją wybrać i przenieść się do przeciwnika.
  • Jeśli dodatkowa funkcjonalność nie zostanie aktywowana, po 10 sekundach zniknie i dostępny będzie Shadow Trap.
  • Piercing Shot: Umiejętność jest teraz małym pociskiem z combo finisherem.
  • Ink Shot: Umiejętność jest teraz pociskiem z combo finisherem.

  • Wojownik
  • Dual Shot: Obrażenia od tej umiejętności zostały zwiększone o 10%.
  • Bull's Charge: Wyświetlany zasię odzwierciedla faktyczny zasięg umiejętności.
  • Reviver's Might: Wyświetlana jest właściwa ikona cechy.
  • Stick and Move: Wyświetlana jest właściwa ikona cechy.
  • Forceful Shot: Umiejętność jest teraz pociskiem z combo finisherem.
  • Brutal Shot: Umiejętność jest teraz pociskiem z combo finisherem.
  • Split Shot: Umiejętność jest teraz małym pociskiem z combo finisherem.
  • Knot Shot: Umiejętność jest teraz pociskiem z combo finisherem.
  • Repeating Shot: Umiejętność jest teraz małym pociskiem z combo finisherem.
  • Triple Chop: Poprawiono czas reakcji po użyciu umiejętności.

  • Umiejętności rasowe
  • Człowiek
  • Avatar of Melandru: Ta umiejętność usuwa stabilność (stability) jeśli gracz wyjdzie z transformacji.
  • Sylvari
  • Grasping Vines: Ta umiejętność unieruchamia (immobilize) przeciwników przy bezpośrednim kontakcie z pnączami.

opublikowane przez: Tom Stone